Diskuse

Sex s robotem.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Ona už to bohužel není žádná fantazie:

http://www.applikace.cz/novinka-1610-Sex-ve-virtualni-realite-vypada-opravdu-desive

P.S. To dráždění kobry bosou nohou vidím zejména ve zveřejňování zdravotních potíží tchyně. ;-D

0 0
možnosti
MC

Zase ty možnosti, když manželka odjede, vytáhnout Pamelu zastlanou v gauči....;-D

1 0
možnosti
DV

D82a91v95i15d 69V65l40k

4. 3. 2017 18:29

ale neuvaří;-D

0 0
možnosti
Foto

Naštěstí se toho nedožiju. :-)

0 0
možnosti

To je škoda, že se toho nedožiju. Konečně bych se dozvěděl, po čem ženy a muži ve skutečnosti touží, podle toho, co si budou objednávat. Neviditelná ruka trhu by nám dala odpověď. Kolik by se třeba objevilo androidů, kde by se ušetřil materiál na nepodstatných částech těla na úkor druhotných a i prvotních sexuálních znaků. Třeba by ani nemohli chodit. A nebo že by se provalilo, že ženy moc nezajímají svaly a rozměry, ale vzrušují je sexy mozky a po ulicích by se belhali zakrnělí muži s vodnatelnými hlavami? Začínám přemýšlet, co bych objednal já, začínám z toho být nervózní, nevím, čím začít. Já jsem např. vždy zmatený v Kauflandu z ohromného výběru zubních past, mně vyhovuje Lidl s minimálním výběrem. Já bych tu babu koupil asi v Lidlu, vzal první z regálu, co by byla ve slevě.

1 0
možnosti
DV

D91a49v47i94d 73V31l15k

4. 3. 2017 10:55

Z Lídlu by měla strnulý výraz a nehřála by, Přemku .Nebuď škrťa. Hele a co by to bylo Jenifer Lopezová, Hally Beryová, Lucy Liu nebo Angela Merkelová podobu si můžeš vybrat ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JS

Robotickej sex můžeš mít ještě dnes, Davide. To zapneš kuchyňský robot, zamkneš kuchyni a užiješ si s ženou tak, že to slečny dcery přeslechnou i kdyby nááhodou byly doma ;-D

0 0
možnosti
DV

D84a57v48i72d 50V48l22k

4. 3. 2017 10:19

Chachá ,no ale my spolu nejsem druhej rok jako Vy Jani;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MM

"No co už teď nadělám, když spolu máme dvě děcka a hypotéku. Ale zase seš aspoň o trochu vyšší než ten Cruis!"

...blázínku, nikdy, nikdy!! takové otázky nepokládat, nikdy!!;-)

0 0
možnosti
DV

D94a68v36i45d 98V31l26k

4. 3. 2017 10:19

To víš Marcelko ,jsem ještě mladej naivní kluk;-)

0 0
možnosti
TM

Majera bych taky brala.....klidne i umelyho;-DR^

1 0
možnosti
DV

D78a74v48i58d 26V56l54k

4. 3. 2017 10:20

Děkuji za přečtení Terezo:-)

0 0
možnosti
MB

Čas plyne a s ním i pohledy na hodnoty. Dříve jsem se zajímal o hustotu krčem a očkem pohlížel na veselé domy. Pak, začal člověk zkoumat síť lékáren ... V práci, kdosi - kdysi přišel s návrhem na existenci, tkz Putovní ženy. Autor nápadu, již nabral svůj věk a upřednostňoval klid... Tato žena, by se pohybovala mezi předem určenými , čistotnými muži. Pobyla by, odputovala - využití, dle potřeb. To, mne zaujalo, mám základní kriteria ! - Teď , v chladu by asi měla hřát - V létě, zase házet stín ! Robotka, no nevím, zase by to žralo proud ... :-)

0 0
možnosti
DV

D20a28v52i85d 73V72l23k

4. 3. 2017 10:20

Třena to bude mít solární panel vestavěný;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik