Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Uf! Davide, ještě, že jsi měl tu "zadní" legitimaci!:-)) Bůhví, jak by to s tebou dopadlo.

Jo, celé je to jak zlej sen!

(i to, co si z toho tvého článku někteří vzali)

2 0
možnosti
JL

Prima článek. Realita už méně.:-)R^

4 2
možnosti
DV

D34a78v68i21d 64V23l42k

9. 8. 2017 9:12

Sorry chtěl jse plus;-D

0 0
možnosti
JS

Smutné.. tedy vy jste to podal velice vtipně, jenže ta realita :-(

5 1
možnosti
MD

Taky jsem původem hodonínský rodák a žila jsem tam od narození 20 let a pořád tam jezdím, páč tam mám rodinu a za kauzu, která se tam odehrála, jsem se styděla. Díky za Váš článek pobavila jsem se. Já nářečím také dávno nemluvím a když studujete, stejně musíte mluvíte spisovně, ale to ve Vašem článku přece není vůbec podstatné.

4 0
možnosti
ZB

Karma.Ovšem ty pitomečkové "rytíři" z Řádu národa se berou smrtelně vážně a i v nacistickém Německu byla doba,kdy byl konzervativní nacionalista Hitler všem jen k smíchu,stačilo jen několik let a všechno bylo jinak.Na to bychom neměli zapomínat...

5 2
možnosti
DV

D25a97v87i82d 25V84l96k

9. 8. 2017 7:35

No proto jsem to napsal.Snažím se alespoň "bojovat" humorem.

1 0
možnosti
DV

D81a56v24i15d 66V40l56k

9. 8. 2017 7:22

Tož převelice sa omlúvám šeckým jazykobijcom, keří mně vyčítajú, že sem to nenapsal podlužáckým nářečím. Víte já vím ,že se v televizi díváte na Slovácko sa súdí,ale my tady už pár let nechodíme všichni v třaslavicách s klobůčkama s pérkem na hlavě. A tenhle blog nebyl o krásách Jižní Moravy, ale o nesnášenlivosti a malosti.

12 1
možnosti
MB

Davide, po ránu jsem se zasmál. Díky moc ;-D

2 1
možnosti
DV

D51a14v75i13d 12V82l82k

9. 8. 2017 7:22

Rádo se stalo.

0 0
možnosti
Foto

Jak vidno z některých diskusních příspěvků - i na srandu se musí opatrně - zvláště u některých "ostrých blogerů" máš zaděláno.

Samozřejmě karma. Protože nic méně, než hořkobolnej smích, si ten Tvůj článek nezasloužíR^

13 0
možnosti
JN

Teda já nevím, ale já jsem to pochopil tak, že ti "ostří blogeři" pouze poukazují na to, že v moravském Hodoníně mluví většina lidí co se týče nářečí úplně jinak, než jak je v "příběhu" pana Vlka uváděno. Případně na to, že se tady neměří všem blogerům stejně.

2 0
možnosti
TV

V kterém vašem Hodoníně, pane Vlku, říkají "svejch", "nějakej", "takovejhle", "černej", "muslimskej", "blbej"? To bude nějakej pražskej asi :). Napsat, byť v citaci, někdo jako já: "Pobíhá nám tady chlapi nějakej negr!!!!! Co má vůbec takovejhle černej šmejd muslimskej dělat v bílém Hodoníně?" tak jsem umravňován do aleluja, ale vás zítra tipuji na titulní stránku. Čest práci, rukám klid!

1 6
možnosti
VS

Obdivuji, jak jste vystihl podstatu páně Vlkova článku a neomylně jste se zaměřil na to podstatné.

A jestli vás tak udivuje "prago-mluva" v Hodoníně, měl byste pokárat diskutéra Brodského. Ten tvrdí, že žije na Pálavě, ale jeho písemný projev je rádoby vtipným mixem hantecu, slováckého nářečí a pepičtiny.

6 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik