Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^R^Kdybychom byli v Americe, doporučil bych ti zažalovat pilouny (nebo pylony?), no to je jedno, prostě někoho, kdo tak sugestivně líčí ta zvěrstva, že i racionální a statečný našinec musí časem podlehnout. Kdybys měl jako správný patriot samopal, mohl bys dopadnout jako ten beznohej atlet, přičemž obětí by nebyla Miss South Africa ale nebohý jorkšír

1 0
možnosti
RK

Mě se líbí jak někteří blogeři zveřejní kdejakou blbost, pokud ovšem zapadá do jejich světonázoru, který je neměnný a vznikl patrně 18. listopadu 1989.

1 1
možnosti
Foto

;-D;-D;-DR^Televizi nemáme, ale jednou jsem se takhle probudila a pracovní koutek zářil, jak NĚKDO zapnul spínač zásuvky u PC. Asi si chtěl tajně poslat mail.

2 0
možnosti
EB

baže, nemá kámoše doma, tak mu chtěl poslat aspoň kočimail ;-)

0 0
možnosti
RE

A neseděl ti na klíně, kdyžs koukal na Jáchyme, hoď ho do stroje? Tam se moh inspirovat:)

1 0
možnosti
NP

Dne jsem málem umřela smíchy Davide. Tohle bylo sakra dobrýR^

Docela bych to viděla na nominaci při "veřejném čtení":-)

1 0
možnosti
Foto

Davide, ty furt jedeš a jedeš a bavíš;-D a se Zorinou od marka asi nejvícR^

0 0
možnosti
DV

D42a92v91i24d 31V43l55k

22. 2. 2018 20:14

Děkuji dělám to rád

1 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma. :-)R^

0 0
možnosti
JS

R^;-Djo, dobře Ty!

Chystám se úplně stejně každý den, kdy to už přijde!

Mám doma kulometné hnízdo, pancéřové dveře a bez pohledu na monitor, který přenáší online dění přímo z ulice před za i okolo domu, nevycházím ven. Před odchodem se ujišťuji, že mám přilbu, neprůstřelnou vestu a nabitý taser! Doba je Divocepilounovitá!;-)

1 0
možnosti
DV

D33a39v69i51d 92V64l32k

22. 2. 2018 15:01

;-D;-DTo je nádherné slovo Slaninko DivocepilounovitáV

1 0
možnosti
MB

Připomněl jste mi naší rotvinku Kasinku. Dej jí pánbůh věčnou slávu.

Ta si umělá televizi nejen zapnout, ale i kanály přepínat!

0 0
možnosti
DV

D23a16v71i20d 62V15l84k

22. 2. 2018 14:20

NO jo to je jiná liga. Já mám pocit , že ten náš expert si chtěl pustit hokej,ale neuměl to přepnout.

0 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik