Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Davide, já se při nákupech snažím zachovat klid, utěšujíc se slavným výrokem expremiéra Špidly: ZDROJE JSOU:-)

0 0
možnosti
PP

Nesnáším nakupování. Ještě, že existují e-shopy ;-) To dovedu provozovat i night shopping, hlavně u knih :-)

1 0
možnosti
JS

Vlkouši, popsal's moji nejhorší noční můru - až mě někdo bude chtít zabít, ať po mě chce, abych šla "shopovat"... grrrr, brrrr, pryč!8-o

P.S.: pokud musím, jdu účelově = jsem chlap?;-D

0 0
možnosti
DV

D77a39v16i81d 89V51l41k

1. 10. 2017 16:08

Trošku jo,ale jenom trošku a neříkej to škotelníkovi;-D;-D

1 0
možnosti
ZS

To mi nic neříká, na rozdíl od svého manžela, nesnáším nakupování a zkoušet si nějaké oblečení je pro mě za trest, který čas od času prostě přetrpím.

2 0
možnosti
Foto

R^Za trest je to hlavně v zimě, kdy kvůli tomu musím sundat minimálně tři vrstvy.

1 0
možnosti
Foto

Davide, díky za pobavení.;-D Obávám se, že tvoje finty jsou nepřenosné a je otázkou času, jak dlouho ti vydrží. Ženy jsou mazaná stvoření.;-)

P. S: Taky nesnáším nakupování, zejména oblečení, a moje dvě náctileté dcery to mají podobně. Asi jsme divný.:-P

R^R^

5 0
možnosti
DV

D62a97v57i62d 13V50l28k

1. 10. 2017 10:10

Šťastný to pan Kolář:-)

2 0
možnosti
Foto

David na Hrad !, chce se zvolat....

Chci Ti pogratulovat k báječnému článku, jakási kvintesence soužití jednoho chlapa a tří bab.

Co se mne týče, jsem v tomto ohledu rezignovavší jedinec, který po příchodu do těchto krajin dámské rozkoše (myšleny obchody), trvám na tom, že budu usazen s knihou do útulné kavárny, kde se oddám a/ četbě, b/kafi, c/ klimbání. Nejsem nucen k myšlenkové a verbální prostituci při pohledu na textil.

Jsem po pár promrhaných hodinách jemně pohlazen a jdu ke kasám dojit kartu.

Tak je to. R^

0 0
možnosti
DV

D72a13v71i92d 55V11l12k

1. 10. 2017 10:11

Na Hrad?Myslíš do hladomorny;-D

1 0
možnosti

...nesnáším nakupování oblečení,ještě štěstí,že existuje jeden nejmenovaný zásilkový obchod,který mi sedí-oblečení i velikost;-D

1 0
možnosti
DV

D24a35v21i80d 80V97l94k

1. 10. 2017 10:12

To bych si netroufl Kačko.Díky ,že ses zastavila:-)V

0 0
možnosti
Foto

Jak já se vždycky těším na Vaše nové příspěvky. Ani tento nezklamal. :)

0 0
možnosti
DV

D36a35v30i16d 66V23l42k

1. 10. 2017 10:12

Děkuji moc, to jste mi udělal Jirko radost;-)

1 0
možnosti
Foto

I já jdu pro konkrétní věc a poslední dobou seznávám, že ač obchody hadry přetékají, nenacházím to, proč jsem přišla. Tak automaticky hledám prodavačku, přednesu dotaz a odcházím. Teď například lehký delší svetřík, který by šel zapnout. Bohuzel letos všude jsou hadry bez knoflíků i zipů, jen vpředu prehodit šosy a vstoupit na molo. Ale na ulici, když fouká vítr, poprchává, v jedne ruce deštník, ve druhé taška s nákupem?

2 0
možnosti
DV

D47a90v37i85d 72V96l17k

1. 10. 2017 7:09

A to nejste tlustá jako já.Já se zeptám jestli by na mě neměli svetr,prodavačka zvrátí oči k nebi a prohlásí: Jako na Vás jo??????? To teda asi těžko.;-D

2 0
možnosti
Foto

Asi nejsem žena. Buď najdu ten pravý kousek v prvním obchodě, nebo projdu další dva a nakonec prostě něco přibližně odpovídajícího vezmu, protože mě to už nebaví. :-) Což ovšem nemění nic na faktu, že občas MUSÍM mít něco, co vůbec nepotřebuju. ;-)

3 0
možnosti
Foto

J84a39n41a 31M27a24j97o70v65á

30. 9. 2017 22:30

Já nakupuji pekelně nerada, ale Honza rád, tak mi nosí blbosti do kabinky tak dlouho, dokud něco nenajde nebo dokud neuteču :)). Jenže já jsem obecně taková nepoužitelná, nechodím na kosmetiku ani.

1 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,71
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik