Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jsme mi lidé. Přeme se která politická strana je nejlepší, která víra,  a  v té vřavě ani nevidíme co se okolo nás skutečně děje.:-/

Povídka je na jedničku.R^R^R^R^

0 0
možnosti
DV

D28a93v69i97d 84V77l30k

8. 7. 2015 9:19

Tak děkuji za hezké reakce a jsem rád, že jsem Vás pobavil:-)

1 0
možnosti
Foto

Píšete vtipně a jste zábavný. :-)Je v tom trochu nadsázky, ale bývaly doby, kdy se lidé přeli a  šavlovali  o Husa - a o jiné náboženské symboly doopravdy. (Pocházím také ze Slovácka, pamatuji). Záleželo na tom jak velebníci z kazatelen obecný lid hecovali, a kdysi hecovali fest.... A tož tak, jsme všichni křesťané, máme to v genech. Možná nás ta hrozba džihád ismu sjednotí. Dobré ráno... R^

1 0
možnosti
JP

J84o40s17e16f 25P71o14t66r

7. 7. 2015 22:43

Vy neznáte to české přísloví (ve smyslu): "Kdo v neděli dělá, nikdy nic nemá"?

0 0
možnosti
DV

D94a13v70i61d 27V91l23k

8. 7. 2015 9:25

Aha to neznám. Mě děda Martin od malička říkal Davidku mosíš byt "Záživný"(něco jako pracovitý). Mosíš mět vinohrad, prasa a aspoň pár měřic erteplí. Jó děda ten to znal, měl nádherné historky. Třeba jak mu Rusáci chtěli ukrást hodinky a pak ukradli motorku, jak naopak on ukradl Německému důstojníkovi co jim ho nakvartýrovali na byt trofejní dýku jeho šlechtického rodu, Jak v cirkuse přepral obrovského býka a dostal stovku, jak vozil partizány na žebřiňáku v jeteli, jak odmítl nastoupit na nucené práce a schovával se týden v lese atd.To žvanilství mám po něm ;-D

2 0
možnosti
VF

Že sa nehaňbíte napsat: "štrádoval NAHATEJ"

Galuška sa v hrobě obracá..

0 0
možnosti
DV

D67a87v91i95d 88V18l39k

8. 7. 2015 9:17

No bóže nežiju ve skanzenu ve Strážnici lidi už dávno nemluví čistým nářečím a já mám ženu Jihočešku, tak od ní lecos pochytím. A Galuška to prý všecko opsal a ukradl, tak se na mě paní Věrko nezlobteV

0 0
možnosti
OU
Foto

Sakryš , Vy se vskutku nenudíte . :-)

0 0
možnosti
MS

Povedená taškařice (katolická úderka ;-D).  R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,13
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik