Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Letos to nebude růžovoučké.

Jo, jo, letos to asi fakt nebude všechno růžovoučký. Skřet Putin ani jeho podělaná krvavá válka nikam nezmizel a energo producenti chuť odrat nás všechny na kůži taky neztratili.

Tak u nás dovřely silvestrovské oslavy, nacpal jsem se chlebíčků, napil trochu sektu, mrknul se s chutí asi po padesáté na Bohouše a zkonzumoval nějakého toho prastarého, ale pořád nejlepšího Laďu Menšíka. Strategicky jsem se pak kolem jedenácté večer vytratil z obýváku a spokojeně usnul v ložnici bujarému veselí navzdory.

 

Já vím, všichni byli naštvaní, že jsem zase nedožil v bdělém stavu půlnoci a moje pověst kdysi "Lva večírků" získal další šrám, ale mě to stálo za to. Dnes v Novém roce jsem se krásně vzbudil v šest s čistou hlavou, uvařil si ovocný čaj a hodil na pánev pár vajec s trochou uzeného boku a v tom ztichlém, vychladlém domě, zabalen do deky, si užil krásné první ráno nového roku 2023.

 

Jo, jo, letos to asi fakt nebude všechno růžovoučký. Skřet Putin ani jeho podělaná krvavá válka nikam nezmizel a energo producenti chuť odrat nás všechny na kůži taky neztratili.Bude to divoký rok plný změn a nikdo nevíme, jak přesně budou naše životy vypadat na jeho konci. Jistota a předvídatelnost nejsou zrovna pevnými hodnotami dneška, ale já věřím, že my to zase zvládneme.

 

Jsme totiž mnohem lepší a silnější, než si myslíme a takové roky, jako byl 2022 a bude asi i 2023, jsou pro nás vlastně jen příležitostí ukázat, jak moc máme srdce a mozek na pravém místě, jak moc toho umíme dát svojí práci a jak moc jsem svorníkem svých rodin.

 

 Jsme silní, jsme vynalézaví, umíme těžká životní rozhodnutí zlehčit typickým českým humorem a i přes tu nedalekou válku a obtíže z ní plynoucí, jsme dokázali zůstat slušnými lidmi podporujícími slabší a pomáhající jim ubránit životy a vlast před hordou hnusných barbarů z putinovského Ruska.

 

A mějme na paměti, že vlastně pomáháme hlavně sami sobě, udržet válku daleko od našich hranic a domovů.

 

Tenhle rok nám všem něco vzal a utrpěli jsme nějakou tu novou jizvičku na těle, nebo na duši, ale já............................. já jsem taky něco získal.

 

Získal jsem hrdost na to, že jsem příslušníkem skvělého malého národa ve středu Evropy, který jde tou správnou cestou.

 

A tak doufám, že půjdeme i nadále všichni spolu! Že si hned na začátku, po letech, kdy z pražského Hradu vály jenom zkažené smrduté větry a sídlila tam banda loupežníků, zvolíme lepšího prezidenta, nebo prezidentku. Že loupežníci, podvodníci, kolaboranti a lháři skončí v kriminále a že budeme dál mít dohromady stejné názory alespoň na ty zásadní věci ve směřování a orientaci České republiky

 

Dohromady jsem přeci pevní a nezničitelní, jak guma z Batmanových spoďárů Držme se kamarádi! Hezký rok 2023.

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: David Vlk | neděle 1.1.2023 8:17 | karma článku: 41,20 | přečteno: 5231x
  • Další články autora

David Vlk

Nejlepší kuře je roštěnka!

Klasik tvrdí, že opravdové porozumění může nastat pouze mezi mužem a mužem. Že by to byla pravda? Ovšem kdo vlastně porozumí složité mužské duši?

17.5.2024 v 9:59 | Karma: 38,65 | Přečteno: 2683x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Hodinový chlap.

Dneska jsem v Olomouci viděl dodávku s polepem. Kde stálo : „HODINOVÝ CHLAP“ Užijte si přítomnost opravdového chlapa ve Vaší domácnosti!!

4.5.2024 v 7:38 | Karma: 25,77 | Přečteno: 1082x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,67 | Přečteno: 7010x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,77 | Přečteno: 1706x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,50 | Přečteno: 4711x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Opilý muž vrhal po lidech v supermarketu pomeranče, na strážníka hodil botu

20. května 2024  16:51

Pod palbou pomerančů se ocitli zákazníci brněnského supermarketu. Ovocnou spoušť měl na svědomí muž...

Za Třincem havarovalo osm aut, včetně nákladních. Provoz na Slovensko stojí

20. května 2024  16:15,  aktualizováno  16:49

U Bystřice na Frýdecko-Místecku došlo v pondělí odpoledne k hromadné dopravní nehodě. Podle hasičů...

Místo na gymnázia chce resort děti posílat na lycea. Není jich ale dost

20. května 2024  16:49

S poptávkou po všeobecném vzdělání by gymnáziím mohla ulevit lycea. Ministerstvo školství...

Vlak na Benešovsku usmrtil člověka v kolejišti, provoz na koridoru stál

20. května 2024  13:40,  aktualizováno  16:26

V Mrači na Benešovsku srazil vlak člověka, který se pohyboval v kolejišti. Utrpěl zranění, kterým...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 655
  • Celková karma 36,32
  • Průměrná čtenost 3937x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik