Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zatracený pátek.

 Z pohledů těch zkušených znalých očí je mi jasné, že tyhle dámy si o chlapech myslí svoje. "Pchá....... chlapi!" Verbež jedna!

V pátek vždycky musím vstávat dřív. Jak jsem starej, tak jsem tak strašně zodpovědný, že se vždycky vzbudím ještě o hodně dřív, než mi zazvoní na mobilu budík. Venku je tma jako v ranci, já chvíli hledím do střešního okna na ty hvězdy na nebi. Trošku se mi vždycky zasteskne po svobodě, volnosti, po lesu. To je ten kousek vlka ve mně.

Pak se ale potmě nasoukám do trenek, trika a ponožek, posnídám prášky na tlak, vyčistím zuby a jedu. Nesnídám, protože to nestíhám a pak taky............... snídám v krámě to, co mi spadne a co rozbiju.

Ráno v pátek na mě čeká hromada beden s pečivem, které musím naskládat do regálu a křehké sladké pečivo občas moje chlapské ruce připraví o roh, nebo rozlomím rohlíček na půlky a to je moje snídaně, aby se to nevyhodilo. A pak taky prochází  farmářský jogurt, tak ho sním.

Hokynář totiž nejí to, na co má chuť, ale to, co mu zbude, nebo u čeho prochází trvanlivost. 

To je ten rafinovaný hokynářský bonus, že jíte i to, co nechcete.

Nachystám prodejnu a valím pro zákusky, dneska osm beden a dva dorty v celku. Musím to prodavačkám ještě naskládat na tácy do chladícího pultu. Moc se jim ty zákusky prodávat nechce, je s tím piplačka, musí se s nimi opatrně a tak si to chystám sám. Jen si neolizovat prsty, to není hygienické ani profesionální

Dneska jsem to zvládl docela rychle, tak jsem se rozhodl, že se po cestě do koupelnového studia, kde mám směnu číslo dvě, ještě nechám ostříhat.

Vlezu do značkového kadeřnictví v Tescu, protože to tam bývá rychlé, sice drahé, ale já opravdu spěchám.

Rozrazím energicky skleněné dveře, natěšený na ten nový střih tam doslova vtrhnu.

V kadeřnictví tam sedí asi šest seniorek v různém stádiu kadeřnické rozpracovanosti. Zastoupeny jsou zde snad všechny myslitelné barvy vlasů:
Je tady platinová blondýna 70, zářivá měděno-vláska 65, havraní černovláska 75, opalizující modrovláska 68, luxusní zlatovláska 70 a přírodní šedovláska s purpurovým nádechem 80.

Vypadá to jako to jako.........jako když na podzim opadá listí z javoru.

Oči všech přítomný dam se tvrdě zabodnou do mého nebohého těla. 

Mužský element zřejmě nepříjemně narušil holčičí seanci s capučínkem a mokrou hlavou!

 Z pohledů těch zkušených znalých očí je mi jasné, že tyhle dámy si o chlapech myslí svoje.

"Pchá....... chlapi!"

"Mozek to má v gatích, líné je to jak veš, jen by to pořád žralo a dělalo bordel!"

 Atmosféra v oficíně by se dala krájet. Mám pocit, že každou chvíli některá z dam vytáhne kabelky šestiraňák značky Colt a ustřelí mi moje nebohé koule.

Zoufale se rozhlédnu po lokále a  zachytím divoký pohled uřícené, udřené mladé kadeřnice, která má zřejmě celou tuhle partičku kadeřnicky "rozdělanou" a kterou už přece jen za ty roky, co sem chodím, trošku znám a nenapadne  mě nic lepšího, než se hodně blbě zeptat:

"Slečnoooo???? Uděláte mě????"

Načež mě těch šest profesionálních matek, babiček, tet, pratet a prababiček, těch šest klasiček života a veteránek partnerských vztahů, které ví o těch zatracených chlapech prostě úplně všecko, nenávistně probodne očima, co jakože po té mladé, zpocené chuděře v pracovní době vlastně chci?

Modrovláska 68 vydechne nozdrami dusný vzduch tak prudce, že to blondýně 70 ožehne obočí, šedovláska 80 temně zavrčí a měděno-vláska 65 začne výhružně vstávat z křesla a přitom cedí mezi keramickými zuby:

 "Co po té malé chceš??? PRRRRASÁKU!"

.................Tak rychle jsem ještě odnikud nevypadl a pak, že prý jsou ženy slabší pohlaví?!!!

Autor: David Vlk | pátek 8.11.2019 13:27 | karma článku: 34,33 | přečteno: 1817x
  • Další články autora

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,57 | Přečteno: 1457x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,30 | Přečteno: 4601x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,47 | Přečteno: 2489x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,93 | Přečteno: 1394x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma: 43,62 | Přečteno: 5412x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09

Nejvyšší soud USA se poprvé zabývá otázkou, zda mají bývalí prezidenti absolutní imunitu vůči...

Ázerbájdžán v Karabachu zboural arménskou vesnici, na místě staví mešitu

25. dubna 2024  18:55

Ázerbájdžán v jedné ze znovuzískaných vesnic v Náhorním Karabachu zbořil 200 let starý arménský...

Omezí dávky i povolení. Litva a Polsko pomohou Kyjevu s vracením branců

25. dubna 2024  18:12

Litva hodlá pomáhat ukrajinským úřadům s navracením ukrajinských mužů v branném věku. Ve čtvrtek to...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik