Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KC

Autor je hodně mimo, jeho filozofie mi připomíná uvažování nešťastníka padajícího z mrakodrapu, který si pro prolítnutí kolem každého patra s uspokojením říká, zatím je to dobré.

1 0
možnosti
DV

D78a21v51i15d 46V52l37k

29. 3. 2017 9:00

Ten blog je primárně o nesmyslné hysterii, které v tomhle státě podléhá půlka národa. Bohužel typickou českou vlastností je předposr....t. Ve jménu této vlastnosti jsme schopni vypnout mozek a profituje na ní v současné době celá nová politická vlna. Nejvíce jsou samozřejmě vyděšeni lidé kteří nevytáhnou z republiky paty, sedí u svých PC a hltají Parlamentní listy. Živím se tím ,že obchoduji s výrobci ze Španělska ,Itálie, Portugalska, Německa. Pravidelně a několikrát ročně jezdím do těchto zemí vyjma Portugalska. Přesto, že tam samozřejmě uprchlíci jsou, na rozdíl od Česka, nikde jsem se s takovou nenávistí a fóbií nesetkal. A tenhle blog byl hlavně o tom jak tady spousta lidí žere nesmysly a věří darebákům jako je ten pán získávající body na programu Edison. Nejsem žádný naivní idiot a nikde jsem nenapsal ,že jsem pro nekontrolovaný přísun imigrantů odkudkoliv. Nicméně nic takového se u nás neděje Takže nechápu, proč bych měl mít permanentní hysterák, jako někteří mí spoluobčané. Uvědomte si, že Vám to brání zbytečně ve spokojeném životu v naší krásné zemi. Nicméně na svůj názor máte samozřejmě právo ,stejně jako já. Přeji hezký den přátelé.

0 2
možnosti
Foto

Kdybyste ten článek věnoval programu Edison, pak bych vám tenhle příspěvek i věřil. Jenže vy jste k tomu přibalil i tzv. uprchlíky, kteří žádnými uprchlíky nejsou. Jsou to lidé, kteří sem táhnou přiživit se na pracovitosti jiných. Zároveň osočujete ty, kteří na ten váš soucit s "nešťastníky" musejí přispívat, ač sami se mají mnohdy hůře než ti, kterým vy chcete pomáhat. Nemám vůbec nic proti lidem, kteří chtějí pomáhat druhým. Ale když chci někomu pomoci, tak dám k dispozici své zdroje a své úsilí. Použiji -li k pomoci zdroje někoho jiného a navíc se tím sám obohatím, pak to není ani pomoc ani solidarita, ale pouze sprostá zlodějna a hyenismus. A to je to, co těm "lidem na barikádách" velmi vadí a za co vy jím spíláte. Měl byste se stydět.

3 1
možnosti
JS

Charouze jsem neslyšel a asi jsem o nic nepřišel.

Ovšem názor na evropskou migrační krizi z pohledu, že u nás žádní migranti nejsou a tím pádem se vlastně nic neděje, je mírně řečeno naivní, ale takový hezký a milý.

2 0
možnosti
KB

Přiznám se, že větší demagogii jsem nečetl. Já znám jednoho rusa, co na vojně sloužil v Československu = ruská armáda byla fajn. Nedávno jsem jel v Praze taxíkem a taxikář mě neokradl = taxikáři nikoho neokrádají.

2 0
možnosti
MK

RvRv Navrhuji zrušit všechna jména ze zvířecí říše a rovněž z oblasti postižených.

Vlk je vlastně v rouše beránčím a Kulhavý chodí normálně.:-/

0 0
možnosti
DV

D20a29v89i60d 57V73l65k

28. 3. 2017 13:40

Děkuji za diskusi.

0 0
možnosti
DP

O čem tento článek vlastně je? Je mi naprosto jedno, že jste prošel kolem uprchlického tábora a nic se Vám nestalo. Bohužel spousta lidí takové štěstí neměla. Belgie, Holandsko, Francie, Anglie atd. se nedokáže srovnat s Islámským světem. Je prostě jiný než ten náš. Také netvrdím, že všichni jsou teroristé, ale i kdyby byli jen dvě procenta radikálních je to moc. Začleňování do života Evropanů prostě nefunguje. Demokratické hodnoty jsou jim naprosto cizí. A že je tady zatím nemáme. Oni je v západních zemích kdysi také neměli a dnes je z daní tzv. bílých pouze živí. Za desítky let jsme nedokázali začlenit naše "Rómy" do společnosti, většina z nich nepracuje, hygienické návyky žádné, děti neumí česky, ale kolik mají dostat na dávkách to Vám poví přesně. Netvrdím, že nejsou výjimky. Kolik 2%? Ve škole jsme se učili o křesťanství a jeho počátcích, ano seznamte děti s Islámem ale když se řekne A musí se říct i B, že absolutně odporuje Listině lidských práv.

3 0
možnosti
MR

moje matka mi vypravela ze jako jeste holka sla do lesa pro boruvky, to bylo za WW2, a najednou videla ze tam stoji nemecti vojaci s vozidlama a v plne zbroji. Dostala trochu strach, trochu rychle odkvacila, i presto ze se na ni vojaci usmivali, ona byla takovej arijskej modrookej blondatej andilek.

Co z toho vyvodim? Ze nackove byli fajn lidi

8 1
možnosti
LO

Žádní tu nejsou, tak je tu nesmíme nechtít, aha. "kolik darebáků na tomhle tématu dělá svoji politickou kariéru" - kdokoli má názor stejný jako lidé, je darebák, protože do politiky patří jen autorem schválené názory. "buben nenávisti" = univerzální fráze, když dojdou myšlenky. "těch nejubožejších, na zádech uprchlíků, lidí bez domova" kteří válku neviděli ani na fotce a táhnou se z Keni do Německa, protože jinde není bezpečno. Co věta, to perla.

11 3
možnosti
DS

Mám stejné zkušenosti, Davide. Myslím, že kdyby si lidé raději "vytrhali kopřivy na vlastním dvorku", bylo by u nás fajn. Jsem zvědavá, kolik našinců, alespoň v duchu, uctí tu "naši křesťanskou tradici" o nadcházejících svátcích, když jsme všichni tak uvědomělí a nenecháme si je vzít ani vyměnit. A nemyslím pečením mazanců a beránků, barvením vajec a pletením pomlásek.. zdali vůbec vědí, co slaví. Díky a Tobě R^

6 2
možnosti
Foto

Že vy toužíte po zmalované zadnici? ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik