Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Smutné čtení. Osobně taky docela nechápu, jak tohle lidi můžou volit. Vím, že zpočátku mělo ANO podporu v podnikatelích, ale po tom, co za uplynulé roky Babiš předvedl, silně pochybuju, že ho může volit někdo jiný než jeho štědře dotovaní kámoši a levičáci.

1 0
možnosti
Foto

I zde v diskusi a na blogu vůbec se vyskytuje nemálo příznivců Babiše. Nejsou to ani ožralci, ani nevzdělané lopaty. Společným rysem Babišových voličů není nevzdělanost, či třeba sociální úpadek. Tím společným rysem je mimoňství a hluboká víra ve spasitele a mnohdy taky nenávist k jiným politikům. Typickými příklady takových mimoňů jsou třeba autoři Šimek a Bartoš. Oba se docela často ohánějí svým vzděláním, jsou sečtělí, ale s myšlením a vnímáním reality jsou dosti mimo. Když jim oponujete argumety, začnou plácat úplně z cesty a nezapomenou dodat, že lidi jsou nevzdělaní a ničemu nerozumí (Bartoš) nebo se omezí na mínusování(Šimek).

1 1
možnosti
MV

makam ted jak cert, ale cas od casu si dam par minut a projedu zapisky mejch oblibenejch. Vlku...., tys do toho zase spad?

0 0
možnosti
DV

D70a41v93i57d 13V95l73k

27. 6. 2017 19:07

Dneska poslední kousek neboj. Co budeš s těma prachama dělat, když tak furt dřeš?

0 0
možnosti
DB

Babiš má nejlepší představu o tom, co je nutné udělat, všechny ostatní strany jen velmi trapně plkají a nejsou schopny vytvořit jednoduchou vizi, kam republiku řídit a jak.......

a tak nejsem ani ožralý a ani svině, přesto se mi líbí Babiš více než kdokoliv jiný...a vám se celkem divím, protože to, co jste napsal je obrovská emocionální dehonestace...a žádná podstatná fakta.......

jste skutečně velmi dobrý manipulátor....měl byste si založit agenturu produkující fake news...určitě byste velmi zbohatl.........jako spolupracovníka bych vám doporučil americkou agenturu, která nasadila dívku, která o sobě tvrdila že pracovala v nemocnici a viděla jak Assadova armáda vraždí děti...ovšem vyšlo najevo že ta dívka nikdy v nemocnici nepracovala ale je to dcera velvyslance v USA...a celá story je jen fake news...určitě by s vámi rádi spolupracovali

důkazy..zde

https://www.youtube.com/watch?v=IkfLKHmzFhY

2 12
možnosti
DV

D98a82v94i74d 23V72l89k

27. 6. 2017 14:37

Babiš skvěle ví co má dělat pro vlastní prospěch. Zisk Agrofertu roste , dotace se zvyšují, skvěle mu to funguje. Prosím Vás co sem pletete americkou agenturu a Assada? Jste normální??? Holt cesta diktátorů k moci vede po zádech užitečných oslů a jejich hýkání se rozléhá českou krajinou i internetem.Rv

11 1
možnosti
Foto

Karma, můj názor je, že republiku pohřbí ten, kdo půjde po volbách s Babišem do koalice. A klidně to mohou být socani, protože si k tomu otevřeli vrátka

8 3
možnosti
DV

D62a58v18i65d 35V21l19k

27. 6. 2017 13:38

Já se bojím ,že to může být kdokoliv.To bude fuška najít někoho ,kdo s ním nepujde za žádných okolností.

0 0
možnosti
MP

Hezky, mám podobnou zkušenost. Ne z hospody ale z práce. Jako soukromy remesnik se potkávám 20 let s údržbáři státního podniku. Tykali jsme si i na pivu jsme byli. Teď jsem je rok nevidel až včera. Jsem zloděj, odplavují si a nekomunikují. Díky p. Babiši Jim jsem nic neudělal a vám taky ne.

7 0
možnosti
TZ

T86o46m93á55š 28Z95m80e32k

27. 6. 2017 13:24

Škoda, že o živnostnících špatně mluvili poslanci za ČSSD. Škoda, že Babiš nic takového nedělal. Tak proč mu děkujete? Nechcete děkovat třeba panu Štěchovi?

1 4
možnosti
ŠM

Jo,je to smutný...nepatřím k těm 34% a neprodám se za koblihu!! Jen nějak nevím, koho volit..kde je ten selskej rozum a jistota, že to nejsou jen sliby ? Doufám, že tu stranu najdu....

1 0
možnosti
DV

D31a34v67i67d 40V60l57k

27. 6. 2017 13:44

Šárko u Tebe bych to ani nepředpokládal.A já taky hledám a nevím. Už jsem zvažovali ODS, ale tam vykukuje za nima další miliardář z hazardu a hlavně oni jsou tak hladní, že za ně neručím. Zase řeknou , že když půjdou s Babišem bude to menší zlo a je vymalováno.

0 0
možnosti
BP

Nějak nevím, jestli mám být ráda, že jsem četla hezký blog,,nebo zoufalá z obsahu :(. No - a za hospodu - nejčastěji nadávají ( a volí AB) lidé v nízkých dělnických profesích - tedy u nás... smutné je, že mají pořád důvod vytahovat politiku, urážet ostatní a jsou hlasitější než ostatní..

4 0
možnosti
DV

D57a67v17i84d 81V13l31k

27. 6. 2017 13:46

Barčo přečtěte si nějaký můj starší veselý já politikuju jen občas.Třeba Vás to rozesměje. A děkuji za přečtení.

0 0
možnosti
PV

Typicky volic "nekoho" proste neexistuje. Volba je veci osobnich prozitku, zazitku, vlivu zakonu na jeho zivot. Dokud budeme mit sanci svobodne volby, bude nam hej. Horsi to bude, az o tu moznost prijdeme. Pak zase nastane u mnohych dusevnich mrzaku prevlekani kabatu.

1 0
možnosti
DV

D64a30v74i26d 68V83l83k

27. 6. 2017 12:08

Já nevím kdo je typický volič ANO. Bavím se s lidmi o politice hodně a nikdo se mi k volbě ANO nepřiznal,trošku se vždycky tvářili, jak kdybych se ptal, jestli se vrtají v nose. Já jdu se svou kůží na trh veřejně a za mě ANO nikdy. Víte já svoji nevděčnou živnostnickou práci dělám hlavně proto, že chci být svobodný( v mantinelech potřeb zákazníků, takže úplná svoboda to není). Pana Babiše vnímám jako největší nebezpečí pro svou osobní svobodu od Sametovky. Ten pán u sebe koncentruje tak obrovskou moc, že to musí skončit špatně. To by ovládlo i anděla , kterým tenhle slovenský čert určitě není. Volte si každý koho chcete, ale myslete na důsledky svých činů.Svět bud jenom takový jaký si ho uděláme. Díky za hezkou a slušnou diskusi. I panu Petříkovi, on za sebe nemůže.:-):-)V Jo a zbytek prázdnin už Vás budu jen bavit, pokud teda neutrpím zase nějaký politický šťouchanec;-D;-D;-D;-D

12 0
možnosti
JR

Mě se nezdá, že by ANO likvidovalo živnostníky....podle mě EET zpřehlední a zprůhlední odvod daní...nezaznamenal jsem žádné velké protesty..jedině ze strany politiků, kteří se na tom snaží přiživit....podle mě třeba TOP se zastává především velkých nadnárodních společností a tam by měli živnostníci zbystřit....přeci jen diktát řetězců může likvidovat malé obchodníky, atd...

1 4
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,72
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik