Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^Dobře jste mě, Davide, pobavil

3 0
možnosti
DV

D61a41v78i32d 19V82l65k

2. 8. 2017 18:06

Tak děkuji za přečtení Jirko.:-)

0 0
možnosti
BP

JJ..podobná výživová poradkyně - cca 120 kilo (asi) živé váhy mě odchytla cestou na squash... a ukecala, abych se k ní schovala před deštěm...když mi řekla, že umírám na obezitu a každopádně je hloupost jít sportovat - u toho nezhubnu..ale mám pít její lektvary..málem jsem ji majzla raketou. Raději budu mít pár kilo nadváhu a bude mě bavit běhání za míčkem, než se nehumánně zabít ananasovou kúrou. Jo.. a kdyby někdo chtěl eliptický trenažér - jeden mám doma místo židle na odkládání oblečení :))

1 0
možnosti
DV

D44a74v71i96d 75V81l90k

2. 8. 2017 17:30

já mám zase rotoped na sušení montérek:-)

1 0
možnosti
JV

To ještě jde, zhorší je, když HO vidíte jen v zrcadle;-D

Jinak zase bezva blogR^

0 0
možnosti
DV
Foto

Davide, tak jsem se s chutí zasmála!;-Dmrkni na můj fb, kde je článek o zdravých potravinách a mýtech o nich;-D

2 0
možnosti
RP

Díky , rozesmál jste měR^;-D;-D;-D výživový poradci pokud mají zákazníky musí být docela prima job...Člověk má u nich pocit podle toho co mu nastíní, buď oni.. nebo krematorium..

4 0
možnosti
DV

D82a21v52i32d 55V45l98k

2. 8. 2017 15:09

Radko děkuji za přízeň čtenářskou:-) vážím si jí

0 0
možnosti
Foto

V polovině listopadu jsem začal omezovat hlavně cukr když jsem si zvážil, že ho jen ke slazení čaje spotřebuji kilo měsíčně. Po měsíci jsem začal běhat na eliptickém trenažéru co léta byl na půdě. Tím jsem se rozdýchal, ale nehubnul a nehubnul. Tak jsem se rozhodl vyměnit váhu. Ta nová nejen váží ale i počítá BMI, měří procento tuku i vody v těle a také nechápu jak to je. 42% vody to je cca 43 kg z mých stotří, 39% tuku je, pokud jsou to procenta váhová a ne objemová, dalších 40kg a tak na vše ostatní zbývá nějakých dvacet kilo. Že bych měl kosti duté jako ptáci? To asi ne, když jsem v životě přežil mnoho pádů a jiných karambolů bez jediné zlomeniny. Nevím, také mi to nepasuje na letité znalosti ze školy.

Výsledek celého snažení je mínus pět kilo i stejná cifra cm v pase a během cvičení vždy jeden otrávený důchodce.

Hláška vaší ženy je skvělá, za toR^.

0 0
možnosti
DV

D19a86v41i31d 77V53l97k

2. 8. 2017 14:07

Jste borec 5 kilo se počítá

0 0
možnosti
MS

Ta hláška s drtičem odpadu je místní folklór, nebo je to přímo z hlavy vaší ženy ? ;-D R^

Jinak, pokud chcete zdravě zhubnout, nezbude, než snížit porce a zvýšit pohyb. Já jsem za půl roku shodil 18 kilo, ale to jsem každý den šlapal ráno, v poledne a večer půl hodiny na rotopedu a slézal z něj zbrocený potem. Od doby, kdy jsem s tím přestal, už jsem zase asi 8 kilo přibral, takže nový oblek, který jsem si tenkrát nechal neprozřetelně ušít, visí ve skříni a není mi k ničemu (jedině tak do té rakve). :-)

1 0
možnosti
DV

D56a38v81i50d 63V71l47k

2. 8. 2017 13:32

Fuj rotoped, to nesnáším šlapu jak magor, nikam se nepodívám a čumím do zdi.Mám doma značkový Kettler,ale to je strašná otrava Milane.

0 0
možnosti
Foto

R^Davide, jestli jsem Ti dobře rozuměl, tak jsi chtěl zhubnout a ne se vys... z podoby. Tak radši jez normálně, jak to máš rád, aspoň nebudeš nervózní a nějaké to sáčko se nakonec vždycky sežene;-D

1 0
možnosti
DV

D10a41v55i57d 22V64l67k

2. 8. 2017 13:23

No eště bych si mohl sehnat takovou tu šerpu co nosíval Goťák do toho rozepnutého saka.

1 0
možnosti
MP

Zbytečně se šprajcujete. ;-) Koneckonců, dobře padnoucí oblek toho napraví víc, než rychlá 6-týdenní dieta. Navíc byste vypadal dost zdrble.

Můj muž si naopak nový oblek prosadil, i když se mi zdálo, že ten stávající je dost dobrý a že musím mít nový ohoz hlavně já, když přece vedu syna k oltáři.

Docela jste mne pobavil cenou té "hubnoucí" terapie. To hned posílí vlastní chabou vůli hubnout vlastními silami a rozumem.

2 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,19
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik