Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

napsal jsi to krásně Vlčáku.....jen jak ho vybrat...zvěrsky mne napadá - určí ho osud - nebo osudí? Že bych si ho vylosovala?

0 0
možnosti

D70a58v64i41d 36V67l10k

12. 1. 2018 8:34

Já bych tam chtěl toho nejmladšího, těch rádoby moudrých starců už mám plné zuby.;-)

4 0
možnosti

Tak nevím, Davide... Já jsem vždy hrdý například na úspěšné české sportovce, vědce, lékaře nebo na své studenty, když uspějí v nějaké školní soutěži, nebo ještě více, když o nich slyším pochvalné reference později po skončení školy. A je mi úplně jedno, jestli tito lidé budou volit Zemana, Babiše, Hilšera, Horáčka... Stejně tak nerozlišuji lidi podle toho, zda volili Babiše, ODS, ČSSD nebo TOP 09.

Jinak ještě ohledně té slušnosti - to je samozřejmě nejen u politika důležitá věc, ovšem na druhou stranu, slušný člověk byl například i Sobotka, dlouho se to tvrdilo i o Nečasovi... A je otázkou, zda lepší než politik jejich typu přece jen není někdo, kdo se sice občas chová hulvátsky, ale má pevné názory a není něčí loutkou.

0 1
možnosti

D12a97v25i49d 65V70l12k

12. 1. 2018 8:33

Josefe mně na Vás strašně vadí jedna věc.Podle mého názoru a toho co jsem od Vás četl jste zarytý Zemanovec. V poslední době se ale tváříte, že to není pravda. Všímám si jak se na svých blozích neustále navážíte do jeho protivníků, hlavně do Drahoše. Děláte to s takovým jakoby falešným rozumným odstupem a musím říct , že chytře. podle mě je to ale taková Vaše malá politická diverze. Možná spletete někoho, kdo Vás nečte tak dlouho jako já, ale mně to připadá jako děsná křivárna. Jinak hrdý si buďme Vy i já na co každý chceme. Jo a jestli naznačujete, že Zeman je stále týmž mužem jako před deseti lety, tak nemáte pravdu. Dnes je to jen trucovitá a občas zlobivá loutka těch mafiánů kolem něho. Jinak sleduju jak moc jste v blogování úspěšný. Vyšvihnul jste se mezi nejvíce vybírané blogery Idnesu(Což Vám nevyčítám, jako Vy kdysi opakovaně mně, protože máte kvalitu a to já uznávám). Za to každopádně R^

0 0
možnosti

Davide, když já u těch lidí, co se s nimi obklopuju na cestách nic takového nevidím. Takže ti nemohu dát za pravdu, zda to existuje nebo ne. Asi by bylo nejlepší zvolit toho prezidenta z nich:-) Holt bych přišel o jednoho kunčofta:-);-D

1 0
možnosti

D59a62v61i57d 37V42l88k

12. 1. 2018 7:12

Romane ale Tvý kunčofti jsou taky trochu sociální bublina;-)

1 0
možnosti

Vlku, Davide, já bych zase jednou chtěl, ať se nechováš jako bl*ej.

3 6
možnosti

D11a39v76i28d 89V38l57k

11. 1. 2018 23:29

Jste nevychovaný hulvátRv

4 2
možnosti

Volbou Miloše Zemana nic nepokazíte!

1 5
možnosti

D86a84v15i43d 12V32l17k

11. 1. 2018 22:22

To bych musel být po lobotomii mozku:-P

5 2
možnosti

Od dnešního večera mám nepříjemný pocit, jaký jsem zhruba čtvrt století neměla. "Věro, neber to tak vážně, nekaz si náladu." Nějak to nepomáhá. (Snad..........[>-].?)

0 0
možnosti

Byl jsem urcitou dobu hrdej. Ale preslo to. Posledni leta se spis stydim.

6 0
možnosti
Foto

R^Kéž by, Davide, kéž by.[>-]EU

4 0
možnosti

To jedno volební období snad ještě přežijete, a potom to snad Jarda Jágr vezme.;-D

4 0
možnosti

D53a49v95i23d 42V62l63k

11. 1. 2018 20:54

Proč Jágr??

0 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,72
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik