Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Můj silně erotický zážitek.

Sledoval jsem krásný seriál, kde rozřezali krásnou holku, což vůbec nevypadá jako ukolébavka, ale já prostě hned po první třetině upadl do bezvědomí krev ne krev. 

Včera jsem usnul u televize. Což se tedy mužům ve středním věku stává. Nemusíte mít v sobě ani deset piv ani osm hodin intenzivně kopat výkopy, stačí ta tíha světového dění, co na nás chlapech každej den leží. Nebýt nás, tak se ta planeta přestane i otáčet, to je přece každému úplně jasné 

Sledoval jsem krásný seriál, kde rozřezali krásnou holku, což vůbec nevypadá jako ukolébavka, ale já prostě hned po první třetině upadl do milosrdného bezvědomí krev ne krev.

Asi v půl jedenácté jsem procitl, televize zářila do místnosti a na obrazovce právě exhiboval ordinérní, postarší nadsamec Kraus. Právě tam zase mučil nějaké tři chudáky, co naivně přijali jeho pozvání svým puberťáckým machrováním.

Otevřel jsem tedy očiska a okamžitě se mi instinktivně roztáhla chřípí. Předpokládám, že v té chvíli jsem měl nosan jako princezna z pohádky Tři veteráni, co měla oči tak krásně daleko od sebe a místo nosánku chobotisko, jaké svět neviděl.

 Domem se nesla nádherná vůně právě upečeného štrůdlu. Já jako omámená muška octomilka v transu vstal z gauče, potmě a po čichu našmátral horký plech vytažený z trouby, odhodil všechna dobrá předsevzetí a zábrany a nedočkavými prsty, hypnotizován tou vůní, urval půl nohavice štrůdlu a divoce mlaskaje ji sežral.

Ta moje žena mě asi opravdu miluje, když mi uprostřed týdne upeče v 22.30 hodin štrůdl..........................................................

Dnes ráno jsem se však dozvěděl, že to nebylo z lásky( to jsem si teda moc foukal), ale ze zcela prozaického důvodu, protože právě dnes procházela doba trvanlivosti listového těsta a přece se to nevyhodí, že kurňa?

 To noční vlhké obžerství mě ale vytrestalo, dnes mám celý den střevní problémy. Asi to nebyl dobrý nápad, sežrat v půl jedenácté v noci kilo vřelých jablek se skořicí v křupavém těstíčku, ale včera v noci to byl velmi silný, až erotický zážitek a to už mi nikdo nesebere.

Vlastně to byl, když se nad tím zamyslím, asi nejerotičtější zážitek, jaký jsem  za posledních čtrnáct dnů prožil. Manželská erotika v pozdní zimě dvou jedinců rodu homo sapiens blížících se nezvratně k padesátce, má totiž svá složitá specifika.

Třeba my dva s manželkou máme problém potkat se v loži oba dva v bdělém stavu. A to se to pak dost těžko vášnivě skotačí, milkuje a tulí, když manželka odfukuje uprostřed snu silou Ilji Muromce.

Na vině je samozřejmě programová skladba v českých televizích!

Třeba v pondělí se sice spolu díváme na seroš Svět pod hlavou, ale já pak pokračuji skvělou Čtvrtou hvězdou, kdežto manželka už spí spánkem spravedlivých. Jindy má zase ona nějaký stupidní nekonečný seriál, ve kterém si herci hrají na doktory, nebo kuchaře, zatímco já znaven všednodenní robotou upadám do hlubokého spánku, jakmile odpadnu, jak nacucaná pijavice ze sociálních sítí od monitoru PC.

 Ve středu mám zase občas toho Krause, ve čtvrtek Teorii Velkého třesku,v pátek manželka sleduje Všechnopárty a tak se míjíme, aniž bychom se hlouběji fyzicky potkali.

A tak nejerotičtějším zážitkem mne, muže ve středním věku, je nakonec nenasytná konzumace štrůdlu ve čtvrtek v 22.30. To jsme to ženo dopracovali!

Ještě že rozmnožovací povinnosti už máme dávno za sebou, jinak bychom jako živočišný druh dozajista vyhynuli. Ach jo!

PS. Napadlo mě, že by možná občas stálo za to, vyhodit doma pojistky a způsobit malý blackout. Co myslíte ? 

 

 

 

 

 

 

Autor: David Vlk | pátek 10.3.2017 8:10 | karma článku: 36,33 | přečteno: 2393x
  • Další články autora

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,57 | Přečteno: 1457x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,30 | Přečteno: 4601x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,47 | Přečteno: 2489x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,93 | Přečteno: 1394x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma: 43,62 | Přečteno: 5412x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik