Na shledanou jindy.

V poslední době si stále častěji pokládám otázku, jestli má pro mě nějaký smysl sem dále psát blogy. Přiznám se snažím se už delší dobu najít motivaci, proč by mne to vlastně mělo bavit, proč by to pro mne mělo smysl.

V poslední době si stále častěji pokládám otázku , jestli má pro mě nějaký smysl sem dále psát blogy. Přiznám se snažím se už delší dobu najít motivaci, proč by mne to vlastně mělo bavit, proč by to pro mne mělo smysl.

Vrozený exhibicionismus, který je nám všem blogerům vlastní, pomalu potlačuje přibývající věk, ostrost názorů se obrušuje a občas se přistihnu při tom, že jen zbytečně provokuju a zlobím zuřivce z diskusí. A to i přes to, že jsem si vědom, že to je to úplně nejzbytečnější na světě, protože jejich názory stejně nezměním. Ano diskuse pod blogy jsou tu občas docela ražné a já sám jsem se taky někdy úplně zbytečně nechal unést a sklouzl až k příliš velké razanci.

Možná bych se za to i měl trochu omluvit, ty sociální sítě dělají z člověka občas trochu blbce, ano ze mě taky. Tak jestli jsem vás tedy někdy nakopnul do bolestivého místa moc, tak se omlouvám.

Už jednou jsem odsud odešel a jednou se vrátil .Myslel jsem, že znovu najdu tu radost , kterou jsem kdysi z blogování míval, ale to se bohužel nestalo. Možná je to i tím , že už jsem vlastně za těch pár let řekl skoro vše. Možná je to tím, že už mě nebaví sem psát své veselé historky ze života a to zejména kvůli tomu, že se všechny teď odehrávají v mé práci, které se věnuju naprostou většinu svého času a mohly by být vnímány jako zakázaná reklama a tak se vlastně musím autocenzurovat a o práci nepsat, ale upřímně, mně se teď nikde jinde, než občas v práci za pultem nic veselého neděje a to kličkování mezi tím, co psát můžu a co ne, mě nebaví , strašně nebaví a tak o tom nepíšu radši vůbec.

 Já vím někteří z Vás si myslíte , že tady tím psaním jsem občas zviditelňoval své podnikání, ale ona představa, že mi blogování na Idnesu přineslo v minulosti nějaké zakázky je naprosto lichá .Spíš jsem o hezkých pár z nich přišel, což je mi rodinou neustále vyčítáno :-)

A tak bych chtěl říct  na závěr prosté "NA SHLEDANOU"

Nechci si, ale navěky zavírat dveře, třeba zase někdy třeba za rok pocítím tu nutkavou potřebu sdělovat světu svá moudra a zase se někdy vrátím a něco napíšu. Nevím jsem už asi dost starej, abych věděl, že platí "Nikdy neříkej nikdy!"

Blog dávám do Hydeparku, kam podle pravidel administrace patří a přeji všem hodně sil a štěstí do následujícího těžkého období. Držte se!

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: David Vlk | neděle 21.8.2022 9:59 | karma článku: 0 | přečteno: 201x
  • Další články autora

David Vlk

Nejlepší kuře je roštěnka!

Klasik tvrdí, že opravdové porozumění může nastat pouze mezi mužem a mužem. Že by to byla pravda? Ovšem kdo vlastně porozumí složité mužské duši?

17.5.2024 v 9:59 | Karma: 38,82 | Přečteno: 2715x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Hodinový chlap.

Dneska jsem v Olomouci viděl dodávku s polepem. Kde stálo : „HODINOVÝ CHLAP“ Užijte si přítomnost opravdového chlapa ve Vaší domácnosti!!

4.5.2024 v 7:38 | Karma: 25,90 | Přečteno: 1089x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,69 | Přečteno: 7013x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,82 | Přečteno: 1709x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,52 | Přečteno: 4713x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Policie navrhla obžalovat 14 lidí za převedení 2000 migrantů, hrozí jim 16 let

21. května 2024  10:39

Kriminalisté navrhli obžalovat 14 lidí, které viní z organizování nelegální migrace z Turecka do...

Muže vinili, že si po hádce s družkou vzal syna jako rukojmí. Soud ho osvobodil

21. května 2024  10:38

Krajský soud v Plzni osvobodil jednatřicetiletého muže obžalovaného z braní rukojmí. Podle státního...

Pavel před hejtmanstvím ani nezamával. Choť Eva dostala kytku a zmizeli dovnitř

21. května 2024  7:30,  aktualizováno  10:36

V továrně výrobce výbušnin a střeliva Explosii začala dnes dvoudenní návštěva Petra Pavla a jeho...

Policejní zásah na Benešovsku. Zabarikádovaný muž v domě hrozí, že si ublíží

21. května 2024  10:31

Policisté zasahují od úterního rána na Benešovsku, kde se v domě zabarikádoval muž. Hrozí, že si...

Vyhrajte rodinné vstupné do BRuNO family parku
Vyhrajte rodinné vstupné do BRuNO family parku

Jestliže vás trápí proměnlivé jarní počasí, máme pro vás tip, kam vyrazit, když počasí zrovna nepřeje. BRuNO Family Park v Brně se postará o zábavu...

  • Počet článků 655
  • Celková karma 36,39
  • Průměrná čtenost 3937x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik