Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Ono mezi dnešním "progresivním" "liberálem" a magorem jest hranice tenká, až nezřetelná...

0 0
možnosti
ŠM

aby za chvíli nestáli rodiče na ulici,protože je děti z bytů a baráků vypakujou....:-/ a bez práv!

2 0
možnosti
Foto

Nikdy nelze vyloučit, že i dnes i na sociálkách nepracuje sem tam i nějaká ta polednice:-/ Voni sou schopný přežít snad všechny doby i režimy, některý snad i v neziskovkách, či tak:-(

2 0
možnosti
ŠM

a dostat se do vedení.....

2 0
možnosti
Foto

R^ještě že mám už velké dítě- o nějakém nucení aby chodil do školy není ani řeč-teď spíš řešíme aby chodil včas domů z hospody ;-D

2 0
možnosti
Foto

Já bych ty metodický příručky... víš co? Pro jistotu nech doma na viditelném místě Občanský zákoník, založeno na zákonech o rodině, v případě nejasností dceři vysvětli, zač je toho loket.;-);-)

3 0
možnosti
MS

"No, byly tam i tyhle (tři?) dvanáctileté děti, ale naprostá většina byli vysokoškoláci a středoškoláci. Takže Váš blog je poněkud nefér. A jinak mám doma 12 letou dceru, která má svoje názory a musím říct velmi rozumné a taky mám čtrnáctiletou se ,kterou to mlátí a její názory jsou my mnohdy záhadou, takže je to kus od kusu.

Myslím, že neposlechnout si názory mladé generace může jen zabedněný hlupák.Ať se Vám to nelíbí sebevíc, tihle mladí lidé jsou budoucnost naší republiky. ....."

Příspěvek David Vlk v blogu Jiřiny Holotové "Ahoj já jsem Viki" 16.3 2018 8:52

A najednou pane Vlk objevujete Ameriku a zjišťujete, že názory mladé generace si může neposlechnout jen zabedněný hlupák? Co tedy vlastně chcete?

Vždyť spousta z vás, kteří tleskali 12ti leté Viki, v jistém slova smyslu tohle přece deklarovalo. Tenkrát to bylo přece něco jiného, protože v projevu sjela Babiše se Zemanem.

Ale to nejste jenom vy. To byly na diskuzích hrdinské řeči jak se děti nemají podceňovat a jak se jim má dát možnost. A najednou zjišťujete, že zákon proti rodině a mládeži je pro rodiče vlastně buzerace.

0 0
možnosti
DV

D30a47v15i15d 82V77l56k

28. 3. 2018 21:22

Motáte koše s baňama, jak se vám to hodí.

5 0
možnosti
Foto

Co? Od patnácti si dělat, co uznám za vhodné? Mě doma buzerovali jak malý dítě ještě v pětadvaceti.:-/;-D

0 0
možnosti
DV

D71a46v20i48d 18V84l93k

28. 3. 2018 18:39

Takže loni ;-D

1 0
možnosti
JH

Zbytečný humbuk ! Jak si děti v rodině vychováme, takové je budeme mít !

Navíc, ono slavné ministerstvo vydá do konce roku ještě mnoho metodických pokynů které si budou navzájem odporovat. Buďte v klidu, ono se to časem vytříbí.

1 2
možnosti
Foto

hm, tak to je opravdu síla

0 0
možnosti
VK

Tohle vyšlo od Valachové nebo Marxové.. nebo od obou v zářné souhře. Omen nomen.

Vlku, mi to taky hlava nebere. Už mám těch sociálních experimentů plný zuby.

2 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik