Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Udělejte mi to na Justina slečno!

Tak mně tam deset minut něco pižlala, honila fénem neexistující kadeře zprava doleva, leštila pleš kotníky svých krásných prstů a pak si  řekla o 270 korun. 

Prostě jednou za čas tam taky musím. Já když byl malej, vždycky mě stříhala vlasy máma. Pamatuji si ty chvilky na židličce v kuchyni, kdy si mě máma brala do parády.

V kuchyni proto, protože tam byly dlaždičky a dobře se tam zametaly ty pytle vlasů, co jsem měl tenkrát na hlavě. Máma vždycky říkala, že mám vlasů na tři hlavy a po stříhání mívala na palci často krvavej puchýř. 

Nešlo tenkrát jenom o stříhání, ale hlavně o to povídání okolo. Byla to totiž chvíle, kdy jsem pod pohrůžkou ustřihnutí ucha, musel vybalit takřka všechno. To víte, milující ženská s něčím ostrým v ruce, kam se na ni hrabe Jack Rozparovač. A tak jsem se musel na židličce v kuchyni přiznávat k láskám, k průšvihům ve škole a taky jsem dostal nějaké ty základní rady ohledně žen a  sexu. Máma totiž nikdy nebyla puritánka.

Tyhle hezký chvilky však už dávno odvál pryč vánek z fénů kadeřnic celého světa a stejně tak i moje vlasy. Dnes už nemám vlasů na tři hlavy, ale spíš moc velkou hlavu na moc málo vlasů a v sexu mi taky už nikdo neporadí nic novýho.

Musím proto sám k holiči. Nejsem takovej ten cool metrouš, abych měl svýho bradýře, co dělá zábaly do horkých ručníků, holí kotlety břitvou, opaluje chloupky na uších zapálenou vatičkou na špilce, pěstuje Váš módní plnovous a hlavu vám po stranách vymydlí skoro do hola a nahoře nechá takový ten dlouhý přeliv, co v tom vypadáte cool, jak pubertální papouch Kakadu. Ale občas se taky chci trochu rozmazlit, tak jdu do značkového kadeřnictví u nás v obchodňáku.

Stříhaj tam mladý hezký holky a mají tam krásně voňavý pánský šampón. A  když to aspoň jednou za čtvrt roku kolem Vás krásně voní a švitoří a za Vašim ramenem se nakrucuje to mladé krásné stvoření s nůžkami v ruce a Vy přitom sedíte v rozšafně zhroucen v křesílku, mračíte se trochu do zrcadla, jakože jste děsně tlustej a starej, ale ta fešná  mladice, v očekávání tučného spropitného, dělá jakože nic, jakože stříhat toho na židličce sedícího, jen nepatrně zestárlého a obtloustlého "Dvojníka George Cloonyho" s lehkou životní patinou, je pro ní obzvláštní potěšení, tak si aspoň na tu malou chvilku připadáte, že svět pořád ještě patří aspoň trochu i Vám!

Tentokrát jsem ale měl na slečnu holičku smůlu. Slečna  nebyla příliš komunikativní, spíše bych řekl, že byla dosti uzavřená a protivná. Náš úvodní rozhovor probíhal asi takhle:

 Ona:" Tak jak to chcete?"

Já-trapnej pokus o vtip:" Já bych chtěl, abyste ze mě udělala Justina Biebra"

Ona: "Pfffffff, vtipný, to byste musel mít nějaký vlasy!"

A bylo vymalováno! Tak mně tam deset minut něco nahoře pižlala, honila fénem neexistující kadeře zprava do leva, leštila pleš kotníky svých krásných prstů a pak si  řekla o 270 korun. Já jako grand jsem to zaokrouhlila na 300. Ona ani nepoděkovala a už jsem byl vypakovanej venku. Navíc jsem si na výloze kadeřnictví při odchodu všiml velkého nápisu:

"Středa je vyhrazena seniorům! SLEVA -30%!" Takže, na stříhání na Justina jsem moc starej a na slevu zase moc mladej a navíc jsem zjistil, že ten voňavej šampón už taky nepoužívají, takže jsem ještě navíc smrděl jak parta peroxidových blondýn, co právě vypadla za socíku z komunálního kadeřnictví, kde si nechaly udělat mizernou trvalou ala Samantha Foxová. ( To byla ta zpěvačka, co sice neuměla zpívat, ale když se trochu víc nadechla, pánům vyskakovaly kardiostimulátory z hrudi.)

Není to náhodou diskriminace mužů středního věku? Jakže se jmenuje ta ombudsmanka???

Autor: David Vlk | středa 8.2.2017 8:30 | karma článku: 38,91 | přečteno: 3456x
  • Další články autora

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,50 | Přečteno: 1447x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,30 | Přečteno: 4598x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,47 | Přečteno: 2484x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,93 | Přečteno: 1393x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma: 43,62 | Přečteno: 5412x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik