Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Leoš Mareš říkal......

"Ježišikrite Vladěnko, ty vypadáš jako by jsi šla na můj pohřeb. Ty jsi jak profesionální černá vdova."

Je zvláštní jak smutné chvíle způsobují také veselé okamžiky. Včerejší pohřeb mojí babičky mi přivodil poněkud HOT chvilky ohledně mojí garderoby.

 

Přiznám se, poněkud jsem za poslední roky módně zvlčil. Ano samozřejmě za to může ten zatracený Covid, který mě definitivně uvrhl do tepláků a sportovních bot. Jak říká klasik lidové zábavy v České republice Leoš Mareš:

 

"Tepláky jsou pro outsidery, ale značková tepláková souprava je cool, v té můžeš kamkoliv!"

 

A tak jsem i já posledních asi pět let nákup takzvaných slušňáckých hader poněkud zanedbával. Ono se na tu gumu od tepláků tak strašně krásně zvyká..............

 

"Co si oblečeš na pohřeb?" Udeřila na mne den předem manželka zkušebně navlečená do svých černých šatů, nesmrtelného sáčka a černých botiček.

 

"Ježišikrite Vladěnko, ty vypadáš jako by jsi šla na můj pohřeb. Ty jsi jak profesionální černá vdova."

 

"V čem půjdeš ty na pohřeb, měl by jsi si něco vyzkoušet?"

 

" No snad tam něco vyhrabu, gatě mám, to vím a to je základ."

 

"Tak mazej do ložnice, chci tě vidět."

 

Taj jsem neochotně mazal do ložnice.Gatě byly Ok , ne už tak pásek, které prodávají v těch obchodech čím dál kratší, nebo se nějak zgrcnul?

 

"Tak půjdu bez pásku no, nedělejme z toho aféru..!" A udělal jsem deset zkušebních kroků po ložnici.

 

Při osmém ze mi kalhoty svezly na kolena a odhalily proužkované spoďáry.Já totiž prostě nemám prdel. Co mi Pánbůh dopřál na břichu , to mi sebral na hýždích, proto se nikdy bohužel nemohu stát "Mužem roku," ani nástupcem Brada Pitta.

 

"A jak chceš nést rakev, to ji jako poneseš půl cesty jen v trenýrkách? A ta košile, je ti taky tak o tři čísla menší." Kroutila Vladěnka hlavou.

 

"No mám tady na ty gatě takový pěkný špagátek." Improvizoval jsem po česku.

 

"Aha Špagátek ne ?? Aha. Tak šňůru od nabíječky na telefon?"

 

"Davide neser!!! Holky pojďte se tátovi ukázat. "

 

Do ložnice napochodoval dvě další profesionální účastnice státních pohřbů v dokonalém smutečním outfitu. Stály tam, ruce výhružně v bok a měřily si nemilosrdnými pohledy mě polooděného tlustého staříka s gatěmi převázanýma špagátkem a košilí, ze které mu lezl spodní špek a kolektivně se za mě styděly.

 

"EEE holky ................ a nemohl bych jít v černé teplákové soupravě? Leoš Mareš říkal , že když je značková........................."

 

 

Autor: David Vlk | středa 10.5.2023 10:59 | karma článku: 30,09 | přečteno: 1076x
  • Další články autora

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 40,75 | Přečteno: 4866x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,16 | Přečteno: 1573x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,40 | Přečteno: 4638x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,53 | Přečteno: 2517x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,99 | Přečteno: 1416x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

V Ostravě se střetl motorkář s dvěma vozidly, zraněním na místě podlehl

28. dubna 2024  11:15,  aktualizováno  13:29

V Ostravě na ulici Rudná poblíž křižovatky s ulicí Vratimovskou se střetl motorkář s dvěma vozidly....

Budeme radikální. Pro zachování důchodového věku uděláme všechno, řekl Havlíček

28. dubna 2024  13:28

Hnutí ANO udělá vše pro to, aby se nezvyšoval důchodový věk, řekl v pořadu Za pět dvanáct Karel...

Malostranský zápisník: Ze tří žen zbyla ve vládě jedna, ale ta zase vydá za tři

28. dubna 2024

Premium Proč se opět nepovedla feminizace české vlády? Kdo je poslední vládní květinka, která když mluví,...

TOP 09 má na ministra pro vědu a výzkum čtyři kandidáty, řekl Válek. Představil strategii zdravotnictví

28. dubna 2024  12:58

Na ministra pro vědu a výzkum má TOP 09 podle místopředsedy strany a ministra zdravotnictví...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,22
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik