Kolik palců měří tvůj penis???

19. 01. 2018 11:46:06
"Ty vole a kde se máš vůbec jako dneska s takovou vhodnou buchtou seznámit mi řekni??"Zvedl zoufale Karel tázavé oči od piva.

Neustále od svých známých poslouchám, že nejsou lidi. Že prostě nejsou vhodné protějšky k seznámení. Chlapi se vyřádili do třicítky a teď je zajímá telka a pečená kačena se zelím, kterou si umí sami upéct a dokonce prý ani nejsou žádný ženský, který by stály za seznámení.

Ty mladší jsou úplně strašně na prachy a ty starší jsou už jenom úplně na prachy. Mají nekritické nároky na kvalitu sexu a společenskou úroveň partnera. Stěžoval si mi nedávno rozvedený kamarád pětačtyřicátník.

"Ty vole a kde se máš vůbec jako dneska s takovou vhodnou buchtou seznámit mi řekni??"Zvedl zoufale Karel tázavé oči od piva.

"No asi na nějaké kulturní akci Karle ne. Kde jsme se jako seznamovali za mlada." Opáčil jsem suveréně.

"To jako myslíš, že mám jít na diskotéku? To jsi zešílel, vždyť by mě zavřeli. Uvědom si, že tam chodí patnáctileté holky." Protočil Karel panenky a lokl si Lobkovice.

" A co nějaká oldies párty Karle, to je přece pro nás ne?"

"Ty vole, na oldies chodí dvaceti až dvaceti pěti letí. Jo, je tam vždycky nějaký olýsalý čtyřicetiletý plyšový lev salonů, nějaký vyřechtaný Hátatitlá, co má na tacháči půl století, ale je těm dvackám jenom pro smích."

Objednal jsem malé slivovice, tohle bude asi náročný brainstorming. Kde jenom by se mohl takový zachovalý samec, jako Karel, seznámit a nepřijít při tom o penzijní připojištění? Na výstavě? V divadle? Na rybách? Na plese zahrádkařů? A jo kruci, už to mám:

"Karle a co internet, nějaká ta internetová seznamka?" Nadhodil jsem.

"Hele to jsem už párkrát zkoušel, ale ony jsou ty internetový holky, takový strašně elektronicky zdatný. Víš, všecko si o tobě "vygooglí." Projedou ti Facebook a Twitter, zjistí s kým se kamarádíš, jaký máš auto a bejvák. Otipnou tě, kolik asi vyděláváš, mrknou se jestli na tebe nenajdou nějakou recenzi a kolik jsi tam dostal lajků a všechno vědí a ničím je neošidíš a navíc mají furt u sebe ty svoje chytrý mobily a to ti je zabiják spokojeného sexu!" Dodal a vyžahnul slivovici.

Tázavě jsem zpozorněl: "Zabiják spokojeného sexu??" Vydechl jsem tázavě v očekávání.

"No, já ti takhle jednou jednu už dostal na pelech. Čtyřicítka, takže žádná mladá blbka, super kost. Nevím jestli měla ještě všechno původní, nebo už byla po nějaké důkladné rekonstrukci, ale bože, kdyby jsi je viděl, no prostě to byly kousky, jako dvě nádherná kulatá Pomela a ta prdelka." Mlaskl Karel.

Napětím jsem ani nedutal!

" No prostě stáhla mi trenky a říká: Karlíčku, kolik, že jsi to psal, že máš dlouhý ten penis?

Čoveče, krve by se ve mně nedořezal. Víš oni tam všichni na té seznamce o sobě strašně lžou! Tak jsem do tmy zahlásil: No uváděl jsem v inzerátu dvacet pět centimetrů, něco jako nesedí?

No počkej Karlíčku, tak já si na něj posvítím. Prohlásila ta potvora, kamsi za sebe sáhla, vytáhla mobil a rozsvítila na něm jakousi Led svítilnu a jala se kontrolovat toho mýho chudáka." Dodal Karel a sklopil oči do piva.

"No a tak si na něj chvilku svítila a najednou se ptá: A prosím tě Karle kolik je těch dvacet pět centimetrů v palcích?

No............... jeden palec je myslím dvě celé padesát čtyři centimetrů.......... Takže kolik palců měří tvůj penis? Skočila mi do řeči.

No asi tak necelých deset. Zahlásil jsem utrápeně do tmy a v tom se ložnicí rozlehl její hurónský smích, to ti bylo strašný člověče." Pokýval Karel smutně hlavou a já rychle objednal další slivovice.

"No a představ si, že se z toho mýho klína zvedla ta její krásná blonďatá hlava, vona si začala oblíkat prádlo a prohlásila: Karle, ty jsi mi lhal!!!!! A já lháře nesnáším!!!!! Display mého mobilního telefonu má pět a půl palce a ten tvůj malej tajdrdlík se za něj hravě schová" A pak se oblíkla a práskla za sebou dveřma a zmizela v nenávratnu."

Seděli jsem oba jako opaření a čuměli do opadávajíci pěny.

"Hrozný co ?" Zeptal se po trapné chvilce smutně Karel.

"Strašný Karle, já ti řeknu, jsou chvíle, kdy jsem šťastně ženatej!"

Autor: David Vlk | pátek 19.1.2018 11:46 | karma článku: 36.42 | přečteno: 2121x

Další články blogera

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma článku: 32.48 | Přečteno: 1122 | Diskuse

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma článku: 43.56 | Přečteno: 5263 | Diskuse

David Vlk

Neutuchající vřískot Babišových paviánů.

Nechci se probudit v nějaké replice Erdoganova nacionalistického ekonomicky krachujícího Turecka, nebo se utopit v politickém paprikáši ve stylu Orbána.

12.2.2024 v 11:43 | Karma článku: 46.15 | Přečteno: 8028 | Diskuse

David Vlk

Erotická nabídka.

Dostali jste někdy nějaký neslušný návrh? nějakou erotickou, nebo erotizující nabídku od neznámého svůdce?

8.2.2024 v 12:37 | Karma článku: 37.04 | Přečteno: 4751 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 20.56 | Přečteno: 280 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 30 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.12 | Přečteno: 286 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.56 | Přečteno: 501 | Diskuse
VIP
Počet článků 649 Celková karma 39.38 Průměrná čtenost 3936

Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...