Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vy jste mi ustřihla ucho!

"Tak jak vám to  mám dneska udělat Davide? Zeptala se šibalsky Květa a zamyšleně se prohrabovala v mé šednoucí a řídnoucí hřívě.

"Já jsem Květa a vy?" Zeptala se mě holička, sotva jsem dosedl na židličku v pánsko dámské oficíně.

Chodím se sem stříhat rád, protože je to tady rychlé, tedy pokud zaparkujete, necpou vám tady žádné přiblblé Capuccino, které by vám pak přirazili  do ceny, ať si ho dáte, nebo nedáte.

A pak taky, protože tohle je společné kadeřnictví pro kluky a holky a mně přijde hrozně zajímavý, co těm holkám na těch hlavách dělají s těmi různými alobalovými papírky a děravými koupacími čepicemi. A taky mě baví, jak to dámské kadeřnictví hezky zajímavě voní. 

A prostě, když tak sedím na čekačce na pánskou holičku a sleduju ten koncert vedle, co se odehrává na nějaké té dámské hlavě, připadám si tak trochu jak tlustej anděl na nebeským bidýlku, co hledí stvořiteli pod prsty a s pootevřenou pusou sleduje, jak se rodí krása.

Musím být samozřejmě opatrnej a koukat jen po očku, aby to nebylo moc vidět, protože, žena s hlavou obalenou alumíniovými papírky má pocit, že je zranitelná a ošklivá. Což ale není vůbec pravda, jen je trošku na chvíli něčím jiný, než jen ženou! Prostě uměleckým objektem ve fázi rozpracovanosti.

"Já jsem David Květo, těší mě." Představil jsem se taky a vůbec mi nepřipadalo divný, že se tady seznamujeme na holičském křesle. Nevidíme se přece poprvé, ani naposledy.

"Tak jak vám to  mám dneska udělat Davide? Zeptala se šibalsky Květa a zamyšleně se prohrabovala v mé šednoucí a řídnoucí hřívě.

" Já to nechám Květo na vás, nahoře mám drobnou pleš, tak tam jen přeleštit, vepředu hodně opatrně, protože tam už to nějak neroste a ty boky a vzadu můžete pořádně zabrat strojkem, tam toho mám ještě dost. Manželku by potěšilo, kdybych po ostříhání vypadal trochu jako Vojtěch Dyk." Zažertoval jsem nejapně.

"Neznám, to je nějaký sportovec?" Překvapila mě Květa

"Ne.............. přece Dyk zpěvák a herec , ten co chodí s tou Táňou Vilhelmovou přece?"

""A jo, takový ten hubený nafrněný "Hvizdohájek." Ten se mi vůbec nelíbí. Já mám ráda takový normální mužský, třeba i  trochu s bříškem. Vypadají strašně solidně."" Mrkla a mě Květa do zrcadla.

Narovnal jsem se na křesle jak sedmdesátiletý Sokol. No prosím, takže i já bych mohl mít ještě šanci u takové mladé kočky? Hříva se mi zježila návalem endorfínů.

"No......... máte to už fakt děsný, ty vlasy." Zchladila mě Květa a vzala do ruky strojek.

"Vžuuuuum "Začali mi kolem hlavy lítat šikovné ženské ruce a všude padat chuchvalce vlasů.

"Teda chlupů je z vás jak z mladého berana, Náhodou na svoje roky máte ještě spoustu vlasů a jste tak zajímavě prošedivělý. Vezmu vám i obočí?"

Jen jsem spokojeně přikývl. No prosím, chlupů mám jak beran a jsem zajímavě prošedivělý. Hergot, Davide , ty ještě máš svoji cenu, nafoukl jsem se jak holub zatáhl břicho, udělal prsa a povyrostl na křesle o půl metru.

"Auuuuuu," Sykl jsem bolestí, jak se mi holící strojek zakousl do ušního boltce.

"Jéžiš." Vyjekla Květa 

"Vy sebou strašně furt melete , to nemůžete takhle poskakovat, když vás stříhám."

"Květo, vy jste mi ustřihla ucho." Fascinovaně jsem zíral, jak mi po ušním boltci stéká kapka krve.

"To je prkotina, to se zalepí. Jste přece velký silný chlapák, co musí něco vydržet, to se pozná, jak máte svalnatý ramena a šíji." Uklidnila mě Květa  a zalípla mi ucho kouskem flastru.

"Tak jo, ale děsně to štípe, ale já to samozřejmě vydržím, když mám teda ty svalnatý ramena." Culil jsem se statečně na toho tlustého ostříhaného a krvácejícího strejdu do zrcadla, co je podle Květy prý velký a silný chlapák .

No.................. když to říká Květa, tak to musí být pravda!!!

 P.S. Řekněte, kdo to má?  Takhle krásně  vyladěné ego za dvanáct minut a pouhých sto dvacet korun s DPH???. Kde jinde můžete za tak malou chvilku omládnout o deset let a přijít o  své pečlivě hýčkané mindráky, než u holičky Květy?

 Ale bacha, docela ráda stříhá i uši !

 

Autor: David Vlk | čtvrtek 30.5.2019 9:53 | karma článku: 38,96 | přečteno: 2857x
  • Další články autora

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 24,82 | Přečteno: 744x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,64 | Přečteno: 1476x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,32 | Přečteno: 4609x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,47 | Přečteno: 2492x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,99 | Přečteno: 1395x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Dostával jsem balíčky, ne peníze, řekl Bystroň ke kauze úplatků od Rusů

26. dubna 2024  16:37,  aktualizováno  16:50

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň v kauze možných úplatků od proruské sítě řekl v...

Wau, skvělé, úžasné. Podvodníci imitují známé weby, falešné jsou i komentáře

26. dubna 2024  16:39

Internetoví podvodníci zneužívají zavedené značky a snaží se tak z lidí vylákat peníze. Podvrhnuté...

  • Počet článků 653
  • Celková karma 37,08
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik