Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jako dospívající slečna, jsem měla ráda bramboráky posypané skořicovým cukrem, až na mě doma divně v mých 16ti zahlíželi,jestli jako nejsem jako TÓÓ...dnes už to nejím...ale co mi zůstalo-nedokážu sníst plněnou papriku s rajskou omáčkoou, už jen ta vůně a mě se rozvlní žaludek...kam se hrabou plíčky nebo ledvinky,ty jím s chutí....a moje máti si zase cukruje rajčata,se solí jí nechutnají...

1 0
možnosti

Ty jsou na tom nejlepší! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Že nemůžeš usnout na břiše, Davide, není tak zlé. Horší je, když muž ve zralém věku usne na břiše, a pak se zjistí, že to břicho nebylo jeho.

0 0
možnosti

D58a74v18i82d 19V11l19k

20. 4. 2018 8:11

Ona je vlastně děsná gastro prasárnička i ta naše svíčková s brusinkovou marmeládou.Ovšem na vlajku hymnu a svíčkovou se nesahá;-D

0 0
možnosti

Špenát ve školní jídelně vypadal jak husí hoveno ;-D

Chutě jsou prostě chutě. R^ Paštička s brusinkama nebo mandličkama, to ňamka, zkusím si soustečko pocukrovat ... na zkoušku.

0 0
možnosti

D94a91v45i44d 97V65l29k

20. 4. 2018 8:08

A na ten cukr ještě ta kyselá okurka;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Lidi neví co je dobrého, ale paštiku s cukrem ..??

1 0
možnosti

D42a93v38i45d 42V22l90k

20. 4. 2018 8:09

Paní Soňo, možná se Zuzankou v pubertě cloumaly hormony.;-D

0 0
možnosti
Foto

Taky dost věcí nejím, ale zrovna špenát mám ráda. Myslím, že si jeho nepopularitu šíří děti mezi sebou ještě od starých časů.:-) Rozinky taky nejí dost lidí. A skořici.

1 0
možnosti

D46a74v12i52d 44V95l89k

20. 4. 2018 8:09

Jo určitě špenátu zkazila reputaci školní jídelna.

1 0
možnosti
Foto

já jím všechno i kapustu a špenát a rozinky-prostě všechno, ale paštiku s cukrem no nevím:-/

1 0
možnosti

S cukrem taky nevim, ale danska jatrova pastika s brusinkama je opravdova lahudka.

1 0
možnosti

Diky za odlehcujici blog.

moji svagrovou jsem poznal coby ctrnactiletou. Byla peknej cvalik, a jeji nejoblibenejsi pochoutkou byl chleba se sadlem a cokoladou.

1 0
možnosti

D24a33v71i75d 56V52l52k

19. 4. 2018 18:55

Taky dobrý

0 0
možnosti

Narodila jsem se starším rodičům jako vymodlené dítě a maminka v obavách, abych jí neumřela, mi vypěstovala docela slušné nechutenství. Seznam toho, co jsem nejedla, byl několikanásobně obsáhlejší, než toho, co do mě dostali. Maminka ale nic neponechala náhodě a když mi bylo deset, poslala mě do ozdravovny pro podvyživené děti (i když k podvýživě jsem měla dost daleko).

V ozdravovně nás za dozoru přísných sester cpali, až nám oči lezly z důlků, ale mně se podařilo z jídelny propašovat alespoň špičky rohlíků, které jsem cpala do sáčků na špinavé prádlo. To bylo doma překvapení, když jsem po dvouměsíčním pobytu v ozdravovně, přivezla dva pytle suchých špiček od rohlíků!

Deset mi už dávno není, ale špičky od rohlíků nemusím dodnes.

1 0
možnosti
Foto

H95a30n56a 38V75l93k77o55v93á

19. 4. 2018 17:55

To znám - myslím že má starší dcera je líná kousat...:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS