Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nečetla jsem její knihu, ale z rozhovoru na DVTV jsem pochopila, že sportovkyni šlo v její knize mimo jiné o odrazení mladých sportovců od podobných metod, jež volila sama při svých stravovacích metodách a poukázání na to, jak mohou být vrcholoví sportovci silní a křehcí zároveň. Kniha rozvířila diskusi nad tím, co vše lze obětovat pro vrcholový sport, jaká jsou jeho úskalí a kam až by se jít nemělo. Jinak mě to moc nezajímá s kým co měla, koho třeba pomluvila a protože se moc nezajímám o svět celbrti, tak takové knihy nečtu. Zajímavější by bylo, když by vyšla třeba i s tím, že brala doping, což je ve vrcholovém sportu rovněž běžné. Kolik sponzorů ztratila ruská tenistka, když se něco prolátlo a byl to jen velice krátce zakázaný doping. Koukalová je silná osobnost a diskusi samozřejmě unese. Jinak by knihu nenapsala a nevydala. Nespáchá kvůli tomu sebevraždu. I tohoto typu diskuse je v České republice třeba a je dobré, že se Koukalová odkryla. Nevidím v tom nějakou přehnanou touhu po exhibicionismu anebo touhu po penězích, sportem si něco vydělala, nyní je stejně unavená a potřebuje zregenerovat.

1 0
možnosti
JH

trefný komentář...extrémy jsou všude, kdyby se GK nesnažila /snad z vidiny zisku/ najít to špatné snad na všech ze svého okolí /jak vyplývá z úryvků a komentářů/, možná by nebylo těch, co se snaží kopnout si do ní

škoda, před tímto jejím bulvárním exhibicionismem jsem jí měl raději

1 0
možnosti
Foto

Naštěstí čtu jenom Vlka a v TV sleduji pouze fotbalovou Spartu (to první mi přináší rozhodně víc radosti), takže mne, bohudík, útoky na zlatou Gabču minuly.

1 0
možnosti
TB

V knize popsala svůj problém,vztahy v týmu,které nebyly zrovna ideál,nakopla pár lidí o.k. Ale s kým kdy poprvé a jaké to bylo si měla nechat pro sebe. Osobně si myslím,že kdyby se včas řešily narůstající problémy s lýtky tak by k tomu co se děje dnes vůbec nedošlo.

0 0
možnosti
KN

K24a98r54e21l 55N78o73v75á53k

23. 4. 2018 16:56

Jo s lýtky, aha.

0 0
možnosti
Foto

Myslím,ze už je poslední dobou krapet "překoukalováno"

6 0
možnosti
TV

Davide, z diskuzi, co jsem četl, ji většina lidí stejně jako já, stále obdivuje za to, co dokázala. Rovněž by asi většina pochopila její trable. Nicméně, když s vidinou svého konce pubertálním/bulvárním způsobem začne kopat (coby velká pozitivistka?) prakticky do všech okolo, "stěžuje" si, jak vlastně byli všichni proti ní, "pochlubí" se svými intimními chvilkami a pubertálními zážitky z (myslím takřka běžné) spolu dlouho fungující skupiny lidí (extra žen)... částečně z důvodu vlastní výpovědí, částečně s vidinou mamonu a "celebritizmu" (který u Gabriely není nic nového), pak se nelze divit, že v očích většiny lidí ztratí vydobytý kredit... Nebo to snad jako velkoměsťák nechapete?

9 5
možnosti
Foto

To je dobré, vy děláte to samé s vidinou karmy :-\

1 2
možnosti
Foto

H22a10n50a 22V61l71k48o25v57á

18. 4. 2018 17:10

Davide, ona si "nedovolila být člověkem".

Ona si z pozice "celebrity" (na kterou ostatní sportovci nemají chuť, i když by jí mohli být) požalovala celému národu jak na ni všichni byli zlí - mne osobně hodně znechutila její první pomluva co byla reklamně vypuštěna, týkající se Veroniky Vítkové - týkala se dětství a toho co denně řeším se žáky druhých tříd.

Paní Koukalová si to ovšem ve třiceti řeší jednostranným vyjádřením, ke kterému nemá Veronika Vítková možnost se vyjádřit.

Stejně jako jiní lidé v té knize pomlouvaní....

A když si jejich vyjádření najdete, zjistíte že je to všechno trochu jinak a kniha velmi dobrý bulvární produkt.

6 4
možnosti

P69a19v93e93l 68Š77e83j63v17l

18. 4. 2018 16:54

A do koho si ještě kopne Gábina Koukalová?

11 1
možnosti
Foto

Nedá mně to... víte, kdysi, někdy v roce 2008, jsem tady na blogu udělal strašnou věc a i pro mě dnes zcela nepochopitelnou - lhal jsem o své minulosti. Asi jsem si myslel, že mi to projde, a dost možná za tím tak trochu stála také určitá duševní indispozice, o které jsem tehdy neměl ani tušení a až po několika letech jsem to začal řešit s odborníky. Tím se nechci vymlouvat, i přes ten můj tehdejší handicap jsem měl rozeznat, že dělám něco nejen špatného, ale doslova směšného. Samozřejmě se to neobešlo bez odezvy - dostal jsem zde, na Idnes za to parádně za uši. Několik roků potom jsem čelil hodně velikému tlaku, který ze strany některých lidí nepolevuje ani dnes. Jenže dnes už naštěstí vím, že jsem to byl já, kdo a kde udělal chybu a tak se svým prohřeškem umím už lépe pracovat. Proč to ale všechno píšu? Tehdy se na mou hlavu snesla vlna tvrdé kritiky, dostal jsem facek, že bych je nespočítal. A víte co? Dnes jsem za to zpětně vděčný. Ta kritika a těch facek, co jsem obdržel, mně pomohly pochopit, čeho jsem se dopustil. Dnes jsem vlastně svým kritikům vděčný, díky nim jsem si uvědomil, že mám problém a jediné, na co jsem hrdý je to, že jsem v sobě po tom všem našel tu sílu s tím něco udělat. A proto si myslím, že současná vlna kritiky, která se snesla na Gábinu K. je pro ni vlastně dobrem, které, pokud k tomu sama dojde, může být teprve tím očisťujícím faktorem, díky kterému se posune někam dál. Proto si myslím, že kritika je dobrá věc, byla dobrá pro mě, měla by být dobrá i pro paní Koukalovou.

5 1
možnosti
DV

D93a29v20i77d 51V23l42k

18. 4. 2018 15:34

Ale Vladimíre těší mě, že sis tady u mě v diskusi tak zařádil. Máš víc příspěvků než Hermánek a to se hned tak nevidí;-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,70
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik