Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Babské rady sú nejvic.

Já jak furt už dvacet pět let podnikám, tak nemám čas chodit k doktorovi. Takový doktor, to je ztráta času a taky sebeúcty. Když totiž k němu po dvaceti letech dorazíte, první co udělá je, že rozcupuje Vaši důstojnost na maděru.

Já jak furt už dvacet pět let podnikám, tak nemám čas chodit k doktorovi. Takový doktor, to je totiž ztráta času a taky sebeúcty. Když totiž k němu po dvaceti letech dorazíte, první co udělá je, že rozcupuje Vaši důstojnost na maděru.

Vezme si všelijaké špachtličky, kukátka a naslouchátka a rozhodne se, že si Vás důkladně proklepne. Strašně rádi tihle doktoři hlavně nahlížejí do všech tělesných otvorů. Co na tom, že jste přišel s bradavicí na prstě! Je třeba zkontrolovat vaše krční mandle, hemeroidy a jestli náhodou nemáte křečové žíly.

Buďte si jistej, že zatímco jste do ordinace křepce přicupital s tou drobnou lapálií, odcházíte těžkým, šouravým krokem jako zdecimovaná, vyžilá, nemocná rachotina  s receptem na léky na vysoký tlak, sprejem na astmatickou angínu a podivnou modrou vodičkou na řídké sperma.

"Hergot doktore, na co je mi v padesáti vlastně ještě husté sperma? Dyť mám tři děcka doma a dvě u kamarádů!!"

Na nebohou bradavici je vám pak předepsána nějaká pofidérní mastička, která samozřejmě vůbec nezabere a bradavice si bachratě hoví na Vašem distinguovaném prsteníčku a zapouští stále hlubší kořeny.

A tak nastává ten správný čas na babské recepty!!!

Samozřejmě jako první zkusíte vlaštovičník! Bylinky jsou přece in. Bradavice hrozivě zčerná, její povrch začne připomínat očouzený a vyhaslý kráter sopky Etna a nic. Zmizet nehodlá.

Takže místo inteligentního prstu s malou bradavicí máte pazneht s očouzeným kráterem, za který by se nemusel stydět ani skřet z Pána prstenů. A tak to zkusíte ještě jednou s doktorem. Ten vám ale radí buď skalpel, tekutý dusík, nebo zaříkávání.

Na skalpel ani nepomyslíte, protože jen blázen by ty neumětely nechal do sebe pyžlat, tekutý dusík je blbost, já si sakra velice dobře pamatuji, jak dopadl Terminátor 2 v tekutém dusíku! A to byl nějakej střihoun! No............ to  zaříkávání jsem teda nakonec zkusil.

Nicméně po asi dvouhodinovém hypnotizování zlé bradavice a mumlání nejhorších kleteb, jakých jsem byl schopen, se manželka odstěhovala k matce, děti mne natočily na mobil a se zaříkávacím videem mě společensky znemožnily na Facebooku a já pak zoufalý a znaven usnul na hraně toho zčernalého kráteru.

Ráno jsem se vzbudil a bradavice si nadále spokojeně hyzdila můj prst.

Přistoupil jsem tedy k poslednímu pokusu! Sehnal jsem kilo česneku, pěstovaného v bezprostředním okolí vybuchlé atomové elektrárny v Černobylu, umačkal z něj kouli o velikosti tenisového míčku, napatlal na bradavici a převázal instalatérskou montážní stříbrnou páskou.

Tak, teď jen vydržet dvacet čtyři hodin. Pálilo to jako prase! Nicméně po asi deseti velkých rumech Capitánech jsem usnul.

Druhý den jsem v práci raději s tou páchnoucí bambulí zalezl do skladu, abych neodháněl zákazníky a nezkrachoval.

Večer jsem se rozhodl, že pásku sundám.

Už při jejím odmotávání mi bylo jasné, že moje ruka už nikdy nebude jako dřív.

Prst celý zčernal. Propálenou kůží a tkání prosvítala zažloutlá kost. Nehet mi slezl hned druhý den. To je teda síla ten černobylský česnek!!! Bradavice byla kupodivu zdravá a veselá na svém místě, nějakým záhadným způsobem zmutovala a rozmnožila se o tři další menší.

Pochopil jsem, že jsem tentokrát prohrál a už se jí asi nikdy nezbavím. 

Minulý týden jsem se ale vážně nachladil. Znáte to, zrychlený tep, sípavý dech, ucpané dutiny, z nosu a očí Vám teče slizká nudloidní tekutina, mužský organismus začíná kolabovat!

 Hrozí bezvědomí, zástava srdce a selhání životně důležitých orgánů.

Prostě rýma jako prase.

Nejsem už nejmladší a tak moc dobře vím, že tato zákeřná choroba je nám mužům naprosto životně nebezpečná a chce to okamžitý účinný zákrok! 

Samozřejmě je třeba okamžitě zkusit naprosto zaručený babský recept: "Cibulové ponožky"

To se vezmou teplé ponožky, nakrájí se na kolečka cibule, nejlépe samozřejmě ostrá červená, a nacpe se do ponožek. Stačí kilo a půl, až dvě. Tato metoda má navíc další příznivé vedlejší účinky. Například  hmyz, který Vám nalezl do bytu na zimu, padá mrtev ze zdí a stropů necelé tři minuty poté, co se v ložnici objevíte.

Taky samozřejmě nemusíte v pozdní hodinu ztrácet čas, nutný ke zdravému spánku, s takovou směšnou zbytečností, jako je manželský sex. Není totiž zdokumentován ani jeden případ, kdy by manželka vydržela s chlapem, prodělávajícím kůru s cibulovými ponožkami, v jedné místnosti!!

 No a ráno se vzbudíte a nachlazení, rýma, angína, chřipka, ba dokonce i zápal plic je pryč. Vy odkráčíte, notně smrdíc, hrdě středem, koupíte novou peřinu, prostěradlo a matraci, necháte vymalovat byt a zajdete se ženou na pár sezení s manželským poradcem, ale hlavně......... jste naprosto zdráv.

Bohužel................... u mne to nezabralo. Evidentně jsem nemocen těžce!

Zoufale jsem se z posledních sil doploužil do práce a zašel se zeptat starší vrátné, hlídající areál našeho skladu, zda nemá nějaký jiný, zaručený, babský recept na zákeřné nachlazení, který by mi zachránil život.

Měla!!!

Ovšem, už při jeho popisování mne jímala hrůza, protože tentokrát půjde evidentně o život. Nicméně nakoupil jsem všechny ingredience a jal se doma chystat ten magický elixír.

To se vezme velký hrnek, nalije se do půlky domácí slivovice(doporučuji alespoň 58%), do toho se vymačká celý citron, zakápne medem, zamíchá a do tohoto dryjáku se nadrtí tři až čtyři Paraleny. Pak se hrnek dolije teplou vodou, promíchá a těsně před spaním vypije na ex.

Doporučuji pít přímo v posteli, protože je to cloumák. Pak už nemusíte dělat vůbec nic. Ti silnější přežijí!!!

Poslední co si pamatuji bylo, jak jsem položil prázdný hrnek na noční stolek, pak už mám jen okno.

Ráno jsem se probudil chladem.

Mžoural jsem do probouzející se oblohy a chvíli nehybně poslouchal kejhání divokých kachen. Po obloze táhly dramatické mraky. Vedle mne se ozývalo tiché šplouchání drobných vlnek. Setřel jsem z očí noční mázdru a uvědomil si, že ležím na břehu rybníku Čtverec, který je vzdálen asi čtyři kilometry od našeho domu.

Na sobě jsem měl pyžamo, zimní bundu, manželčinu fyfinkovskou čepici s krystaly od Svarovského a pantofle. Studené vlnky hladově laskaly mou pravou ruku, kterou jsem měl ve vodě, zmáčenou až po loket a trus divokých kačen nehezky potřísnil mé pyžamo a bundu.

Vsadím se, že si ze mě ty mrchy opeřený chtěly udělat loveckou vyhlídku. Mé tlusté tělo, ležící na břehu rybníku jak gigantická zdechlina, vyvrženého dospělého vorvaně, tvořilo na břehu  jediný výrazný pahorek.

S námahou jsem vstal a dusivě zakašlal. Z nosu mi s kýchnutím vystřelila mohutná nudle.

Ach jo, takže to nezabralo, nachlazenej jsem ještě víc než před tím. V jasu vycházejícího podzimního sluníčka jsem si však všiml nezvratného faktu, který mne zaplavil přívalem enodrfínu a pozitivních, hřejivých emocí.

Na prokřehlé, bledé, rozmáčené ruce, kterou jsem evidentně celou noc koupal v ledovém rybníce, nebylo ani památky po nějaké bradavici. Zmizela i se svými dětmi nenávratně bůhvíkam.

Já to prostě říkám furt! Není nad babské rady!!!!!!

 

 

Autor: David Vlk | čtvrtek 9.11.2017 18:19 | karma článku: 38,03 | přečteno: 3074x
  • Další články autora

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 32,85 | Přečteno: 1610x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,77 | Přečteno: 1499x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,34 | Přečteno: 4616x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,50 | Přečteno: 2495x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,99 | Přečteno: 1399x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,13
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik