Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já celkem chápu vaše rozhořčení, ale měli bychom si ujasnit, jestli jde o ta vyznamenání jako projev uznání nějakých činů, nebo jestli máme ještě k tomu mít nároky na to, kdo je předává. V druhém případě se totiž (patrně nevědomky) navážíte do těch, kteří je od prezidenta přijali v minulosti a kteří neměli dost odvahy nebo nevím čeho je odmítnout.

Připadá mi, že celá ta trapost kolem pana Bradyho a udílení vyznamenání jako takového je jen další snahou o okopávání Zemanových kotníků.

A jestli na výročí 28. října nedorazí ti či oni politici nebo rektoři, nesvědčí to o ničem jiném, než o neúctě k tomuto památnému dni.

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Kristepane, mě už se z toho chce zvracet. To je fakt děs, jak se chová hlava státu. Doufejme, že si medaili převezme alespoň Daniel Hůlka...8-o:-/

2 0
možnosti

J61a63r45a 98R47a59n46k

23. 10. 2016 21:51

Kdysi urcite mela vyznam, v poslednich nekolika letech se akce stala spise smesnou a absolutne bez etikety, temer jako bychom nepatrili do Evropy......

4 0
možnosti

J39a10n 61Z97i17e43g18l46e41r

23. 10. 2016 20:08

Zasloužená karma. :-)R^

4 0
možnosti
Foto

Souhlas!R^ Tedy kromě té zmínky koho příště zvolit za prezidenta. Myslíte, že je to v rukou té uvažující části populace nebo většinového stáda? Berte to jen jako řečnickou otázku. Důkazem toho je ten, kdo už tak dlouho sedí na Hradě. Já ho tedy nevolila, ale je mi to celkem prd platný:-(.

4 0
možnosti

D50a21v24i10d 45V84l40k

23. 10. 2016 15:46

Pavlo já nevím jak je to stou většinou. Otázka je jak by dopadly ty volby kdyby byla účast třeba 90% Já jsem ho taky nevolil,ale upřímně KS je na to starej a nevím jestli by byl dobrý prezident do této doby. Nejsou prostě lidi.Já bych toho prezidenta zrušil,stejně na tom hradě každý zblbne.

2 0
možnosti
Foto

J80a15n24a 29M27a16j70o23v43á

23. 10. 2016 14:40

Taky jsme si doma říkali, že je vlastně dobře žít nutný, nevyznamenatelný život. Člověk je pak mnohého ušetřen.R^

6 0
možnosti

L56e26o 36W88o59l94f

23. 10. 2016 13:31

Je to bohužel tak. R^

Již včera se o tom jeden bloger zmínil.

http://besser.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=561782

(Koukám, že jeden troll, dokáže celou diskuzi notně zaneřádit).

6 0
možnosti

:-)R^ - zrovna včera jsme to řešili v práci a kolega pronesl v podstatě tutéž myšlenku, jako Vy.:-)

6 0
možnosti

D51a84v47i25d 55V76l21k

23. 10. 2016 13:02

Já nechci psát o politice a vlastně se omlouvám těm, kteří si chodí ke mně na blog pro zasmání a trochu pozitivního přístupu, ale tohle už je spíše o morálce.Tohle je už totiž jednání ze strany prezidenta na úrovni Gusty Husáka za normalizace. Mrzí mě, kam se to moje země dostala. Měli bychom se konečně zbavit těchhle zombí politiků z devadesátých let typu Zemana, Kalouska a ostatních. Kolikrát si ještě necháme prodat pořád ty stejné profláknuté darebáky. Komu vlastně prospívá tohle servilní lezení do čínských zadnic? Možná tak PPF a panu Kellnerovi a jiným miliardářům. Potřebuje se mu tedy současná vládnoucí partička zavděčit? Jde zase jen o ty podělaný prachy? Co bude mít Zeman jedno napsáno na pomníku? Něco azbukou, nebo čínsky? Nebo tam bude: "Nikdy nezapomeneme PPF?" Já myslím , že tam nakonec bude "Zapomeneme a rádi!" Občani ČR.

17 0
možnosti

Zrovna Hermánek jest velikým obdivovatelem Dr. Gustava Husáka, neblahé paměti...

1 0
možnosti

Tedy Davide, ty jsi dneska zapadl do do pěkné knajpy. Heřmánek a Macek, nebylo by lepší už zaplatit a jít na čerstvý vzduch?

1 0
možnosti

D28a66v53i22d 32V84l55k

23. 10. 2016 13:05

Já vím Přemku. Víš , ale třeba to aspoň jednomu váhavému docvakne a začne přemýšlet.To už ani není o politice, ale o tom komu tenhle národ zaprodal duši.

3 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,70
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik