Meníčko za 115? Zbláznil ses?

4. 10. 2016 18:44:49
"Davide,kam půjdeme dneska na oběd." Zeptala se mě žena dnes v práci a nenechala mne domluvit."U hejtmana mají řízky a těstovinový salát a ve Slepici krkovičku se štouchačkama a guláš." Vymezila mi nekompromisně koridor.

"Davide kam půjdeme dneska na oběd." Zeptala se mě žena dnes v práci a nenechala mne domluvit.

"U hejtmana mají řízky, moravského vrabce a těstovinový salát a ve Slepici krkovičku se štouchačkama a guláš." Vymezila jasně koridor, kde se, ve svém výběru, můžu pohybovat.

"Já bych chtěl jít na Brusli, tam mi včera moc chutnalo a ta lehká, italská kuchyně mi vyhovuje." Odmítl jsem její návrhy.

"Ses zbláznil ne? Vždyť je tam meníčko za sto patnáct." Pohoršeně se ohradila manželka.

"No a co? Ve Slepici je za devadesát pět a U hejtmana taky. To je už úplně jedno" Bránil jsem se srdnatě.

"No to teda není jedno! To je na Brusli o dvacetikorunu dražší. Když tam budeme chodit oba každý den, tak za měsíc to dělá rozdíl osm stovek a za rok to je devět tisíc šest set a jestli tam budeme chodit třicet let, tak je to..........počkej, než to sčotnu." Zápasila manželka s kalkulačkou.

"Prosím tě, už tu krabičku polož a pojď na oběd, mám hrozný hlad." Skočil jsem jí do řeči.

"Za třicet let je to: Dvě stě osmdesát osm tisíc káče." Prohlásila vítězoslavně manželka."To je šupa!"

"Vladěnko, za třicet let mi bude sedmdesát šest let. Budu protivnej dědek s mizernou prostatou a klapacíma zubama a nebudu mít náladu nikde trajdat po meníčkách. Hezky budu sedět doma, volit sociální demokraty, prudit v diskusích na internetu a čekat, jestli mi z toho mizerného důchodu co dostanu, uklohníš aspoň bramboračku. Takže teď chci jí do Brusle na oběd za sto patnáct, protože je to můj jedinej hřích."Začínal jsem být trochu rozčílenej.

"Jak jako? Jedinej hřích, co kecáš, ty máš hříchů." Sarkasticky se usmála manželka a syn se odebral raději na cigárko před firmu.

"Jo a jaký? Kořalku nepiju. Víno a pivo jenom trochu. Doutňas, nebo cígo do huby nedám, s ženskýma se už nekamarádím, zbyla jsi mi jenom ty, auto mám japonskej křáp- Mercedes jsem prodal, žádný adrenalínový sporty neprovozuji. Protože jsem tlustej, tak si nekoupím žádný drahý hadry, motorku nemám, cestuji jen s rodinou, anebo na služebku, sbírku kaktusů jsem rozdal, takže jaký já mám krucifix hříchy? Už jsem se trochu rozčílil!

Manželka se zamyslela, zaváhala, evidentně jsem jí sebral iniciativu a pak z ní vypadlo:

"No jo, já jsem si vlastně nikdy neuvědomila, jak ty seš strašně nudnej chlap. To je děsná otrava. Víš co? Já radši zavolám Blance a na ten oběd půjdu s ní!"

Prosím Vás, nedávají k těm ženskejm nějaký návod? Nějaký manuál, jak jim porozumět, když už ne snadno a rychle, tak aspoň vůbec někdy?

Autor: David Vlk | úterý 4.10.2016 18:44 | karma článku: 48.15 | přečteno: 65182x

Další články blogera

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma článku: 32.34 | Přečteno: 1104 | Diskuse

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma článku: 43.55 | Přečteno: 5254 | Diskuse

David Vlk

Neutuchající vřískot Babišových paviánů.

Nechci se probudit v nějaké replice Erdoganova nacionalistického ekonomicky krachujícího Turecka, nebo se utopit v politickém paprikáši ve stylu Orbána.

12.2.2024 v 11:43 | Karma článku: 46.15 | Přečteno: 8025 | Diskuse

David Vlk

Erotická nabídka.

Dostali jste někdy nějaký neslušný návrh? nějakou erotickou, nebo erotizující nabídku od neznámého svůdce?

8.2.2024 v 12:37 | Karma článku: 36.97 | Přečteno: 4746 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Helena Vlachová

Můj syn

Vždy jsem si přála mít tři syny. Jenže člověk míní a Osud mění. Nakonec zůstalo jen při jednom synovi.

19.3.2024 v 6:37 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 64 | Diskuse

Olga Medová

Útřivé

Nevstoupíš dvakrát do stejné... lavice. Lavice Dejvice, rýmovačka...Budova Fakulty architektury od Aleny Šrámkové. Plně obsazené řady. Přednášející za katedrou. Prezentace s fotografiemi.

18.3.2024 v 23:55 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 49 | Diskuse

Pavel Nitka

Jaký to je milý dědeček aneb Stářím moudrost nezískáš...

Vždyť určitě celý život pracoval, staral se o své blízké, jedl jen kvalitní potraviny a nikdy na veřejnosti nemluvil sprostě. Dokonce i mouchám vyrobil ve své dílně krmítko...

18.3.2024 v 19:20 | Karma článku: 8.80 | Přečteno: 282 | Diskuse

Ján Chomík

U kaderníka

Márne sa snažím spomenúť si, kedy som bol prvýkrát u kaderníka. Je to však pravdepodobne jedna z tých spomienok, ktorú moja pamäť už definitívne pochovala.

18.3.2024 v 18:37 | Karma článku: 5.18 | Přečteno: 91 | Diskuse

Josef Ulman

Ja ně prarassijskij...!

Včera jsem na jednom fóru dostal tip na video nechvalně proslulého Petra Hájka, ve kterém dělá rozhovor s Jindřichem Rajchlem.

18.3.2024 v 10:10 | Karma článku: 21.45 | Přečteno: 548 | Diskuse
VIP
Počet článků 649 Celková karma 38.68 Průměrná čtenost 3936

Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...