Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Davide, mě připadá, když to čtu, že jsi taková úplně nenápadná časovaná rozbuška;-D tak čeho se bojíš? Myslím, že se ti určitě nějaká "bomba" povede. Už proto, že jsi kreativní až dost! Stopro na něco přijdeš, jak ten Štědrý den ozvláštnit;-D

Tak hodně štěstí!:-PR^

1 0
možnosti
Foto

Jo, ořezávání stromečku.;-D Je fajn, když neskončí ořezanou rukou... My to máme se zdobením jednoduché, jen nerozbitné kousky kvůli zvěři. A stejně - kočky otrhají, pes rozkouše a stromeček omdlí dřív, než dorazí Ježíšek.;-)

1 0
možnosti

D76a56v69i55d 49V19l25k

9. 12. 2016 8:13

My dáváme stromek na stolek, aby ho pes neočurával. A kočky jsou u nás zakázány výnosem pana Vlka.

0 0
možnosti

Davídku,já se o Tebe nebojím,věřím,že si něco na kutání na Štědrý den vymyslíš;-D a nuda bude zažehnána...

0 0
možnosti

D78a44v48i37d 73V84l56k

8. 12. 2016 19:43

No budu dodělávat ty úkoly od Vladěnky.;-)

0 0
možnosti

Tedááá...až si tohle přečte Vladěnka, to bude mazec....ale Davide, čekala jsem, že budeš stromeček zkracovat a zkracovat....jinak paráda, jako vždycky !

0 0
možnosti
Foto

No jo, ale Vánoce jsou pouze jednou do roka, jak můžete přežít tu neakční nudu a poklid zbylých jedenácti měsíců? Není to o infarkt? :-):-):-)

0 0
možnosti

D97a66v89i39d 30V97l64k

8. 12. 2016 18:47

V jste mne Pavlo prokoukla:-)

0 0
možnosti
Foto

Co žiju sólo, jsem všeho toho ušetřen. Tedy samosebou netuším, co má za lubem Radečka.

0 0
možnosti

D76a19v75i62d 74V75l78k

8. 12. 2016 17:55

To asi netušíme nikdo ;-)

0 0
možnosti

Tak jestli se Vlku budeš nudit, můžeš zkusit chytit vlastního kapra na udici. :-)

0 0
možnosti

D10a41v72i73d 97V85l54k

8. 12. 2016 17:56

To je na mě moc tichá zábava;-D

1 0
možnosti

Tomu říkám "hysterický oblouk" ;-D všechno našponované jak gatě před rupnutím ;-)

Mít Tě doma, tak Tě na tři dny vyhodím z baráku a přístup povolím až na štědrovečerní baštu ;-D

1 0
možnosti

D62a50v84i68d 73V83l70k

8. 12. 2016 17:56

No taky se to může stát. Jednou jsem ten stromek na terase vzteky rozsekal sekyrou na kousky.

0 0
možnosti

Marku, akční Vlci to tak asi mají, že neradi si poklidu užívají a proto se jim řetězy zašmodrchávají, stromky nestojí rovně tak, jako když střelí - ale to tak je, u Vlků rošťáků, oni to tak vlastně chtěli ;-)

Přiznávám, že raději chládek i klídek mám a tak si to třeba jako včera, hezky užívám. Na dohled svaté Ludmily, s medovinkou v ruce a po ní za chvíli v kostelíku v Korunní bezejmenného sboru, zatím, písně zní.. Toť pro mne ta pravá atmoška vánoční..

A ještě pro p.Vlka dodávám, že jistě i jeho tak klidná pohody plná doba, dostává. Jen si to trochu před ní zakční, protože ten Vlk je stále hravý kluk ;-) (A že i pohodu rád má? Tak o tom ani muk!)

0 0
možnosti

D12a64v87i31d 83V43l12k

8. 12. 2016 17:54

Asi tak přece nebudu psát faktografii;-D

0 0
možnosti

tomu vsemu popsanemu se, Vlku, rika masochismus. v tomto pripade vanocni masochismus. kazdej den pozoruju, jak jsou lidi zbesilejsi - a to me uklidnuje - protoze vim, ze jejich zbesilost znaci prichod vanoc, spacitele, darku, prezirani, tiche zoufani nad divnostma pod stromkem a zlucnikovy zachvaty. ale pro me...pro me znamena blizici se jaro. to je snad jedinej duvod, kdy jsem schopen rict: ja uz se tak tesim na vanoce...

p.s. s Vladenkou souhlasim: bez trasni!!!

1 0
možnosti

...nebo dva stromečky. Jeden bez třásní, druhý s třásněmi.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,70
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik