Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

To je dost , že jsi nás taky jednou vyvezl, aneb rodinný nedělní výlet se musí přežít.

V seznamu manželského mučení mužů, zaujímá "Rodinný výlet" jednu z čelních pozic. V podstatě hned za malováním, waterboardingem a stěhováním. 

V seznamu manželského mučení mužů, zaujímá "Rodinný výlet" jednu z čelních pozic. V podstatě hned za malováním, waterboardingem a stěhováním. Prožitá muka lze zásadně zvýšit, pokud máte navíc doma dvě pubertální dcery jako já.

Je zajímavé, jak mají jednotliví členové rodiny rozdílné preference již při výběru cílové lokality:

Maminka: "Hlavně abychom byli na zdravém vzduchu a něco se tam dělo, nejlépe nějaká kultura. Nebylo by taky špatné, kdyby tam čirou náhodou zrovna něco natáčel Honza Čenský!"

Tatínek: "Hlavně, aby nebylo moc vedro a měli tam pivo, nebo zdechnu. Zpátky řídíš ty, ženo!"

Puberťačky: "Hlavně, aby tam byla wifina a táta si vzal sebou prachy. A to v dostatečném množství!"

Je tedy zcela zřejmé, že vybrat atraktivní výletní cíl je dosti těžké. Samozřejmě u nás vybírá manželka. Já totiž nevím, na kterém zámku zrovna natáčí Honza Čenský pohádku, ve které si po letech opět zahraje postaršího, lehce okoralého prince. Naopak pivo mají takřka všude.

Takže žena vybírá a já musím sehnat prachy a pak taky umýt auto. Mé tři krásky přece nepojedou v nějaké, zapatlané, špinavé, černé kraksně s kufrem plným prázdných krabic od obkladaček.

Dost na tom, že nevlastním ani Mercedes ani Audi, nebo alespoň vůz s leteckými vrtulkami na kapotě, což moje dvě soutěživé dcery určitě mrzí. Ta selfíčka na Facebooku s Bavorákem v pozadí prostě vypadaj o dost líp, než se Škodovkou.

Takže auto umyto a už se jen čeká, kdy budou dámy vypraveny k odjezdu. Uplatňuji klasickou chlapskou fintu. Počítám s reálným odjezdem o cca 56 minut později, než bylo dohodnuto. Takže prostě na oko řvu, že se bezpodmínečně odjíždí v 9.00, ale vlastně je mi jasné, že se odjede v 9.56.

Kupodivu odjezd nezdržuje manželka, která už naštěstí dávno pochopila, že namalovat na obličej pětačtyřicítky ksichtík pětadvacítky neumí ani David Copperfield.

Takže se čeká až si puberťačky zapatlají a vymačkají pupínky, vyberou tu nejkratší sukni a tričko ze kterýho jim poleze pupek, zadek a předek, pohádají se s matkou o nutnost zabalení se do péřové bundy a nakonec si půl hodiny vybírají ty správné boty, které je samozřejmě zhruba patnáct metrů od baráku odřou natolik, že se jim chodidla osypou vražednými, krvavými puchýři.

Takže já prostě ležím v teplácích a domácím triku na gauči, snažím se nestresovat a sleduji nějaký pěkný, poučný dokument o broucích hovniválech, jak v klidu a pomalu koulí svoji kuličku životem.

Z gauče vstanu teprve v okamžiku, kdy se ženy shluknou v zádveří a začnou vybírat ty nejvíc tlačící boty. Mám to prostě vychytaný.

No a pak se jede. Samozřejmě, že se musíme minimálně dvakrát vrátit, protože jsem doma zapomněli něčí mobil, peněženku, deštník a maminku.

Cesta bývá samozřejmě plná nástrah, objížděk, zkratek prodlužovaček, sražených zvířat a přejetých cyklistů, hádek a dotazů, kdy už tam budem? V této chvíli jsem já už viditelně vystresován, toužím po konci dnešního odpočinkového dne a tiché samotě v zapomnění ve mém kaktusovém skleníku. Dokonce se snad i těším na zítřejší pravidelnou hádku se svými dlužníky a dokonce i jak budu zítra pro Babiše vystavovat ty "báječné" EET doklady a tisknout tři zbytečné účtenky na jednu prodanou sprchovou hlavici za osmdesát korun. Ach jo to bude pohodička prostě "úžo".

Nicméně nakonec zaparkujeme pod zámeckým areálem a vypukne zděšení:

Maminka: Pohádka  "Princ co měl ischias" se natáčela včera a výstava "Lokální nuance výroby křehkých háčkovaných krajek v sedmnáctém století." skončila minulý týden . Za mě "Hurá!"

Tatínek: Bufet u parkoviště je zavřenej, pivo se nečepuje, protože sezóna teprve začíná.

Puberťačky: "Ježišikriste k tomu pitomýmu zámku se musí do schodů! a není tady signál" Mrtvé,oněmělé mobily jen tupě září, jak kosti ztracené karavany v poušti Gobi.

Takže se vyškrábeme k bráně, zakoupíme vstupenky a absolvujeme velký okruh za rodinné vstupné bratru osm set korun, kupodivu všichni spokojeni.

Manželku zaujaly vystavené gobelíny a historky o sexuálně náruživém hraběti, dcery se vyblbly v pantoflích na parketách a já samozřejmě jako vždycky zvítězil v průvodcově kvízu, protože jsem poznal pás cudnosti a rozeznal Halapartnu od Partyzány. Přes historický chlapský hračičiky jsem totiž machr!

Takže se jde na oběd a zde nastává opět další drobný zádrhel. Totiž, kam se půjde? Požadavky se samozřejmě opět různí:

Maminka: "Hlavně aby to tam bylo zdravé a čerstvé, měli tam nějaký lehký salátek, nezruinovalo nás to a nesmažili tam na přepáleném tuku!"

Puberťačky: "Hlavně aby to tam bylo dost luxusní a trendy, Pohlreich tomu dal minimálně dvě hvězdičky, interiér byl cool a na obědy tam chodili rapeři a youtubeři a byla tam samozřejmě  zdarma wifina.

Tatínek:" Mně stačí pivo a připálenej řízek, ale velkej a prorostlej a na česneku!"

Takže se poobědvá, samozřejmě stálo to zase minimálně litr, manželka chtěla vrátit salát s mrtvou housenkou, puberťačky si do objednaného steaku za dvě stě padesát dvakrát kously a pak to odložily, že je to moc krvavý a já si prostě jako vždycky na připáleném řízku pochutnal a Krušovice byly taky dobrý.

Vyjdeme před hospodu, protože na plánu je ještě nějaká ta procházka v přírodě a na obloze samozřejmě mrak jako prase a začíná pršet a tak blesková změna plánu a jede se do ultra mega hypermarketu, který je "čirou náhodou" nedaleko za blízkým velkoměstem, protože táta je po tom řízku a dvou pivech tak trochu vláčnej a tak nebude schopen odporu a pustí do oběhu nějaký ty vybraný prachy.

Samozřejmě, že se ukáže, že puberťačky nemají co na sebe a z džín jim lezou kolena a z mikin lokty a taky je tlačí ty strašně drahý Airmaxy, co jsem jim loni koupil jen po srdcervoucí přísaze, že už jim neporostou nohy a taky potřebují dvě, tři podprsenky(kristepane ony už to nosej????) a šikl by se i novej batůžek, co se mu teď říká "Bag."

V tom okamžiku manželka začne smutně a dojemně šilhat, že ona by taky potřebovala nějaký hadříky a já jsem ospalej a tak mě ty moje dobré ženy ujistí, že s nimi vlastně ani nemusím do toho chrámu konzumu chodit, stačí, když jim dám peněženku ve které jsou všechny moje  prachy a pak taky kreditku a ať si chudáček starej, unavenej klidně zdřímnu na parkovišti v autě. Ony už tu dřinu nakupovací obstarají nějak samy.

Já vlastně po krátkém váhání  a niterném souboji pochopím, že to bude asi nejchytřejší věc, co můžu dneska udělat a tak si sklopím sedadlo, pustím v rádiu Honzu Nedvěda a Brontíky a za zvuku hitu "U stánků na levnou krásu" usnu spánkem spravedlivých, chrápu si hlasitě a svobodně na celej kokpit a slintám na svý kožený sedadla a když mám hodně velké štěstí, tak se probudím až zase doma v teplácích na gauči u televize. A rodinný nedělní výlet máme zase pro jednou z krku.

No, to je dost, že jsem taky jednou udělal něco pro rodinu!

Autor: David Vlk | sobota 8.4.2017 19:52 | karma článku: 41,40 | přečteno: 4029x
  • Další články autora

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 27,37 | Přečteno: 783x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,19 | Přečteno: 4562x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,38 | Přečteno: 2457x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,87 | Přečteno: 1379x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma: 43,62 | Přečteno: 5405x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Neutuchající vřískot Babišových paviánů.

Nechci se probudit v nějaké replice Erdoganova nacionalistického ekonomicky krachujícího Turecka, nebo se utopit v politickém paprikáši ve stylu Orbána.

12.2.2024 v 11:43 | Karma: 46,18 | Přečteno: 8182x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Erotická nabídka.

Dostali jste někdy nějaký neslušný návrh? nějakou erotickou, nebo erotizující nabídku od neznámého svůdce?

8.2.2024 v 12:37 | Karma: 37,15 | Přečteno: 4865x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Byt o velikosti 8m2 je dost velký na vše.

Dneska jsem se dočetl, že státní správa chystá nový standard bydlení v Česku. Minimální plocha obyvatelného bytu bude stanovena na 8m2. Za mě je to naprostý luxus.

26.1.2024 v 10:01 | Karma: 36,71 | Přečteno: 2019x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Zkáza západní civilizace nastala.

Baletním krůčkem jsem vkročil na první kamennou kočičí hlavu a pak na další a další na čtrnácté dlaždici se mi kotníky rozvibrovaly v divokém rytmu. Náledí zkáza západní civilizace je dovršena.

23.1.2024 v 10:28 | Karma: 42,05 | Přečteno: 9781x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Ruský svět začíná za Hodonínem

Asi nejsem sám, kdo se se zděšením dívá kousek na Východ za řeku Moravu, kde začíná Slovensko a vládne Robert Fico.

21.1.2024 v 10:46 | Karma: 37,74 | Přečteno: 1958x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

ANO je nekonečný gejzír politického bahna

Baví Vás pořád poslouchat to lhaní, jak by to ta parta servilních přidržtašků velkého Šéfa uměla líp? Fakt?

17.1.2024 v 12:17 | Karma: 37,93 | Přečteno: 1483x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Už jste byli na swingers párty?

„Já sem byl pro Viagru kamaráde, v pátek jdeme se ženou na Swingers párty, tak abych se tam pořádně blejsknul, chápeš ne ??? Potřebuju nějaký nevšední zážitky v tom novém roce“ Mrkal na mě spiklenecky Vláďa.

11.1.2024 v 19:03 | Karma: 35,12 | Přečteno: 1765x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Ambiciózní dietní plán.

Studeným krámem protahuje drobný průvan. Led diodová světla u stropu chladně svítí na vystavené zboží a shrbenou postavu prodavače z posledních sil se držícího pultu.

4.1.2024 v 11:01 | Karma: 37,55 | Přečteno: 2504x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Ovládne v příštím roce Alena Schillerová Only Fans?

Je třeba si klást zásadní otázky, aby nám na ně rok 2024 mohl dát odpovědi . Uvidíme konečně světlo na konci tunelu? Nebo to bude jen další vehikl jedoucí v protisměru?

30.12.2023 v 15:19 | Karma: 31,84 | Přečteno: 1233x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Trochu té zasloužené vánoční erotiky.

Člověk by řekl, že když se po dlouhém roce konečně přiřítíte domů a dokonce doma spíte v jedný posteli s manželkou déle než dvě noci, že musí zákonitě dojít na nějakou tu vášnivou erotiku.

27.12.2023 v 10:56 | Karma: 42,14 | Přečteno: 7937x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nový trenky k Vánocům.

Vypadal jsem v tom jak starej baleťák s tříselnou kýlou. Prostě primabalerín z Národního hadra......... nejedna labuť by za mnou otočila dlouhý krk.

3.12.2023 v 15:44 | Karma: 33,11 | Přečteno: 1344x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Máj inglíš is not gůůůt.

S mojí školní angličtinou je to fakt bída. Zatímco s těmi pár Ukrajinci, co vlezou do Gruntu jsem schopen vést zajímavý rozhovor pouze rusky na téma "Kak já guljáju po párke."

20.11.2023 v 10:43 | Karma: 36,20 | Přečteno: 1646x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Čermáku, co jsi měl ze zeměpisu?

Nechce se mi věřit , že nám hrdina lhal. Že vůbec netoužil po ruském pořádku, že vůbec nechtěl žít v té nádherně svobodné a přívětivé zemi, že nechtěl dýchat stejný vzduch jako veliký Putin.

15.11.2023 v 12:51 | Karma: 32,19 | Přečteno: 1362x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Jak jsem pekelně zapařil.

Poprvé jsem se dovolil manželky zeptat, kdy už půjdeme domů v 20.05 podruhé v 21.03 a po třetí jsem ve 22.00 rozdělil společné klíče a odkráčel do hajan.

6.11.2023 v 10:56 | Karma: 40,58 | Přečteno: 4796x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Budeme mít na východě za souseda ruský satelit?

Nemuseli jsme čekat dlouho po volbách a už jsme slyšeli Ficova slova o zradě Ukrajiny a celého dosavadního prozápadního směřování Slovenska.

26.10.2023 v 13:58 | Karma: 42,77 | Přečteno: 6840x | Diskuse| Politika
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,33
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik