Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J49a61n51a 21M68a81j58o61v27á

24. 5. 2017 12:39

Ta diskuse je parádní (po dlouhé době slušný úlet).;-D

10 0
možnosti
VK

Davide karma. Díky za blog a za diskusi, která nám zase svlékla Slavomíra, inteligenci Všehomíra.;-DR^

10 3
možnosti
JL

Za tímhle experimentem, stojí práce sovětských inženýrů lidských duší.

5 0
možnosti
Foto

Dke Módní policie je nejlépe oblékaným Čechem, očekávám, že svítivě zelené nátělníky teď půjdou na dračku.

3 0
možnosti
Foto

Ten nátělník ale nesvítí. To jen ženy si Jirku Kajínka tak představují.

0 0
možnosti
MM

Zelený nátělník si nepořídím, moje muskulatura by stejně v něm nevynikla, co bych se ale ještě rád dozvěděl, jak se to přihodilo panu Benešovi. Má to takhle od narození?

Vám karma.R^

13 1
možnosti
SB

On narození to nemám. Když jsem se narodil, tak jsem nechápal, co se na světě děje. V peřince to nechápe nikdo.

Ale jak jsem získával životní zkušenosti, tak jsem to začínal chápat.

A postupně jsem to chápal stále jasněji, na rozdíl od sluníčkářů, kteří to ve většině případů začnou chápat teprve tehdy, až zemře někdo z jejich blízkých. Avšak pouze ve většině případů. Jsou však i takoví sluníčkáři, kteří to nepochopí nikdy, jako je onen německý aktivista, jemuž migranti zavraždili dceru a on vyzval její přátele, aby jí nekupovali květinové dary k rakvi a aby příslušné peníze raději věnovali na podporu migrantům.

Tolik odpověď na Vaši otázku: Od narození to nemám.

4 4
možnosti

R^R^

Taky jsem byl překvapen. Čekal jsem (protože Zeman přece vždycky drží slovo:-P), že Kajínka vynesou z basy na nosítkách a odvezou ho na nejbližší JIP, kde propuštěnec tiše skoná. :-)

2 0
možnosti
Foto

Pro pana Slavomíra Beneše: když kavárna dostala dle Vás v Manchestru tvrdý úder, tak by asi měla smutnit, viďte? Mně z toho ale logicky vyplývá, že tím pádem Vy a Vaši názoroví souputníci slaví. Důsledky si přeberte sám, když jste na takové výši, jak tu tvrdíte.

13 2
možnosti
SB

Není co slavit.

Kavárna dostala tvrdý úder, ale odneseme to i my rozumní.

Lidé jako Vy svou bezbřehou naivitou Evropu rozvrtají, ale účet platíme všichni.

5 3
možnosti
Foto

Davidku, z Kajinka mám husí kůži. A tys mě ale pobavil. A kdo je proboha ten Beneš?

7 1
možnosti
SB

Z Kajínka máte husí kůži?

Mějte husí kůže spíše z toho, co se děje v Evropě.

Kajínek je jenom jeden z mnoha kriminálníků, avšak fenomén tohoto typu kriminality v Evropě neroste. Problém s obecnou kriminalitou je zhruba stejný, jako byl před dvaceti lety a jako bude za dvacet let.

Taková kriminalita je sice nepřípustná a musí se proti ní bojovat, ale nemá tendenci ke stálému a nepřetržitému nárůstu.

Ale to, co se stalo v Manchesteru, roste mílovými kroky. Z toho mějte husí kůži! A především kvůli svým dětem a kvůli jejich budoucnosti!

8 4
možnosti
JS

;-)Davide, Davide, Kájínek Ti strášá na cimbuří?

Ale strašidla přeci lze zahnat Bubákoplašem, což je dobré posezení s dobrými přáteli u dobrého moku;-)

3 0
možnosti
Foto

R^Co Ti na to mám říct, Davide? Asi jen to, že se u Tvého povídání tak nějak smutně směju:-/

4 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,62
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik