Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jsem normální "Heterosexuál,"chodím do práce a nikde nepochoduju. Nejsem divnej?

Někdy přestávám rozumět tomu co je vlastně normální? Nedávno jsem se probudil v noci u telky a na jednom programu tam nějaká paní z USA jedla sádrokarton. Na dalším se vlnily tisíce zmalovaných duhových exhibicionistů v Praze.

Pak jsem to přepnul na ČT 24 a tam se zase jásalo, že EU konečně může půjčit dalších 2241 miliard korun zemi, která jí neumí splatit ty šílené miliardy, které si půjčila dříve a je bankrot a pak se objevila Angela Merkelová a sdělila lidstvu, že už si teda všimla, že Evropa může mít nějaký problém s uprchlíky. No jo oni se Ti uprchlíci moc nepromenují po VIP klimatizovaných prostorách, jako Angela. Raději jsem to vypnul, protože jsem začínal o lidstvu a jeho kdysi zdravém  rozumu získávat  určité pochyby a šel spát. Kdoví co bych se ještě dozvěděl a pak nemohl už vůbec usnout.

Ráno jsem se probudil a šel do práce na sedm. To je asi taky divný, protože já pracuji, nejsem v odborech, ani žádné politické straně. Navíc nemám žádnou exekuci a nečerpal jsem nikdy žádné sociální dávky. A kruci když tak o tom přemýšlím ještě jsem spokojeně ženatej a mám tři děcka. A nikdo z těch děcek není gambler ani feťák a ten nejstarší chodí normálně do práce. A když tak o tom přemýšlím ani nikdo z naší rodiny nejí sádrokarton. Pravda jeden strejda z naší rodiny, byl kdysi dávno teta, ale bereme to všichni jak to je a strejda nikde nepochoduje a ani nedemonstruje svoji chirurgicky získanou mužnost. Je to prostě dětmi velmi oblíbený strýček a hotovo.

Mě vlastně nevadí, že někdo jí sádrokarton anebo dává přednost stejnému pohlaví a je trochu jinej. Jen mi vadí, že nám šedivým, obyčejným lidem to pořád musí někdo cpát před nos na odiv a  jako Ti trochu jiní se asi máme cítit My!

Já vím, My ženatí heteráci, co chodíme do práce a peníze strkáme do děcek místo barevných oblečků a zábavy v ulicí evropských velkoměsta  jsem strašně nudní a zastaralí, prostě asi velmi málo sexy. A taky je to nuda, že u nás nejde natočit 1146 pokračování kontroverzního seriálu "Výměna manželek," protože jediný konflikt je u nás, kam se pojede na dovču a z toho skandál neuděláte. A taky je asi divný, že se divíme, že naše vlády sedí na zadku a nechávají bez mrknutí oka upalovat věšet a střílet v Africe tisíce lidí, jejichž příbuzní se pak buď utopí  ve Středozemním moři, nebo se rozhodnou, že budou žít u nás doma v Evropě. A tak jsem z toho zmatenej, co je vlastně dnes normální a na které straně je ten zdravý rozum.

Nějak mi, ale ten můj ne-sexy zastaralý mozek pořád avizuje, že těmi úplně nejnormálnějšími lidmi jsou pořád ještě lidé jako já. Nebo se mýlím???

 

 

Autor: David Vlk | pondělí 17.8.2015 9:00 | karma článku: 38,62 | přečteno: 1567x
  • Další články autora

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 12,13 | Přečteno: 167x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,57 | Přečteno: 1458x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,32 | Přečteno: 4603x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,47 | Přečteno: 2489x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,93 | Přečteno: 1394x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 653
  • Celková karma 35,14
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik