Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EB

milý Vlku, podáno to bylo vtipně - akorát ta realita moc veselá není. kázeň ve vojště prudce poklesla a kromě profesionální armády tu byli na vojně nejpozději dnešní čtyřicáníci ( vím to, mám doma poručíka od dělostřelců)! takže se obávám, že kromě kluků, co se věnují airsoftu a vysloužilců, majících jak fyzičku, tak dovednosti se zbraní, nemáme do domobrany moc koho povolat. a to ani neuvažuji o obraně státu - stačily by menší povodně :-(

0 0
možnosti
DV

D14a67v36i65d 45V53l66k

6. 6. 2017 21:33

povodně jsme zvládli několikrát.Airsofťáci jsou podle vojáků absolutně nepoužitelní.Chce to prostě mít pořádnou profi armádu.

1 0
možnosti
MP

Ano, je to napsáno zručně, vtipně a s nadhledem. Takový neškodný, korektní humor. Dokážu si představit, že lidé jako Vy se v šestatřicátém roce podobným způsobem vysmívali výstavbě pohraničního opevnění a druhou světovou válku pokládali za sci-fi. Vždyť žádný konflikt nebude, co blázníte, lidi...

8 3
možnosti
DV

D83a79v45i65d 88V46l51k

6. 6. 2017 21:10

Ke komu jsem korektní?

0 0
možnosti
PS

Já asi zůstanu doma, mně nepustí manželka. A zahradu musím sekat každý týden.

3 0
možnosti
JS

Já se hlásím jako snajpr. Vlastním dle EU zbraň Slávii vzor 620 a cca 50 střel dun dun.;-D

2 0
možnosti
DV

D73a35v38i70d 95V92l56k

6. 6. 2017 19:20

Tož to je veliký přínos!

0 0
možnosti
MP

Naši Švejci nahoře zase ouřadují....Pěkně jste to napsal.

2 0
možnosti
Foto

J90a10k24u60b 47R84o84t70h

6. 6. 2017 11:27

Karma a dodávám, že jsem se skutečně zachechtal u včerejšího TV zpravodajství. Tam nějaký mladičký myslivec podprůměrného vzrůstu, evidentně jiné sexuální orientace, zdůraznil, že oni, tedy myslivci, byli od nepaměti elitními vojáky. A dorazil to "kynolog", taky nimrod, který cvičil bavorského barváře pro hony a zaujatě hovořil o psích záchranář, zatímco však ten jeho čokl zachraňuje tak leda střelenou kačenu z rybníka. ;-D;-D;-D

5 1
možnosti
Foto

A povinnou prezenční službu v armádě. To by se naši frackové trochu naučili disciplíně a měli bychom dostatek aktivních záloh ve formě domobrany, podobně jako ve Švýcarsku. Také neutrální Švédové obnovili povinnou vojenskou službu!

2 0
možnosti
Foto

J13a16k31u95b 20R32o66t57h

6. 6. 2017 11:29

Já mám tedy modrou knížku, ale i tak bych si moc přál potkat někoho, komu povinná vojenská služba vštípila disciplínu. A naučila ho bojovat. Klaune. Mimochodem, nějakou domoobranu máme a jak se ukazuje, jsou to šašci, kteým vadí, že u nás nevládne Putin.;-D;-D;-D;-D

5 3
možnosti
AJ

Také poslušně hlásím, že mám "bojového" psa, bohužel za kus žvance by nepřítele pozval na komentovanou prohlídku své boudy.R^;-D

8 0
možnosti
MJ

Poslušně hlásím, že mám jednoho rotvajlera, třináct šílených (polodivokých) koček, sršní a vosí hnízdo... a kousek od nás chovají pštrosy. Ti by, v případě potřeby, uměli vyklovat díru do hlavy či pořádně nakopat. Vám DavideR^

6 0
možnosti
DV

D54a26v87i73d 47V28l46k

6. 6. 2017 10:24

A co teprve takový kopanec od pštrosa ;-D;-D, že jo?

1 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,62
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik