Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Může mít tlusťoch obchod se zdravými potravinami?

Neměl bych se spíše ale už chystat na penzi, když je mi skoro padesát? Neměl bych si koupit malý domek na venkově a tři  slípky kropenaté, ojeté staré BMW a pomalu se chystat na infarkt, cukrovku a smrt????

Tak mám nervy. Naskytla se mi příležitost rozjet další zcela jiný byznysek. Nic velkého. Prostě obchod číslo tři, ale zcela jiný sortiment, než dělám dvacet pět let doposud. Takže dobrodružství. Láká mě to! Je to výzva! Jo jsem trochu magor, já vím!

Je mi 49 let, měl bych to zkusit? Nejsem už na další kšeft moc starej? Budu na to mít čas? A zůstane mi ještě nějaký volný čas? A potřebuju já vlastně vůbec nějaký volný čas, když odpočívám prací, třeba ve skladu? Budu mít pak ještě vůbec čas napsat blog o tom, jak se prodávají a shánějí farmářské potraviny??

Jo přiznávám se, mě to pořád ještě strašně to podnikání a obchodování baví. I když je to někdy vyčerpávající. Kde jinde potkáte tolik strašně zajímavých lidí, co od vás něco koupí, nebo co vám chtějí něco prodat a povypráví vám svůj příběh? A na poslouchání příběhů, jsem já ten pravý. Jsem po dobrých životních příbězích lačný a dychtivý, jako abstinující kuřák, jako savá hubka na nádobí.

A uznejte, kde jinde potkáte Béďu, co dělá na skládce tříděných odpadů a je ochotnický herec, ale taky miliardáře, co zbohatl na výrobě betonu a sbírá brouky a roztodivný hmyz?

Neměl bych se spíše ale už chystat na penzi, když je mi skoro padesát? Neměl bych si koupit malý domek na venkově a tři  slípky kropenaté, ojeté staré BMW a pomalu se chystat na infarkt, cukrovku a smrt????
Svolal jsem proto rodinou radu a seznámil své děti a ženu s faktem , že bychom eventuálně mohli mít obchod se zdravými farmářskými potravinami a jestli teda do toho jdou se mnou?

Byl jsem mile překvapen. Manželka sice trošku brbrla, že místo tří prodavaček tam bude jen jedna a ona, ale poté co jsem jí vysvětlil, že je to přeci jednoduché, že půl pracovní síly ušetříme lepší organizací a tu zbývající půlku hravě zvládne svým drtivým nasazením, jen zvrátila oči v sloup a šla si preventivně namazat kolena Voltarenem.

Starší dcera se pak jen ptala, jestli by musela brzo ráno v sobotu vstávat? Samozřejmě, že musela ,ale milosrdně jsem zalhal, že jen přiměřeně brzo.

No a ta mladší měla jen obavu, jestli jí ve třinácti letech doktor vydá potravinářský průkaz, aby to v krámě mohla rozjet naplno, hraje si totiž na prodavačku už od roku a půl( Nejsem si ovšem jist, že tenhle "Babišův pružný" systém - řízení státu jako firmy, je připraven na třináctiletou prodavačku. Abych nebyl obviněn ze Schwarz systému, nebo dokonce z otrokářství?) 

 Manželka (budoucí paní vedoucí) pak ještě přidala obavu, jestli zvládne tu administrativu?
To víte hygiena a dokonce kvůli prodávaným rybám veterina a další jiné drobné šikany hokynáře našeho věku!

Se svými obavami jsem se rodinné radě zatím raději ani nesvěřil!

Jen tak namátkou mě napadají některé palčivé otázky:
1. Budeme mít pak doma ještě něco normálního, nezdravě chutného k jídlu, třeba chutnou mastnou klobásku?

2.Může mít vůbec stodvaceti a víc kilový chlap obchod se zdravými potravinami? A není to nebetyčná drzost?

3.Uvidím ještě někdy doma svoji ženu?A nebudu jí muset říkat "Paní vedoucí?"

4.Kdo bude doma vařit, prát a nežehlit?

5. Dokážu vstávat v půl šestý, abych mohl od pekaře převzít ten báječný žitný chleba ještě před tím, než pojedu do druhého obchodu s kachličkami?(zase ale ty zcela čerstvé snídaně ha!)

6.Budu mít ještě čas napsat aspoň jednou týdně o svých štrapácích blog?(ovšem zase spoustu lidí by potěšilo, když nebudu. To je taky fakt :-)) 

7.Nestane se z naší rodiny parta udřených a nasraných ukrajinských dělníků?

8.Mají majitelé tří obchodů ještě vůbec někdy sex? A s kým?

Ale zase................................ na druhou stranu.......... život je dobrodružství ne?
Šli byste do toho?
Koupíte aspoň občas biokuře a zajímá Vás to, co jíte?

Nebo ujíždíte na levném polském hovězím?

Autor: David Vlk | středa 6.3.2019 7:27 | karma článku: 33,62 | přečteno: 1905x
  • Další články autora

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,57 | Přečteno: 1457x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,30 | Přečteno: 4601x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,47 | Přečteno: 2489x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,93 | Přečteno: 1394x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma: 43,62 | Přečteno: 5412x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:25

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Pomstím Palestinu, psal ve Francii podezřelý z únosu a znásilnění Židovky

25. dubna 2024  16:18

Policie ve Francii zadržela dvaatřicetiletého muže z pařížského předměstí Gennevilliers, který čelí...

Svědci mluvili až příliš, soud s Weinsteinem se zopakuje. Z vězení však nevyjde

25. dubna 2024  15:46,  aktualizováno  16:15

Newyorský odvolací soud ve čtvrtek zrušil odsouzení někdejšího hollywoodského producenta Harveyho...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik