Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Život je jen okamžik

Zahleděl jsem se na manželku, která svítila do ranního šera holou zadnicí a napadalo mě, že taková nahatá ženská zadnice je moc fajn první věc, kterou po ránu chcete vidět. Zašátral jsem a dotkl se chladivé měkké kůže. 

Mobil mě probudil z upoceného polobdění v pět ráno.

Manželka podrážděně mlaskla a otočila se ke mně zády.

Utřel jsem si z vousů bublinky a snažil se zaostřit slepené oči. Tohle teda byla hnusná noc.

Teplota v naší podkrovní ložnici se až do rána motala tak kolem dvaceti sedmi stupňů. Moc jsem se nevyspal.

Zahleděl jsem se na manželku, která svítila do ranního šera holou zadnicí a napadalo mě, že taková nahatá ženská zadnice je moc fajn první věc, kterou po ránu chcete vidět. Zašátral jsem a dotkl se chladivé měkké kůže. Že bych se přitulil?

V tom manželka prudce otočila hlavu ke mně, zašermovala nazlobeně prstem a zasyčela:

„Ať tě to ani nenapadne, celou noc jste tady všichni tři chrápali , vedro a smrad je tu jako v opičárně.“

„Všichni? I ten malej ?“ ukázal jsem na dvoukilového psa Berťase, očichávajícího mi nohy.“

„ Jo všichni.“ Otočila se manželka zase pryč.

Velký pes Rahim přidusal po podlaze a dýchl mi horký vzduch do tváře. Je to spíš malý kůň než pes, prolítlo mi asi posté hlavou a podrbal jsem ho za ušima.

Slezl jsem z pomuchlané postele, vzal si trenýrky a tričko a seběhl se psisky dolů, pustil je na zahrádku, nasypal jim žrádlo a skočil si do koupelny pro osušku.

Venku bylo příjemných dvacet dva stupňů.

Přišel jsem ke svému zahradnímu škopku a zkusil prstem vodu. Byla teplejší než vzduch.

Tak jsem pověsil ručník na hřebík na plotě a vklouzl nahý do škopku. No jo, jsem chudej na bazén prostě nemám.

„Doufám, že takhle brzo ráno nebude zase stará Vaňková zalívat truhlíky na balkóně vedle stojícího paneláku. Pohled na nahatého statného velrybího samce, cachtajícího se v zeleném zahradním škopku by tu stárnoucí raketu mohl zabít.

Sluníčko pomalu začínalo lechtat omítku na zdech okolo mě a já tam dřepěl a užíval si té malé chvilky, kdy mám celý svět jenom sám pro sebe.

Nadechl jsem se a tiše se ponořil pod hladinu. Asi to nevydržím tak dlouho jako orientální lovkyně perlorodek, ale je třeba, aby moje šedivé vlasy chytly ten svěží nazelenalý odstín vody ve škopku rovnoměrně .

„Už dost………. roztrhne mi to plíce.“ Tiše jsem vynořil hlavu z vody a otevřel oči.

Na okraji škopku neklidně seděl malý, šedo-hnědý vrabčák a vyděšeně mě sledoval malýma kulatýma očičkama. Ani jsem nedutal, seděl necelý metr od mojí hlavy.

Zřejmě žízeň ho zbavila přirozeného ostychu. Zvědavě vrtěl hlavičkou, pozoroval mě a cosi štěbetal. Snažil jsem se ani nepohnout a tiše si tu jeho obyčejnou vrabčí krásu prohlížel. Byl to sameček, ten je barevnější. Vlastně………. Napadlo mě, je to takový hezky obyčejný ptáček.

Vrabčák se odhodlal a žíznivě nabral vodu do zobáčku, pak zavrtěl hlavou a byl pryč. Celé to netrvalo nijak dlouho . Najednou byl tady a najednou byl pryč.

Ještě chvilku jsem tiše seděl po bradu ponořený ve vodě a myšlenky mi táhly hlavou.

To setkání bylo jako můj život. Moc krátké, živé, trošku veselé a krásně obyčejné. A tak rychle to bylo pryč, jako by to trvalo jen opravdový „OKA-MŽIK“

„Ano přesně tak. Jako můj padesát tři let dlouhý život. A přitom to byla jen krátká pomíjivá chvilka“ Povzdychl jsem si smutně.

Ale co, ještě ho mám pořád kousek před sebou a ten za mnou stál za to, užil jsem si každou jeho minutu.

„No nic chlape!!! Jdeme na to! Dojímat se v půl šesté ráno na zahradě ve škopku nemá smysl!“ Zavelel jsem sám sobě a vylez z vody.

Tak rychle…………. dnes bude zase horký den a do Olomouce je to strašně daleko.........................

A osmělené sluníčko pohltilo poslední zbytky stínů a šimralo mě na mokré hlavě.

Je tady na tom světě opravdu hezky. Žiju to moc rád.

Autor: David Vlk | středa 23.8.2023 12:09 | karma článku: 34,55 | přečteno: 1324x
  • Další články autora

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 39,58 | Přečteno: 4002x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,03 | Přečteno: 1551x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,40 | Přečteno: 4633x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,53 | Přečteno: 2511x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,99 | Přečteno: 1413x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,06
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik