Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Američanům nenaléváme! R^

0 0
možnosti
NP

Napsal jste to Davide moc vtipně a nasmála jsem, ale je to vlastně smutné. Vzpomněla jsem si na dobu, kdy byla "Hradní"

brána otevřená všem. Neoficiálním návštěvám jako Rolling Stones , Madeleine Albrightová, tak oficiálním jako Barack Obama.

Dnes Doníkovi Zeman nestojí ani za to aby poslal gratulaci ke zvolení. Tak alespoň nepřijal Ryana a tím je s WH konec

2 0
možnosti
DV

D69a67v18i80d 87V57l70k

28. 3. 2018 10:14

Byl jsem na Hradě loni a ty rámy jsou prostě smutnou výpovědí kam jsme to Niké dopracovali.:-(

2 0
možnosti
MV

Proboha co ta ČT udělala z redaktora který zpovídal Ryana, namalovaného paňácu,

napudrovaný ,namalovaná huba -jo aha to je ta genderová rovnost;-D

5 0
možnosti
SN

:-).....Milane, také jsem se na to díval. Ten se nemohl v zrcadle sám poznat. R^

2 0
možnosti
DG

..se vzbudí bez ledviny, levé plíce a stranické legitimace.

Dneska je to boží, pane Vlku! Karma!

4 1
možnosti
Foto

Pošlete mu buchty, z karmy má kulový.

2 0
možnosti
MB

To již na tom musí být jankové moc špatně, když k nám posílají malého Goebbelse.;-D

3 0
možnosti
SN

:-) Objevil jsem celý jeho projev na FB, tak jsem si ho při obědě s chutí poslechl. Účel návštěvy....polichotit Čechům, jací jsme kamarádi a hlavně.....navýšit na zbrojení 2 % HDP, ,protože nás pořád někdo ohrožuje, Rusko je pro nás nebezpečné, proto kupte za stovky miliard vrtulníky a tanky, které prošly několika válkami. Je třeba šrot dobře zpeněžit. Tak to vidím já!!!!!!!

0 2
možnosti
VV

A rozmel jste mu?

Ja v tom kousku co jsem zahled slysel, ze mluvi anglicky.

1 0
možnosti
Foto

To sis dovolil hodně, kritizovat. On totiž ten amík pindal něco o tom, že Rusáci dělaj ve světě binec.

My, co tu bydlíme, víme, že sovětský člověk byl vždycky pro tuto zem přínosem. Třeba budováním kasáren v lesích. v městských aglomeracích, jindy i poradou soudruhům, koho mají momentálně oběsit.

Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak. !R^

17 0
možnosti
Foto

Já se nějak neorientuji. Sovětský svaz? A to že jak a kdy? Takže, třeba Ukrajina je co, pokud existuje Sovětský svaz?

2 0
možnosti
MV

To, že na Hradě ještě nestojí stánky na levnou krásu neznamená, že se na tom místě neobchoduje po asijsku. Ale všeho dočasu...

8 0
možnosti
Foto

Ty dva chlapce znám. Honzu a Frantu. Ale, už je to pár let a Stánky na levnou krásu jsou Honzova písnička, že?

P.S. Znám je z pionýrského tábora v Rožmberku. Není to nic proti ničemu?

1 0
možnosti
PK

Tož synku jak to, že jsi s ním nešel diskutovat, neva , že nejsi student ani v parlamentu, ale ...to asi tou angličtinou, nebo..?

1 0
možnosti
DV

D47a98v62i84d 86V62l94k

27. 3. 2018 17:25

Nebo chodím do práce od 8-17.30 každý den

0 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik