Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Sekera je za dva zlatý a topůrko za tolar.

Kdyby na mě Babiš přišel, on by mně to všecko vzal.

:-)R^

5 3
možnosti
Foto

Sekyra je velice úspěšný a vlivný developer;-) A ani on tam, kde nic není, nebere;-D

1 0
možnosti
MJ

Davide, jaksi mimochodem. K poznámce Marka, že se těší, jak zase budeš psát o nymfomankách, slivovici a tak dál... já se na to také těším. Ale rozumím Ti. Víš, moji rotvajlerku pořád usměrňuji, kultivuji, cepuji... a pak, ona najednou vytáhne deku z pelechu a začne s ní mlátit jako o život... tak ji nechám. Musí se přece vyřádit, ne. Vlkovi posílámR^ a k politice - raděj nic. Možná bych také vytáhla tu deku z pelechu...

6 2
možnosti
Foto

Legrace je, že pan Babiš je zde tvrdošíjně nazýván "estébákem", po slovensky asi "eštébákom". To je newspeak.

Estébáci dozajista existovali, ale měli služební průkaz A zbraň. A pokud tedy je "estébákem" každý, kdo si s StB nějak zadal, pak musíme počítat také našeho, ve Washingtonu zbožňovaného, KTS.

A sám za sebe chci říci, že jsem v diskuzi - jsem líný to hledat - četl jakýsi posměch na mou osobu, že jsem si v září 1975, po objednání v úterý koupil následující čtvrtek v Bílé Labuti škodovku 110L.

Stále jsem nepochopil, proč vlastně ten posměch. Zda dodání vozu po dvou dnech od objednávky nebo, že Bílá Labuť. K té Labuti nic nemám, i jeden bloger tam později než já auto kupoval.

A dostupnost vozů? V roce 1975 byly dostupné i žigulíky, ale já se rozhodl pro škodovku, ale když jsem v roce 1983 svou Ladu 1600 prodal, tak už jsem jiné žiguli nesehnal.

1 0
možnosti

Eštébák není newspeak, ale slovenština. Nastuduj si to.

2 2
možnosti
PG

No ono se na to taky da divat jinak. Ano, ztezi babis pro usmol;enych 50 000 ohrozi vlastni rodinu. i z toho clovek muze usoudit, ze to zadny podvod nebyl, ale proste obycejna dotace na maly podnik. maly podnik dostal dotaci, podminky splnil. Ze je v podmince, ze po par letech uz to urady nezajima a muze si s tim majitel delat co chce, to prece neni vymsl babise. Ze dotaci muze ziskat firma s anonymnimi vlastniky, opet to neni vina babise. Ze do posouzeni maleho podniku se nezahrnuje majetek fyzickych osob podnik vlastnici, opet, neni vina babise, tak to proste urednici nastavili. kdyz vyhraju miliardu v pokeru a mam malou pekarnu, klidne na ni muzu ziskat dotaci, i kdyz budu v baliku. Tak proste ty dotace funguji. nemusi se nam to libit, ale tak to proste je. Zadny podvod, proste dotacni program.

7 10
možnosti
DV

D52a39v81i39d 85V29l82k

6. 9. 2017 18:03

To jste napsal hloupost s dovolením

4 5
možnosti
MM

Karma R^

A to, co tady předvádí pan Jiroudek taky stojí za to!;-D

5 3
možnosti
Foto

,,Příběh obyčejné chamtivosti.";-D Nu nic. Tak jsem se vstavil,pobavil jak dílem páně Vlka, tak, a též velice, i t.zv. diskuzí. Vopatrujte se. A pozor na to, v kterých jste patrech, atˇ nehapáteR^

2 0
možnosti
Foto

Vystavil bych já za padesát tisíc nebezpečí trestního stíhání svoji milovanou ženu a děti?

Nikdy!!!

Zdroj: http://vlkdavid.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=622321 Věřím, že ne. Kolik že Vás stál ten ,,pravý mramor" na lince právníka, jak jste se zde v jedné diskuzi vyjádřil?

4 7
možnosti
DV

D52a64v10i74d 92V50l96k

6. 9. 2017 15:10

Pane Jiroudku co to sem pletete za hlouposti??8-o8-o

3 2
možnosti
Foto

,,O vině pana Babiše stejně nakonec rozhodnou volby.";-D Nikoli, o té může rozhodnout toliko subjekt k tomu ze zákona oprávněný, nikoli voliči. Ovšem ,,někteří" z nich by si to přáli, že. Hlavně ti, kterým ani myslet netřeba, neb ,,oni ví":-P

3 0
možnosti
DV

D31a98v35i76d 89V24l23k

6. 9. 2017 15:07

JO já vím, že Vy to o sobě už dlouho víte.

2 1
možnosti
Foto

Inu, co s vámi chlapče. Potěšil jste mne. I já vás potěším: Karma + R^

7 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,70
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik