Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Musí být nebožtík sexy?

"Hele miláčku, kde jednou tvoje maminka spočine, až nás přestane trápit?" Zeptal jsem se drsně to dušičkové ráno manželky.

Tak jsem si dneska uvědomil, že taky jednou umřu. Jsou ty Dušičky, že jo tak člověk myslí i na takový divný věci jako je smrt. No taky mi bude v zimě už skoro padesát.

Na druhou stranu já myslím, že je dobře, že si to uvědomuji, protože je třeba se na to pomalu začít připravovat. Koupit hrob a tak.

Já totiž nebydlím tam kde zbytek rodiny a tak asi žádný hrob nezdědím. Jediný kdo s námi bydlí ve stejným městě je tchyně a ta taky nemá hrob.

"Sakra, kde tedy vlastně bude jednou odpočívat tchyně?"

"Hele miláčku, kde jednou tvoje maminka spočine, až nás přestane trápit?" Zeptal jsem se drsně to dušičkové ráno manželky.

"No asi budeme muset koupit nějaké místo, kde uděláme společný hrob. Já vůbec nevím, jak se to dělá." Protáhla manželka tázavě obličej.

" Jsme oba tak nějak funerálně nezkušení, že jo? A to jako koupíme hrobeček, půjde tam tvoje máma  a pak samozřejmě umřu asi já a to jako pak půjdu k ní do hrobečku? Jakože budu ležet na ní? To je děsná představa." Poulil jsem vyděšené oči.

"Prosím tě ty máš starosti. Ty tady budeš ještě dlouho a pak ti to stejně bude jedno, kam tě šoupnu."

"No dobrá, ale na tchyni ne, to mi musíš odpřisáhnout!!! Jinak radši ani neumřu!" Dodal jsem bojovně.

No prostě Dušičky no, člověk má najednou k tý smrti nějak blíž..................A taky si  uvědomí, že nemá vůbec smysl začít žít nějak zdravě, nebo snad nedej bože cvičit a hubnout a moc o sebe pečovat.
K čemu to asi tomu tělu bude, když bude ležet v tom hrobě, že vypadá sexy? Kdo to asi tak v tý hlíně ocení? Záleží na tom snad někomu, jestli jste jako nebožtík sexy? Potěší to snad spalovače v krematoriu , nebo hrobníka?
A taky si vás lidi víc váží, když umřete a nejste vysportovaný a hubený a máte aspoň něco přes metrák.
Kdo si asi tak vzpomene na chlapa, co nic nevážil a nesl se v rakvi tak lehce, že si toho nosiči ani nevšimli? A navíc zesnulého sportovce pak každý jenom pomlouvá:

"No ten dopad paní že jo? Celej život sportoval, otužoval se, ani maso nejedl a v šedesátí ho to kleplo! No uznejte pani, stálo mu to vůbec za to? Pchá prej sportem ku zdraví a je po něm............"

To až ponesou mě, tak tak na to budou chlapi ještě dlouho vzpomínat:
"Sakra, strýc Vlk ......to byl děsnej kvicht, to teda byla fuška, to byl kus chlapa, záda mě bolí ještě dneska." 
No a pokud si třeba někdo vzpomene ještě na to, že jsem se snažil být  slušný člověk a občas někoho rozesmál a někomu trochu pomohl, tak to bude dobrý. To si budu na výsostech lebedit.

Prostě................... všichni jednou umřeme, ale důležitý je, aby se na nás vzpomínalo.

Takže žijte tak, aby jednou stálo za to, na vás vzpomínat!

Stačí málo, třeba jen každý den někoho rozesmát!

Autor: David Vlk | pátek 2.11.2018 11:48 | karma článku: 38,72 | přečteno: 2938x
  • Další články autora

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 28,37 | Přečteno: 902x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,22 | Přečteno: 4567x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,38 | Přečteno: 2458x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,87 | Přečteno: 1379x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma: 43,62 | Přečteno: 5405x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Neutuchající vřískot Babišových paviánů.

Nechci se probudit v nějaké replice Erdoganova nacionalistického ekonomicky krachujícího Turecka, nebo se utopit v politickém paprikáši ve stylu Orbána.

12.2.2024 v 11:43 | Karma: 46,18 | Přečteno: 8182x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Erotická nabídka.

Dostali jste někdy nějaký neslušný návrh? nějakou erotickou, nebo erotizující nabídku od neznámého svůdce?

8.2.2024 v 12:37 | Karma: 37,15 | Přečteno: 4865x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Byt o velikosti 8m2 je dost velký na vše.

Dneska jsem se dočetl, že státní správa chystá nový standard bydlení v Česku. Minimální plocha obyvatelného bytu bude stanovena na 8m2. Za mě je to naprostý luxus.

26.1.2024 v 10:01 | Karma: 36,71 | Přečteno: 2019x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Zkáza západní civilizace nastala.

Baletním krůčkem jsem vkročil na první kamennou kočičí hlavu a pak na další a další na čtrnácté dlaždici se mi kotníky rozvibrovaly v divokém rytmu. Náledí zkáza západní civilizace je dovršena.

23.1.2024 v 10:28 | Karma: 42,05 | Přečteno: 9781x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Ruský svět začíná za Hodonínem

Asi nejsem sám, kdo se se zděšením dívá kousek na Východ za řeku Moravu, kde začíná Slovensko a vládne Robert Fico.

21.1.2024 v 10:46 | Karma: 37,74 | Přečteno: 1958x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

ANO je nekonečný gejzír politického bahna

Baví Vás pořád poslouchat to lhaní, jak by to ta parta servilních přidržtašků velkého Šéfa uměla líp? Fakt?

17.1.2024 v 12:17 | Karma: 37,93 | Přečteno: 1483x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Už jste byli na swingers párty?

„Já sem byl pro Viagru kamaráde, v pátek jdeme se ženou na Swingers párty, tak abych se tam pořádně blejsknul, chápeš ne ??? Potřebuju nějaký nevšední zážitky v tom novém roce“ Mrkal na mě spiklenecky Vláďa.

11.1.2024 v 19:03 | Karma: 35,12 | Přečteno: 1765x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Ambiciózní dietní plán.

Studeným krámem protahuje drobný průvan. Led diodová světla u stropu chladně svítí na vystavené zboží a shrbenou postavu prodavače z posledních sil se držícího pultu.

4.1.2024 v 11:01 | Karma: 37,55 | Přečteno: 2504x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Ovládne v příštím roce Alena Schillerová Only Fans?

Je třeba si klást zásadní otázky, aby nám na ně rok 2024 mohl dát odpovědi . Uvidíme konečně světlo na konci tunelu? Nebo to bude jen další vehikl jedoucí v protisměru?

30.12.2023 v 15:19 | Karma: 31,84 | Přečteno: 1233x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Trochu té zasloužené vánoční erotiky.

Člověk by řekl, že když se po dlouhém roce konečně přiřítíte domů a dokonce doma spíte v jedný posteli s manželkou déle než dvě noci, že musí zákonitě dojít na nějakou tu vášnivou erotiku.

27.12.2023 v 10:56 | Karma: 42,14 | Přečteno: 7937x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nový trenky k Vánocům.

Vypadal jsem v tom jak starej baleťák s tříselnou kýlou. Prostě primabalerín z Národního hadra......... nejedna labuť by za mnou otočila dlouhý krk.

3.12.2023 v 15:44 | Karma: 33,11 | Přečteno: 1344x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Máj inglíš is not gůůůt.

S mojí školní angličtinou je to fakt bída. Zatímco s těmi pár Ukrajinci, co vlezou do Gruntu jsem schopen vést zajímavý rozhovor pouze rusky na téma "Kak já guljáju po párke."

20.11.2023 v 10:43 | Karma: 36,20 | Přečteno: 1646x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Čermáku, co jsi měl ze zeměpisu?

Nechce se mi věřit , že nám hrdina lhal. Že vůbec netoužil po ruském pořádku, že vůbec nechtěl žít v té nádherně svobodné a přívětivé zemi, že nechtěl dýchat stejný vzduch jako veliký Putin.

15.11.2023 v 12:51 | Karma: 32,19 | Přečteno: 1362x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Jak jsem pekelně zapařil.

Poprvé jsem se dovolil manželky zeptat, kdy už půjdeme domů v 20.05 podruhé v 21.03 a po třetí jsem ve 22.00 rozdělil společné klíče a odkráčel do hajan.

6.11.2023 v 10:56 | Karma: 40,58 | Přečteno: 4796x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Budeme mít na východě za souseda ruský satelit?

Nemuseli jsme čekat dlouho po volbách a už jsme slyšeli Ficova slova o zradě Ukrajiny a celého dosavadního prozápadního směřování Slovenska.

26.10.2023 v 13:58 | Karma: 42,77 | Přečteno: 6840x | Diskuse| Politika
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,43
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik