Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Vlcaku, v lete jedine po Cesku a kdyz se to tu zacne pocasove k.rvit, vyrazit dolu, do tepla, daleko, bez mobilu, k cernoskam (cernochum), k asiatkam, asiatum a tam se valet a tesit se z tepla. dobre delas...my za par dni vyrazime k nam do sudet na chalupu a pak cestou vejlet a zakoncime ve Spindlu u kamarada v roubence a vejslapy po po hrebenech a vareni a zrani a smich a vsechno proste to letni, pro co stoji za to zit!

1 0
možnosti
BS

Moc pěkněnapsáno jako vždy. Fotky se Vám moc povedly.

Mám také to štěstí, že patřím k ženám, které se mohou na svéhomuže spolehnout – on nosí batoh (samozřejmě s věcmi pro oba) a já foťák :-). Děti už si cestují samy.

On milujedovolenou u moře s polohováním u vody, já hory a aktivně strávený čas.Loni jsme byli u moře a letos v jižních Čechách a na Šumavě. Nachodili jsme120 km (dovolená trvala dva týdny) a viděli spoustu krás přírody i památek.Akorát nás dovolená v tuzemsku stojí vždy více než u moře, protože vstupnéna památky rozhodně není symbolické.

No a pro klid v rodině pojedemepříští rok někam k moři, ale určitě si ležení proložíme výlety. No a další rok máme v plánu Novohradské hory...

1 0
možnosti
DV

D81a49v54i28d 41V39l89k

11. 7. 2017 17:06

No to je pravda ,že tuzemsko není nic levného ,ale nejhorší je Slovensko. Děkuji moc za přečtení.:-)

0 0
možnosti
IV

Taky tam jedu a teď se těším ještě víc...;-)

0 0
možnosti
DV

D54a21v76i20d 23V78l34k

11. 7. 2017 17:10

No a teď tam začnou růst hřiby. Kdybyste byla v Karlově studánce, tak vedle v Ludvíkově je penzion u Jiřího, kde moc dobře vaří klasiku a naproti je hotýlek Peras-nebo tak nějak a tam je to trochu dražší , ale gastro na úrovni. Večeře pro čtyři tak 800-1000. U Jiřího meníčka na oběd do 80 Kč. :-)

0 0
možnosti
DP

Jeseníky jsou skvělé. nemusíte řešit postavu do plavek a opalovací krémy, bo tam furt prší. ;-)

2 0
možnosti
DV

D89a19v37i59d 63V31l42k

11. 7. 2017 17:11

Neprší, jen sem tam;-D

0 0
možnosti
DP

Jeseníky sou fajn my sme je trochu probrali před 19 lety a předloni víc důkladně, mimo jiné výšlap na Praděd, srnčí pečeně v restauraci na Pradědu byla pohádková, tak nám to chutné jídlo jaksi "umořilo" to asi 25 minutové čekání, než se v přeplněné restauraci uvolnilo místo. Výšlap sme dělali z Karlovy Studánky a část výšlapu byl na naše už starší těla trochu "záhul", ale zvládli sme to celkem v pohodě Mi to od nás máme k moři asi 11km, sem tam si tam v létě zajedeme se propláchnout, tak moře mě proto na rozdíl od monha suchozemců nijak zvlášť neláka ́.

2 0
možnosti
DV

D92a80v56i41d 71V74l50k

11. 7. 2017 12:40

To je vlastně zajímavé , když někdo bydlí kousek od moře , jestli k němu jezdí? Pražáky taky nikdo nedostane na Václavák.

1 0
možnosti
Foto

tak moře, to já zas můžu...ale nevydržím u něj ležet. R^

0 0
možnosti
DV

D40a39v46i70d 58V71l42k

11. 7. 2017 12:39

Já už jsem to ale Zuzko vyřešil,Vstávám brzo a toulám se po vnitrozemí. Ony ty moje baby jsou schopní vstávat i o půl jedenácté, takže jsou rádi , že je nebudím.;-D

0 0
možnosti
Foto

Zatracený móře! Čtu to tak náruživě, že jsem připálila guláš;-(;-DDavide, zdravím, na moře mě taky nikdo nenaláká.

1 0
možnosti

Vzpomněl jsem si na jeden starý kreslený vtip z bývalého Dikobrazu.

Dva čundráci sedí v lese na kopci,dívají se na západ slunce, a jeden povídá :

"Si představ, vole, že naši se teď někde za pár táců hádaj ́ s celníkama.";-D

3 0
možnosti
DV

D55a33v71i31d 78V63l44k

11. 7. 2017 8:22

Já má moře rád ,ale tak tři dny. Pak jsem spálený unuděný a prosolený jak salám.Děkuji za přečtení.

0 0
možnosti
MB

Pobyt u moře beru jako trest a vlky jsem tam ještě neviděl ! Jeseníky jsou místem mého mládí ! Zejména ta oblast - Když jsme na Pradědu - dáme si Altvater, ženy se pak shromažďují na Petrových kamenech . V procesech je soudí Boblig z Edelstadtu, (Kladivo na čarodejnice). Prezidenská kancelář - tradice odběru ručně vyráběného papíru z Velkých Losin. Zuckmantel - Zlaté Hory, těžba zlata - název, cuknout s kabátem = dostat se k váčku obchodníka. Karlova Studánka , lázně, jejíž balkon tak zaujal Poledňákovou - Když herce Nového, tak bavil svět ! Pivní, bermudský trojúhelník - Džbán - Hubertus - Hvězda ! Přes den na sjezdovkách, nebo hřebenech - večer v tomto prostoru. Kurzovní chata, Švýcárna a Ovčárna ... To jsou ideální prostory pro vlky. :-)

1 0
možnosti
DV

D76a83v44i86d 13V68l17k

11. 7. 2017 8:23

Mirku mně stačí jenom ten krásný les a ticho kolem mě. Pokud tedy dcery zavřou na chvíli ústa. Děkuji za přečtení.

1 0
možnosti
AT

Úplně vám rozumím. Účastním se kurzů angličtiny pro střední věk na sklonku života a nejhorší je konec srpna - tradičně konverzace na téma "moje dovolená". Mezi cestovateli, co za 2 měsíce sjezdí několik zahraničních destinací, návštěvníky těžce exotických krajin a vyznavači adrenalinových zážitků si se svou chatičkou, paloučkem a lesíkem připadám jako totální lůzr ;-)

2 0
možnosti
MB

Snad dovětek - Kolega se "chlubí", že Egypt navštívil již 3x a pojede opět ! Ptám se jej, co muzeum v Káhiře , zda mu neutekl velbloud v poušti a zda nocoval na vrcholu pyramidy, (Hanzelka-Zikmund). Pak pouze Hurghada s výletem na moře + potápění, (je v ceně). Sděluji mu, že v podstatě žádný Egypt nenavštívil ! K čemu je to dobré ? Je nadšen, pojede opět - název destinace zní dobře, tak exoticky ... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,62
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik