Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Vážený pane Vlku, možná je většina názorů pravda, nicméně na ony "youtuberské" hyeny jste se sám podíval. Sám jste je v těchto reklamách podpořil, už jen tím, že se vám do paměti zaryla jejich jména, ony propagované výrobky také. Reklama tedy krásně splnila svůj účel a to jak pro youtubery, tak pro firmy, vyrábějící propagované výrobky. Jen menší subjektivní názor - To, že děti něco chtějí a musejí mít je tu odjakživa, stačí pustit TV a hned je tam reklama na "ultramegasuper mizící tužka", nepočítaje mobily, tablety, notebooky. Stačí dětem prostě vysvětlit že to, co chtějí, a to co propagují youtubeři nemusí být zdaleka to nejlepší, nebo že na to prostě rodiče nemají finance, sednout si s nimi a pobavit se o hodnotě peněz, o finanční gramotnosti - což v ČR je velký problém, když více jak 3/4 jsou finančně negramotní. Zkrátka bych řekl, že zde bude chyba nejen v youtuberech, reklamách, ale také v rodičích... R^R^;-);-)

0 0
možnosti
DV

D90a20v67i68d 98V16l68k

1. 10. 2016 9:40

Ano máte naprostou pravdu. Je dosti těžké strávit život hádkou se svými dětmi , co všechno jim nekoupíte. Nikoho nebaví být 20 let v kuse zlým rodičem. Nicméně odmítám, že je to jen vina rodičů. Děti mají dnes i své peníze a vysvětlovat jim můžete cokoliv chcete. Vy jste dráb rodič, kdežto youtubeři jsou přece ty zábavní kluci a holky z youtube. Není to lehký dnes vychovávat děti.

0 0
možnosti
DS

Já vlastně měla velikánské štěstí v neštěstí a samozřejmě megaštěstí, že mám tak skvělé, už dospělé, děti. Na většinu jejich nadstandardních proseb jsem odpovídala "nemám, ale počkejte si, dárky nosí Ježíšek a babičky". A je fakt, že jim bylo blbý ty hlouposti psát do dopisu Ježíškovi/babičkám či tatínkovi. Takže se valná většina tužeb naším životem prohnala jen ve stavu imaginárním.

3 0
možnosti
Foto

Můj známý má v tomhle se svojí dcerou rovněž spory. Bubble jí nekoupí, ona si ho ale za kapesné dá s kamarádkami. Je trpělivý, ale když děvče potřebuje i další oblíbené věci Teri Blitzen a jí podobných... A navíc její mamka spíš vyměkne, holt ty maminky se snaží dát to nejlepší, ačkoli to charakteru dítěte může spíš ublížit... Ale jasně, není mi devět, já si taky kdysi vymohla triko a batůžek (obojí nesmyslně drahé) Kelly Family. Ony z toho snad také vyrostou...

0 0
možnosti
DV

D93a55v62i10d 35V20l70k

30. 9. 2016 14:13

Děkuji za přečtení

0 0
možnosti
Foto

Tenhle babltý si moje děti dávají cca 1* za dva týdny, vždycky k pizze. Neřeším,kolik v tom je nebo není cukru.

0 0
možnosti

Stopro souhlas ! A je to ještě zákeřnější v tom, že děti jsou důvěřivější, a nehodnotí reklamy kriticky.Jediná obrana je stále dokola potomkům trpělivě vysvětlovat, že ne všichni jsou kamarádi, co to s námi myslí dobře, ale někteří(bohužel podle mne většina) jsou podlé a zkorumpované svině.

1 0
možnosti
DV

D53a55v65i95d 27V64l98k

30. 9. 2016 11:26

Je to smutné ,ale máte pravdu.Dneska jsem to dceři vasvětloval (10 let) a ona se ještě slečny Teri Blitzen zastávala.

0 0
možnosti
PD

P24e27t40r 27D94r31a10p79a11l

30. 9. 2016 10:33

kdyby jenom na netu. Vnučka závodně tancuje a na každé soutěži je minimálně jeden stánek s tou srov..a další s různejma předtraženejma cetkama, šminkama, trdelníkama atd.

1 0
možnosti
MV

mas recht. ale funguje to taky tak, ze rodice svejm detem proste nekoupej vsechno, co deti videj. vim, kdyz jsem byl kluk, nebylo toho tolik k videni a ovlivnovani, ale i tak jsme proste doma nemeli vsechno to, na co jsme ukazali...

6 0
možnosti
DV

D94a97v70i81d 85V52l19k

30. 9. 2016 10:28

To máš pravdu,ale děti mají kapesný a občas od babiček a kupují si ty blbosti mnohdy samy.

1 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,62
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik