Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem byl málem "King"

Vsadím se, že i hladina Testosteronu se mi zvýšila. Což je u padesátiletého muže skoro stejný zázrak, jako když mu přestane růst v uších srst a nemusí v noci na malou.

Tak jsem doma málem opravil myčku. Přestala po 12 letech fungovat.

Prej elektronika!

Prohlásil dorazivši opravář a prej odpojit a demontovat vestavěný spotřebič z kuchyně, to on dělat nebude.

Tak jsem nastoupil s vercajkem a pomocníkem a nebylo to vůbec jednoduché, ale podařilo se. Asi po dvou hodinách přemýšlení chrastění vercajkem a hledání, za co to tam drží, (konečně už vím, jak se cítí gynekolog při porodu) jsem ji vyndal.

Taky jsem samozřejmě vyčistil všechny vstupy a výstupy, z čehož se mému romskému asistentovi málem obrátil žaludek. Fajnovka jeden. 
Preventivně jsem taky trochu seřval ženské, že do myčky se nadávají provázky, sponky od špekáčků a sponky do vlasů, zlaté prstýnky, sichrhajcky a ručičky od panenky Barbie a najednou to začalo vypadat, že myčka vůbec není pokažena, ale jen ucpaná.
Tak jsem zapnul zkušební mycí cyklus a zažil čtyřicetiminutový triumf, kdy to vypadalo, že jsem to opravil sám.
Fanfarónsky jsem posílal etérem vzkazy opraváři, ať se vrátí na učňák neumětel jeden, fotil si vítězná selfíčka se zdviženým palcem a obřím hasákem v ruce, tančil Haku a vyžadoval projevy uznání od manželky, kterých se mi samozřejmě nedostalo.
Moje žena nechválí!

Nikdy!

Prostě vůbec nikdy!

Na mé nadhozy, jak jsem šikovně opravil myčku, odpovídala slovy:

" Ovšem stále jsi nenamontoval nahoře tu novou garnýž." 

Nebo:

"Před garáží máme pořád tu prasklou kachličku." 

A pak taky:

"Ivan dokonce i sám vaří svíčkovou a žehlí!"

A snad úplně nejhorší:

" Býval jsi větší machr!"( V čem, to se raději neptám)

Ovšem já si to nenechal kazit a těch čtyřicet pět minut slávy jsem si užil. Seděl jsem na gauči, jak nafouknutý kolosální "Puchejř," doslova zářil a moje ego si užívalo hotové egoistické  "Lázně"
Vsadím se, že i hladina Testosteronu se mi zvýšila. Což je u padesátiletého muže skoro stejný zázrak, jako když mu přestane růst v uších srst.

Ovšem pak bylo z těch čtyřiceti pěti minut padesát a pak šedesát a myčka furt myla a myla a nevypnula, přestože nastavený mycí program měl minut jen čtyřicet pět.

Takže bylo jasný, že jsem nic nespravil a je furt stejně pokažená, jako před tím.

Prostě elektronika no!

A pak si toho všimla žena a nemilosrdně prohlásila:

"Já to věděla, že to neopraviš." A bylo po egu. "SPLASK"

Takže teď řeším, jestli myčku nechat opravit, nebo koupit novou.

Jen tak mimochodem mě ale mezi námi napadlo, že je škoda, že i vdaným ženským nejde vyměnit nějaká ta elektronika.

Občas totiž zlobí každá!

Autor: David Vlk | úterý 12.3.2019 10:12 | karma článku: 36,31 | přečteno: 1870x
  • Další články autora

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,50 | Přečteno: 1451x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,30 | Přečteno: 4599x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,47 | Přečteno: 2485x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,93 | Přečteno: 1393x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma: 43,62 | Přečteno: 5412x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Noci zůstávají mrazivé. Ze čtvrtka na pátek spadne teplota pod nulu na celém území

24. dubna 2024  11:05,  aktualizováno  13:23

Teploty v Česku v nadcházejících dnech opět klesnou k nule a zejména v noci a ráno může i mrznout....

Kdo pošle hlas do voleb z ciziny poštou, bude moci jít volit znovu a jinak

24. dubna 2024  10:57,  aktualizováno  13:19

Pravidla pro volby poštou ze zahraničí se ještě oproti původnímu vládnímu návrhu změní....

Psa nechali v rozpáleném autě, po vysvobození uhynul. Majitelé dostali podmínku

24. dubna 2024  13:19

Muž a žena, kteří vloni v létě nechali psa v autě před Jihočeskou zoologickou zahradou Hluboká nad...

Novým šéfem tajné služby se stane brigádní generál Bartovský, schválila vláda

24. dubna 2024  13:11

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) bude Petr Bartovský, vláda ve středu schválila jeho...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik