Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J15i31ř77í 95L27i71b54e35r

24. 3. 2018 12:41

Jak je to pěkně napsáno, tak je to bohužel smutné, kam jsme to při volbách "dopracovali". Karma R^

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že jsi tam nebyl, Vlku. Mohl jsi hradního pána oslovit jazykem, jemuž nyní rozumí nejlépe: Ну, погоди!;-€

2 0
možnosti
NM

...;-D závidět je ošklivá věc..;-D

0 0
možnosti
Foto

I79v82a97n 86M26a68r87e69k

15. 3. 2018 14:41

Jó šampáňo na Hradě teče proudem nyní a teklo i po "něžné" p. Vlku. Nepochybuji o tom, že tehdy jste si ho tam , jak jste sám přiznal dle svého vyznání užil až až., Já jsem nebyl přizván ani tehdy,ani nyní,ale nezávidím. R^

1 0
možnosti
DV

D53a12v64i58d 63V32l84k

15. 3. 2018 14:59

Já tam nikdy nebyl pane Marku to jste špatně pochopil. Na Hradě vždycky jen za svoje jako turista.

1 0
možnosti
JH

Tak jsem to tady probrázdil a nemohu zjistit jak funguje to zvyšování Karmy. Kolik setin to dělá na jedno kliknutí, k čemu je to dobré atp. Čtyři roky mi sice už byli, ale stejně jsem zvídavej. Mohl by mi to nějaký havloid nebo zemanovec vysvětlit? Ještě se zkusím zeptat v kavárně, ale tam to asi nebudou vědět.

0 0
možnosti
DV

D42a57v13i69d 73V18l64k

15. 3. 2018 14:27

Dobré to není k ničemu ,jen pro pocit ,že Vás někdo čte a zajímáte ho. Karma se dá nejsnadněji nahonit na antiromských, anti muslimských a anti EU blozích. Dostanete se snadno nad 40, na humoru to moc nejde, jinak záleží na skladbě čtenářů, takže i na době zveřejnění. A samozřejmě milované jsou nostalgické blogy za mladými časy a pak prudící a nadávací blogy,prostě spíše ty negativní.

3 0
možnosti
Foto

Koukám, že jsme stejný kavárenský sluníčkovský Havlováci ;-)Takhle krátkej blog jsem přečetla, i když nečtu R^ Klika, že nepíšeš dlouhý jako já ;-D

2 1
možnosti
DV

D89a42v32i10d 60V62l21k

15. 3. 2018 15:19

Ty nečteš cizí blogy? To se neříká;-D;-D;-D

2 0
možnosti
DV

D27a78v40i75d 77V45l44k

15. 3. 2018 11:08

Přátelé já si myslím , že v roce 2018, není prezident republiky žádná nedotknutelná modla. Zejména prezident, který v kampani použije vše, včetně lží, osobních útoků a kampaně placené z pochybných peněz. A docela mě štve, když někdo bere dělání si drobných legrácek z Hradního pána , jako projev neúcty k seniorů(protože je senior), nebo k naší státnosti.

9 1
možnosti
MB

Kampaň, kde se "použije vše, včetně lží, osobních útoků a kampaně placené z pochybných peněz" považujete za "dělání si drobných legrácek z Hradního pána"?;-)

Nejsem žádný zarputilý Zemanovec, mám k němu řadu výhrad. Ale vnímám tu míru lží, demagogie, osobních útoků, překrucování, ostouzení atd..

Je to sice vzájemné, ale v převaze je jednoznačně ta od "antizemanovců".

Lze diskutovat o tom, kdo si s čím začal, a kdo koho provokuje a dráždí ..ale to, že na Zemana míří stejně demagogická (ale masivnější) kampaň je holý fakt.

(Tedy pakliže nevycházíte z toho, že cokoli řekne Zeman je zlá lež ..a cokoli se napíše o Zemanovi ke svatá pravda)

1 9
možnosti
JJ

J72i42ř72í 65J12o75n46á73š

15. 3. 2018 10:04

Musí být té nenávisti tolik,pane Vlku? Nejsem zemanovec,jen si říkám,že jste se chtěl asi zalíbit Vašim blízkým na Blogu Idnes.Podle ohlasů se Vám to povedlo.Je mi líto,že jste se dal na politikaření,ale karma je holt karma.Já Vás mám v oblíbených autorech.Mockrát jsem se zasmál Vašim vtipným článkům.Ale co takhle ševče...?......

Teď už je mi jen smutno.Dole v diskuzi psal pan Valiček,že je u nás neúsměvno.Já souhlasím,protože té nenávisti je v některých lidech strašně moc.Já nejsem žádný bloger,nikdy jsem nic nenapsal,protože je mnoho lepších a než jsem se rozhoupal,napsal to někdo za mne.Vy už asi nikdy nepřekousnete,co se u nás stalo,dobrá,Vaše volba.Ale stejně bych raději četl Vaše super články o dospívání Vašich slečen,než politické "úsměvnosti". Zdraví Vás Jirka Jonáš.

6 9
možnosti
DV

D42a55v51i90d 49V58l72k

15. 3. 2018 10:36

Jirko, ale to přece není nenávistný blog. Já bych řekl ,že je to celkem laskavý šťouchanec. On to přece ten "Mogul" české politiky snese, vlastně se to k němu ani nedonese. A víte já vím, že část mých čtenářů chce ode mne pořád jen ten humor, kde si vlastně dělám srandu sám ze sebe, že jsem tlustej a starej a bezradnej rodič, ale Jirko přece mi nechcete brát tu svobodu psát si co chci. Já přece nemůžu psát jen to, co se ode mne očekává, to bych byl bloger prostitut. A s tou karmou, za takovýhle blog moc velká nebude, pro karmu tady píšou jiní.

Tak buďte trochu velkorysý a shovívavý k opačnému názoru než máte Vy. To je přeci důkaz velkého muže. Já jsem pouze sehrál roli hradního šaška, který ukazuje se šklebem na nedostatky mocných.

A upřímně Jirko, fakt Vám připadá ten komoušský cajdákochrlič Michal David důstojným umělcem do Vladislavského sálu??.

Jo a k tomu Zemanovi. Já ho nevolil nikdy a nikam. Uznávám, že vyhrál volby a je prezidentem České republiky a tedy i mým a to je tak vše.

Tak hezký den pane Jiří;-)

7 0
možnosti
ŠM

se tu řehtám na plnou hubu a přitom to je spíše k pláči...nojo, jsme ty smějící s ebestie....

8 1
možnosti
DV

D72a65v34i72d 91V89l77k

15. 3. 2018 9:34

A cyklisté co se nahoře hrbí a dole šlapou? Obojí myslím řekl Hitler? To je ale smutný, já bych spíš řekl ,že jsme Brouci Pytlíci žijící život ve slevě. Všecko známe, všecko umíme, všude jsme byli na všecko chceme slevu. Já nás teda mám rád ,ale jsme prostě jen malý národ stejně dobrý a stejně špatný jako každý jiný.;-)

4 2
možnosti
NP

Davide, myslím, že tak silnou koncentraci "elity" nelze strávit bez následků a když si přečtu jen titulek článku na Seznamu je mi špatě.

"Náš čas nastal, budoucnost je na pět let naše, řekl Zeman podporovatelům na Hradě"

8 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS