Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já znám to, že když přijde někdo na koledu po poledni, můžu ho polít studenou vodou. Ale nikdy jsem to v praxi neviděla, umíš si to představit na panelákové chodbě?;-D Na gymplu se zas všechny holky těšily na přestupnej rok, kdy to těm klukům vrátíme a nařežeme jim tak, že si nesednou.;-D

1 0
možnosti
Foto

já zas naopak ta hnědá sháním-nemusí se barvi stačí na ně lípnout obtisk a je hotovo

1 0
možnosti
Foto

:-)R^My v Praze jsme (což dá rozum) ještě dále. Zrušili jsme směšné lidové zvyky úplně. Narveme si ledničky a v sobotu s dětmi (kdo na rozdíl ode mne ještě nějaké

nedospělé děti má) navštívíme lidový skanzen a pustíme si v televizi dokument o moravských velikonočních obyčejích.

Skanzeny mám už dávno za sebou a místo dokumentu jsem si přečetl blog od Vlka. Ledničky se prakticky nevyprazdňuje, takže: Hezké velikonoce!

Jo a ještě:

Vajíčka v mé sociální bublině kupujeme zásadně od zcela nezávislých slepic žijících v divoké přírodě, kde si zcela demokraticky mohou vybrat, jestli budou či nebudou snášet, nejsme - li vegani. V takovém případě malujeme vajíčka sojová, ze soji "fair trade" ekologickými barvami. :-)

1 0
možnosti
MV

celej den jsem makal na zahrade a ted ctu o gendrove vyvazenych velikonocich a bliti na vedlejsi zahradu - a venku chcije a je lezavo.

a nejsem v tak kouzelnym koute, jakym je to tvoje - tady kolem me sama neznabozka... ale zejtra jdu na proutky, pak umotam neco, cemu se vsude jinde rika pomlazka a v pondeli to tu obejdu - a do trouby strcim nadivku a pak uz je jaro jasna vec - strasne se na nej tesim

Vlcaku...v pondeli nezvracej do svyho!!!!

1 0
možnosti
DV

D68a89v11i97d 78V18l48k

31. 3. 2018 15:21

Já budu asi doma muset v pondělí dělat výchovný dozor. Takového toho starého tygra co občas na ty mladé zavrčí a přinejhorším některého chytne do zubů a vyrazí ho z doupěte. Ohromná zábava to Ti řeknu.

0 0
možnosti
DP

Za mých mladých let byla dívčí šlahačka ještě v kurzu, jenom se nepila slivovica, ale víno a taky holky neříkali, "chlapi, teď je ta naša" ale s malou obměnou "chlapi, fčil je ta naša" - dialekt moravské slováčtiny se někdy trochu lišil i od sousední dědiny. Jestli se ten zvyk v dědině mého mládí udržel i do dneška nevím, dnes budu volat spolužačce ze základky, tož se zeptám, ale pochybuji, když sem tam před pár lety zavítal, tak většina mladých tam už "mluvit po naším" neuměla.;-( Dík za fajn blog a přeju bývalému krajanovi z Hodonínska pěkné pokračování Velikonoc.:-)

0 0
možnosti
DV

D37a94v36i38d 94V28l44k

31. 3. 2018 12:12

Dane, já už to tak neumím. Navíc jsem tady na Slovácku narozen ale na Podluží vlastně imigrant. Přeji Vám hezké Velikonoce a brzké jaro.

0 0
možnosti

Davide, snad se ten perex "nedonese" do Brusele, nebo máme po tradici!;-D

Ale ono to nemusí být tak jednostranné. Musí se na to baby nachystat - třeba kyblíkem studené vody:-P Jen ať nám tyhle zvyky vydrží co nejdéle.

Tobě přeji v pondělí pevnou ruku, a všem doma hezké velikonoce!V

0 0
možnosti
DV

D34a50v57i18d 49V69l51k

31. 3. 2018 12:10

Taky přeji hezké svátky a pevné pozadí.

0 0
možnosti
MM

Hezké Velikonoce.

To Vám přeje stařec bez rybníků, luk, lesů, firem a loveckého zámečku a přesto si stále užívající života. :-)

1 0
možnosti
DV

D53a64v84i11d 32V53l68k

31. 3. 2018 11:45

Mirku z toho co píšete mám jen dvě firmy a ty byste mi určitě nezáviděl.A přeji V8m hezké svátky a děkuji za přečtení.

0 0
možnosti
ND

Mám úsměv od ucha k uchu, Davide, pohladis, potesis dušičku,;-D

2 0
možnosti
DV

D79a86v86i68d 53V30l20k

31. 3. 2018 11:25

Děkuju moc Naďo. Budeš s rodinou spolu na Velikonoce?? A troufne si někdo přijít "Vyšlahat" Tvé krásné vnučky???

0 0
možnosti
NP

Vaše texty mne vždy pobaví a zvednou náladu, tak pište dál a děkuji za něR^

Krásné Velikonoce Davide Vám i všem tady na bloguV

2 0
možnosti
DV

D30a17v49i49d 34V64l80k

31. 3. 2018 11:23

Děkuju, děkuju, děkuju milá Niké a Vám taky krásné svátkyV:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,70
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik