Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem si málem neužil.

Některé dárky k narozeninám můžou i zabít a některé Vás klidně rozvedou, ale některé Vám připraví neskutečné rozkoše. Musíte se samozřejmě svěřit do péče odborníkům.

Moje dobrá žena řeší každý rok stejný problém. Co svému "Starému" koupit k narozeninám. Ne, že bych byl takový ohrndíra, ale ve svých přáních jsem prostě strašný "Nuďas" Odpovídám tedy na dotaz, co chci k narozkám standardně:

"Knížku a ovocný dort." Jenomže knížek připadá manželce, že jsem už dostal dost a ovocný dort nemá rád nikdo jiný než já. Co na tom, že jsou to moje narozeniny, děcka by to nejedly. A děcka nade vše, znáte to.

A tak mi manželka letos sdělila, že je teď trendy dávat k narozeninám zážitky, tak ať si najdu nějakou agenturu na internetu a nějaký pěkný zážitek si vyberu. Na mé zdvižené obočí a vyděšený výraz reagovala, že zážitkovou agenturou není míněn místní nevěstinec "Divoká Alexandra", tak se nemusím bát, že bych obdržel volňásky.

Tak jsem si to vygooglil. Ježiš, to je zážitků. Můžete si vybrat podle kategorií:

Adrenalin, péče a vzdělávání.

Já jsem si je přejmenoval na :

Sebevražda, rozmazlovačka a nuda.

Zaujala mě třeba jízda v bojovém tanku za 4999,-, což bylo bohužel mimo rozpočet a navíc bez výstřelu, což je dost nuda pro chlapa, mít v rukách takovej kanón a ani si nevystřelit.

Anebo Bungee Jumping pro dva, což manželka ale okamžitě odmítla, vymlouvajíc se na to:

"Že se se mnou nerada mačká!"

Nic nepomáhalo, že jsem ji něžně vábil slovy:

"Pojď Vladěnko, zemřeme spolu!"

Tandemový seskok padákem se také jevil slibně, to musí být paráda. Bohužel instruktor, z Kunovického aeroklubu, když zjistil kolik vážím, společný seskok striktně zamítl se slovy:

"Tož neblbnite paninko, šak ten Váš obřík, by mně celů tu dobu visel  v tych popruhách na gulách. To by ně zlomilo páteř paninko, to nedám!"

Už jsem měl taky vybrán zážitek "Bagristou na zkoušku" za 2999 Kč, ale znechutilo mě, že se bagruje na jákémsi větším dětském pískovišti. Já si chtěl vybagrovat minimálně první stanici brněnského metra a navíc byl ten bagr strašně malej. To můžu bagrovat v zoo, nebo na pouti za dvacet korun, jak to dělám doposud!

"Krocení zdivočelých krokodýlů" a "Zběsilou jízdu v závodním voze na okruhu" manželka zamítla slovy:

"Máš doplacenou hypotéku? Nemáš, tak neblbni!"

Začínalo to být kritické, vypadalo to, že zase dostanu knížku a ten hnusný ovocný dort, co mám tak rád.

Samozřejmě padly i nějaké návrhy od dcer a manželky, co bych si měl vybrat, ale zážitky "Fotomodelem na zkoušku." nebo "Nazpívej vlastní CD." se mi zdály pramálo mužné.

Nakonec jsem si ze zoufalství vybral "Drbání zad" za 699 Kč.

Popiska zněla slibně i když to asi nebude žádný adrenalin. Cituji:

 "Drbání zad. Po příchodu do salónku se Vás ujme zkušená drbérka, která se postará o Vaše dokonalé vydrbání. Jediné co Vás při tomto exaktickém zážitku napadne bude, proč jen jste si ho nekoupili dřív. Drbátka pečlivě desinfikujeme po každém drbání." Bohužel se ukázalo, že zážitek poskytuje právě ten náš místní nevěstinec "Divoká Alexandra", takže byl opět zamítnut.

Takže to vypadalo , že letos jsem bez dárku, bez zážitku. Vypadalo to na smutný zimní den, který Vám jen přidá další zářez na zádech.

Ráno mne však probudila krásná vůně rozprostírající se celým domem. Mrknu vedle na postel, žena nikde! Jako zmámená muška octomilka, jako mlsný kocour, jako čmelák, který zavětřil rozkvetlé jetelové pole, jsem takřka poslepu se zalepenýma očima doklopýtal po schodech do kuchyně a tam ležel můj úžasný dárek.

Můj skvělý zážitek. Adrenalin se mi vylil do všech buněk těla a rozkoše explodovaly do všech zákoutí mého mozku.

A v hubě, v hubě prostě nebe! A tak jsem seděl na své narozeniny za stolem v kuchyni, drtil mezi zuby teplé, dvojctihodné, poctivě řádně povidlovo- tvarohové koláče, právě vytažené z trouby a házel zamilované pohledy po manželce, která uklízela kuchyň.

Kam se na ni hrabe nějaká zážitková agentura, ty největší adrenalínové rozkoše mi vždycky připraví jen ona. Taková mísa dvojctihodných koláčů je totiž mnohem lepší, než výstřel z bojového tanku.

Amen!

Koláče od Vladěnky

  

Autor: David Vlk | čtvrtek 27.4.2017 13:56 | karma článku: 40,57 | přečteno: 3529x
  • Další články autora

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,57 | Přečteno: 1457x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,30 | Přečteno: 4601x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,47 | Přečteno: 2489x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,93 | Přečteno: 1394x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma: 43,62 | Přečteno: 5412x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Pád zhýralého náměstka otřásl Moskvou. Pod Šojguem se houpe židle

25. dubna 2024

Premium Ruskou politickou scénu rozvířil největší korupční skandál od začátku války. Zatčení náměstka...

  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik