Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Asi se vrhnu na modeling.

Otevírá to přede mnou dříve netušené obzory, on je totiž ten klasický maloobchod děsná fuška a hlavně ve stavebních materiálech.To modeling to musí být pohodička.

Jsem "stodvacetikilová modelka" a mám na to úřední lejstro.

Tak jsem byl dnes nahlásit svou novou provozovnu na živnostenském úřadě a svědomitá a milá paní úřednice mi tam okamžitě důkladně prohrábla seznam mých živnostenských oprávnění a když to v počítači prostě našla, tak mi to tam ihned zapsala, protože mám modeling jako činnost zaevidovanou.

Ani při tom nemrkla, vůbec jí to nepřipadalo divný i když jsem si při čekání odložil bundu. Takže je to evidentně zcela přirozené, že čtyřiceti osmiletý heterosexuální, nepříliš pohledný a tlustý muž, má živnosťák na modeling. 

Otevírá to přede mnou dříve netušené obzory, on je totiž ten klasický maloobchod děsná fuška a hlavně ve stavebních materiálech. Víte vůbec, kolik váží taková krabice dlažby sto krát padesát centimetrů??? A zkuste s tím skoro v padesáti běhat do schodů, nebo po ulici proti větru. To je větší pruda, jak dělat windsurfing v aerodynamickém tunelu a v protisměru.

Zeptal jsem se tedy manželky, co myslí, že bych tak mohl modelingovat???? 
"Vladi, když mám na to papír, možná bych měl konečně vyběhnout na molo. Co myslíš, že bych tak mohl předvádět? Co třeba sexy chlapské prádlo?" Zeptal jsem se naivně.

Manželka si mne kriticky prohlídla od hlavy a k patě, nakrčila čelo v přemýšlivou vrásku a prohlásila:

"Já bych řekla, že maximálně kabáty a hodně dlouhé a volné a z tlusté látky. Prostě řekla bych, že máš ideální figuru na předvádění Hubertusů . A pro arabský trh by jsi tam mohl přidat Abáju a Burku, to by nikdo ani nepoznal, že  jsi pod tím model chlap a máš sto dvacet kilo!"

No........... čekal bych sice něco víc cool, ale Vladěnka má vždycky pravdu, takže kdyby třeba Osman Lafita chtěl, ať mi brnkne. 

Modeling

P.S. Kamarádi na Facebooku se shodli, že mám ideální figuru na předvádění proužkovaných retro plavek s ramínky , co je pan Hrušinský, tak elegantně nosil v Rozmarném létu. To by asi ale doma neprošlo. Já už si je loni chtěl koupit, ale manželka mi vyhrožovala, že se mnou rozvede a dcery mi oznámily, že se nechají adoptovat sousedem od naproti .Tak nevím no?

Autor: David Vlk | úterý 20.2.2018 16:12 | karma článku: 37,02 | přečteno: 2490x
  • Další články autora

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,57 | Přečteno: 1455x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,30 | Přečteno: 4601x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,47 | Přečteno: 2488x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,93 | Přečteno: 1394x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma: 43,62 | Přečteno: 5412x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Arizonští poslanci schválili zrušení 160 let starého zákona zakazující potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,62
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik